Korrekt - Undskyld herfra! Lod mig rive med af tåbens korstog.Philipjensen skrev: ↑4. okt 2017, 21:59Det var dog en irriterende og ligegyldig diskussion. Jeg er virkeligt ikke interesseret i hvem af jer der har det mindste mindreværdskompleks. Det er min overbevisning at dette forum bør handle om sager der hidrører FC Midtjylland. At andre klubbers fans prøver at hævde sig på vores forum finder jeg upassende. Lad os håbe på at der en trøst at finde i det at, vi ender over både bif og åb.
SL R11: Midtjylland - AaB
Re: SL R11: Midtjylland - AaB
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Når nu du er her ThygeM, kunne jeg da godt tænkte mig at høre, om du har ændret syn på den stærkeste kombinerede start-11 af BIF og FCM? Jeg mindes blandt andet, at du grinte, da jeg tog Paul fremfor Pukki og Nissen frem for Larsson?ThygeM skrev: ↑5. okt 2017, 09:27Korrekt - Undskyld herfra! Lod mig rive med af tåbens korstog.Philipjensen skrev: ↑4. okt 2017, 21:59Det var dog en irriterende og ligegyldig diskussion. Jeg er virkeligt ikke interesseret i hvem af jer der har det mindste mindreværdskompleks. Det er min overbevisning at dette forum bør handle om sager der hidrører FC Midtjylland. At andre klubbers fans prøver at hævde sig på vores forum finder jeg upassende. Lad os håbe på at der en trøst at finde i det at, vi ender over både bif og åb.
Hvis du spørger AZ, vil han nok hellere have både Sørloth og Paul end Pukki og resten.
Haha, det er så typisk for din intetsigende stil, Thyge. Hvis man påtaler dit ekstreme mindreværd, så er der selvfølgelig tale om et "korstog". Du har det tydeligvis ikke særlig godt når du ikke bare kan sidde og cirkelonanere med åndsfæller.
Lund: Jeg synes du skal slappe af med dit korstog mod stakkels Thyge, han bryder sig ikke om når det bliver konkret.
Lund: Jeg synes du skal slappe af med dit korstog mod stakkels Thyge, han bryder sig ikke om når det bliver konkret.
- UlvenFraNord
Jeg synes faktisk at I minder ret meget om hinanden I to, Jonas386 og ThygeM. Så måske skal I bare mødes over en fadøl og så finder I ud af at I begge samler på de samme frimærker, kører den samme slags knallert og i fællesskab holder af Sussie og Leo 
Jeg er sikker på, ThygeM stadig foretrækker Brrus (hvem det end er):
Det gør jeg stadigvæk
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
JanteJonas: Min intetsigende stil? Du surfer rundt på andres fora og sviner alt og alle til hvis ikke lige de holder med Herf.. undskyld - Aab! Jeg har intet mindreværd ifht Aab ,em synes dog det er latterligt at der er nogle af jer "Jantere" der jagter alt og alle for at fortælle hvor fantastiske nordjyllands 2 største klub er. At i har behov for at oprette tråde på jeres fora med titler som "hvorfor hade FCM" viser da alt om hvor lavt jeres selvværd er! Læser man så tråden får man helt ondt af jer - linien hele vejen igennem er jo at det er så forfærdeligt at FCM (og Bif) har forretningsfolk der pumper penge i de respektive klubber og at disse ikke er ægte ligesom DKs eneste ægte klub er.jonas386 skrev: ↑5. okt 2017, 17:25Haha, det er så typisk for din intetsigende stil, Thyge. Hvis man påtaler dit ekstreme mindreværd, så er der selvfølgelig tale om et "korstog". Du har det tydeligvis ikke særlig godt når du ikke bare kan sidde og cirkelonanere med åndsfæller.
Hvis ikke selv du kan se hvor mindreværdsagtig det er bør du opsøge en psykolog da du virkelig lider af vrangforestillinger. Nu er jeg faktisk en af de få limsniffere der har et arbejde hvilket kan begrænse min adgang til at svare på div spørgsmål.
Nu skal du ikke begynde at opfinde fakta igen. Jeg er med på at løgnen et det eneste du har, for fakta taler jo ikke rigtigt din sag. Hvis du lægger mærke til det, så er det her en kamptråd for AaB-FCM på et FCM Forum. Alligevel har dit ekstreme mindreværd tvunget dig ind på fremmed jord, så du kan få luftet dit ekstreme mindreværd i et forum hvor du håber der ikke bliver sat for mange spørgsmål ved dine retarderede påstande.
Primært fordi folk herinde nok er ligeglade, men selv brugerne af graven er jo klar over dit ekstreme hykleri og mindreværd overfor FCK og åbenbart også AaB. De fleste herinde har formentlig gennemskuet forlængst, at du er så underfrankeret at du ikke engang kunne blive sendt over kommunegrænsen.
Du kan selvfølgelig godt blive ved med at benægte, men du er bare så elendig til at skjule dit mindreværd, at det ærlig talt ikke betyder noget, uanset hvor meget du benægter.
"linien hele vejen igennem er jo at det er så forfærdeligt at FCM (og Bif) har forretningsfolk der pumper penge i de respektive klubber og at disse ikke er ægte ligesom DKs eneste ægte klub er."
Arh ja. Jeg havde næsten glemt at du ikke bare er en løgner fyldt med mindreværdskomplekser, du er også hykler i en helt ekstrem grad. Det er virkelig fedt når den slags kommer fra vestegnen. Havde du det egentlig på samme måde med FCK, da de begyndte deres indtog i dansk topfodbold? Jeg forstår selvfgølgelig godt at du og åndsfællerne har ændret holdning siden dengang, men altså, hvordan synes du egentlig selv det går? Hvor meget succes har alle de rare millioner egentlig givet jer? Og selv med alle millionerne har både vi, FCN og FCM været mere succesfulde end jer over de sidste mange år. Jeg forstår godt at du må være indebrændt, og dit mindreværd er helt forståeligt.
Du skal iøvrigt ikke tro jeg reagerede på tråden her fordi der blev talt ilde om AaB, det kan jeg sagtens leve med. Tilgengæld giver dit brugernavn mig kløe over hele kroppen fordi du er så ulidelig som tilfældet er. Læg iøvrigt mærke til, at det er dit indlæg jeg påtaler (og senere hen en anden brugers mildest talt fjollede påstand du nu forsøger at gentage) og ikke den generelle FCM kritik.
Primært fordi folk herinde nok er ligeglade, men selv brugerne af graven er jo klar over dit ekstreme hykleri og mindreværd overfor FCK og åbenbart også AaB. De fleste herinde har formentlig gennemskuet forlængst, at du er så underfrankeret at du ikke engang kunne blive sendt over kommunegrænsen.
Du kan selvfølgelig godt blive ved med at benægte, men du er bare så elendig til at skjule dit mindreværd, at det ærlig talt ikke betyder noget, uanset hvor meget du benægter.
"linien hele vejen igennem er jo at det er så forfærdeligt at FCM (og Bif) har forretningsfolk der pumper penge i de respektive klubber og at disse ikke er ægte ligesom DKs eneste ægte klub er."
Arh ja. Jeg havde næsten glemt at du ikke bare er en løgner fyldt med mindreværdskomplekser, du er også hykler i en helt ekstrem grad. Det er virkelig fedt når den slags kommer fra vestegnen. Havde du det egentlig på samme måde med FCK, da de begyndte deres indtog i dansk topfodbold? Jeg forstår selvfgølgelig godt at du og åndsfællerne har ændret holdning siden dengang, men altså, hvordan synes du egentlig selv det går? Hvor meget succes har alle de rare millioner egentlig givet jer? Og selv med alle millionerne har både vi, FCN og FCM været mere succesfulde end jer over de sidste mange år. Jeg forstår godt at du må være indebrændt, og dit mindreværd er helt forståeligt.
Du skal iøvrigt ikke tro jeg reagerede på tråden her fordi der blev talt ilde om AaB, det kan jeg sagtens leve med. Tilgengæld giver dit brugernavn mig kløe over hele kroppen fordi du er så ulidelig som tilfældet er. Læg iøvrigt mærke til, at det er dit indlæg jeg påtaler (og senere hen en anden brugers mildest talt fjollede påstand du nu forsøger at gentage) og ikke den generelle FCM kritik.
- UlvenFraNord
Gaaaab
Okay gutter, det var sjovt nok i starten, men ikke længere

Okay gutter, det var sjovt nok i starten, men ikke længere
What he saidUlvenFraNord skrev: ↑12. okt 2017, 18:02Gaaaab![]()
Okay gutter, det var sjovt nok i starten, men ikke længere![]()
![]()
Nemlig!UlvenFraNord skrev: ↑12. okt 2017, 18:02Gaaaab![]()
![]()
Helt enigUlvenFraNord skrev: ↑12. okt 2017, 18:02Gaaaab![]()
![]()
FCM- always
Så er det Nordjyske hylekor fra verdens mest rigtige klub i gang igen. Efter at have været den ene part i sæsonens ringeste superliga kamp valgte dommeren, at dømme et frispark 15 sek. Efter de MINIMUM 4 minutters overtid var færdigspillet! AAB gad ikke dække op og den udlignende scoring efter 4.45 sek. Overtid har forventeligt resulteret i en ensidig fokus på dommertyveri og skandale præstation fra dennes side.
Okoro fremhæver scoringen i det 6. Minutsovertid som Fakta og Risgård besindiger sig til kun at gøre sandheden til et mål scoret 90sek. Efter de 4 forlængede minutters overtid. Begge udsagn falder helt i tråd men den måde man fremlægger Fakta i Nordjylland, hvor FCM-KØGE faktisk også beviseligt er et noget større opgør end dem vi spiller mod Fodsports foreningen (I shit you not)
Det var bare det! God dag;-)
Okoro fremhæver scoringen i det 6. Minutsovertid som Fakta og Risgård besindiger sig til kun at gøre sandheden til et mål scoret 90sek. Efter de 4 forlængede minutters overtid. Begge udsagn falder helt i tråd men den måde man fremlægger Fakta i Nordjylland, hvor FCM-KØGE faktisk også beviseligt er et noget større opgør end dem vi spiller mod Fodsports foreningen (I shit you not)
Det var bare det! God dag;-)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Mike 80
Kan du ikke holde din kamp mod Aab på debatsiden?
Det er en ret ligegyldig information og jeg tænker de fleste herinde ikke gider at ulvegraven skal ned på det lave niveau som dig og AaB fansene laver på debatsiden under hader fcm 2.
Tak
Kan du ikke holde din kamp mod Aab på debatsiden?
Det er en ret ligegyldig information og jeg tænker de fleste herinde ikke gider at ulvegraven skal ned på det lave niveau som dig og AaB fansene laver på debatsiden under hader fcm 2.
Tak
Hej Due. (En ny debat betjent?)
Med dine tre en halv måned og 18 indlæg her på ulvegraven retter jeg selvfølgelig ind til højre når en sådan kapacitet påpeger hvordan tingenes tilstand bør være.
Og velkommen til iøvrigt;-)
Ps. Du kan bare skrive personligt næste gang, men det betyder selvfølgeligt, at du mister muligheden for at udpensle din ytringspligt offentligt, så nok ikke så interessant..
Med dine tre en halv måned og 18 indlæg her på ulvegraven retter jeg selvfølgelig ind til højre når en sådan kapacitet påpeger hvordan tingenes tilstand bør være.
Og velkommen til iøvrigt;-)
Ps. Du kan bare skrive personligt næste gang, men det betyder selvfølgeligt, at du mister muligheden for at udpensle din ytringspligt offentligt, så nok ikke så interessant..
Mike80