Jeg har op til flere gange forslået systemskift og et par gange også suppleret både med visuel og beskreven ide bag.. Jeg kan da godt se om jeg kan finde nogle frem. Jeg har f.eks. skrevet, at vi ikke var aggressive nok i pres spillet og var alt for defensive når spillet var nede omkring vores eget felt. Jeg har også efterlyst angribere til, at være lige under eller ved siden af Paul. Jeg har også skrevet vi skal være mere direkte i vores spil når muligheden byder sig og spille hurtigere (stadigvæk med fornuftig boldomgang) Det er alt sammen noget vi har fået med vores nye taktik.... noget selv børn i 4.klasse kunne se vi manglende for et år siden.Acebone skrev: ↑27. okt 2017, 21:55Her på forum, eller? For det må du da gerne lige grave frem, hvis du kan. Erindrer ikke noget om, at Thorups store kritikere har råbt på systemskifte.
Når det så er sagt, er jeg meget enig i 974's pointer. Vi har nogle andre spillere nu. 3-4-3'en virker umiddelbart skide godt, men havde det været lige så godt uden Sørloth, eller hvis Novak var røget? Jeg tror det ikke.
Jess har set, at der var brug for et kompromis, der tillod os at spille både med duoen Sørloth/Onuachu og Dal Hende/Novak. Simpelthen fordi begge duoer har for meget kvalitet til at bruge tid på bænken. Den eneste løsning på det problem var at kassere 4-1-4-1.
Skal nok prøve, at grave lidt efter mine udsagn hvis du gerne vil have dette!. Selvom jeg ikke er fan af Thorup og har kritiseret ham, så har jeg også givet ros når han har fortjent det! Man skal altså være kritisk og have forventninger, både når det går godt og skidt.