Det er også helt fairStoffer skrev: ↑27. sep 2017, 14:16Alle er gode og rigtige pointer. Jeg vil så påpege, at vi omvendt har vist, at vi lukker mål ind nærmest uanset kvaliteten og målform hos modstanderen. Jeg håber, at udfaldet bliver anderledes end min forventning, og at MCH bliver tungen på vægtskålen.THenry skrev: ↑27. sep 2017, 11:08Jeg har en helt anden følelse. Vi spiller godt i øjeblikket, laver masser af mål, og har vundet de sidste 3 kampe (Greve var dog nærmest som at spille en sommerkamp) stort, og jeg fornemmer stor optimisme omkring den nye spillestil.Stoffer skrev: ↑27. sep 2017, 08:17Vi møder ÅB på et skidt tidspunkt - de er kommet bedre i gang, og vi har det jævnligt svært med dem, men det er på MCH. Jeg ser kampen som meget mere lige ende tabellen antyder. Jeg tror, at ÅB kan gøre det onde ved os.
ÅB vinder 1 - 2, vores mål bliver et selvmål, som bliver scoret efter, at de kommer på 0 - 2.
Derudover har vi haft krammet på Aab de sidste mange gange vi har mødet dem. Vi skal helt tilbage til sommeren 2014 før de sidst slog os: http://www.bold.dk/fodbold/kamp/aab-vs- ... /17721627/
Aab er måske formmæssigt (de har spillet en del uafgjort på det seneste) blevet bedre efter en skidt sæsonstart, men de er altså stadigvæk tamme foran mål, og laver få kasser. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at de kan holde Sørloth og Paul nede i 90 minutter, så vi skal nok komme på tavlen. Jeg tror og forventer bestemt sejr på søndag.
Jeg tænker i øvrigt man kan finde et fint odds på 2-tallet.