HKP skrev: ↑10. sep 2017, 20:41
JBT skrev: ↑10. sep 2017, 20:15
Jess Thorups udtalelser efter kampen er godt nok dummere end pis. Hold nu kæft en skurk, hvor er det latterligt man kan være så dum når man intet har bevist i snart 2 år. Der er efterhånden tydeligvis ingen ledere i denne klub der forstår noget, men okay. Det er måske bare sådan man vil have det.
Jeg tænker det er sådan det er.... man har ingen ambitioner og det gør ikke noget at vi ikke. er et tophold, gør ikke noget hvis vi leverer en omgang lortebold gang på gang, gør ikke noget hvis vi ender i nedrykningsspil.... jeg tænker at det rent faktisk er sådan det er.... jeg tror ikke engang det er et problem for træner, sportschef etc. hvis hjemmebanetilskuer-snittet ændrer sig til 4000... (heraf 2500 betalende) jeg tror rent faktisk at man er tilfreds så længe man er i suppen....
Tror desværre bare at vi har fået en syg taberkultur implementeret, hvor der på intet tidspunkt vil være konsekvenser af hvad der sker.... sørgeligt, men sådan ser det vitterligt ud..... jeg kom personligt før i tiden til alle hjemmekampe og skal da gerne troppe op til en hjemmekamp i nær fremtid, såfremt vi A) møder en attraktiv modstander, B) har fantastiske vejrforhold, C) der ikke kører en god PL-kamp på tv eller D) jeg ikke har andre planer den søndag/mandag.....
Der kunne være fedt, hvis du ville underbygge de holdninger du fremfører her.
Følgende du skriver er helt forkert:
"man har ingen ambitioner og det gør ikke noget at vi ikke. er et tophold, gør ikke noget hvis vi leverer en omgang lortebold gang på gang, gør ikke noget hvis vi ender i nedrykningsspil"
klubben har en målsætning om tre europæiske gruppespil over en seks-årig periode. Det er meget ambitiøst, og statistisk var vi meget langt fra, da man sætte ambitionen. I dag har vi været i et gruppespil i løbet af de første tre år, og derfor er målet, at vi skal i gruppespil to ud af de kommende tre sæsoner. Det er utrolig ambitiøst. Samtidig er der et mål om at vi får medaljer og vinder pokalen. Det er ambitiøse mål, og det tyder også på, at de ansvarlige ikke er ligeglade med, at vi ender i nedrykningsspil.
Derudover vil jeg også gerne høre, hvorfor du tror vi skulle ende i et nedrykningsspil? Der er intet i vores resultater, der tyder på, at vi skulle ende blandt de fire dårligste og dermed spille om at rykke ud af Superligaen. Der er heller ingen tegn i vores resultater på, at vi skulle ryge ud af top-seks.
"jeg tror ikke engang det er et problem for træner, sportschef etc. hvis hjemmebanetilskuer-snittet ændrer sig til 4000"
Der er et mål i klubben om, at vi skal have et gennemsnit på 10.000. Der har lige været slået en stilling op, hvor alle der havde en plan om, hvordan man kunne nå det tal blev opfordret til at søge og komme til samtale og fortælle om den plan. Det er altså noget der bliver ofret tid og penge på. Dermed er det også meget vigtigt for klubben, at der kommer flere på stadion.
Derudover gjorde både Bak og Nissen meget ud af, at vi skulle sikre god opbakning inden kampen mod Arka, hvor de så video fra udekampen i Polen, og deres vilde fans. Der var begge meget interesseret i, at der skal komme en vild stemning på MCH med mange fremmødte.
Derudover er alle spillere og trænere rundt at takke fans efter hver kamp. Ofte er Steinlein og andre administrative også rundt på banen efter kampen. Det tyder altså på, at det er vigtigt for hele klubben.
Jeg vil også meget gerne vide, hvorfor du tror vi skulle ryge ned på et gennemsnit på 4000 til kampene? Såvidt jeg husker var det kun Lyngby kampen, hvor der var så få. Det var lige efter europæisk exit så skuffelsen sad i fansene, og det havde garanteret stor betydning. Ellers har vi ikke været i nærheden af de 4000.
"jeg tror rent faktisk at man er tilfreds så længe man er i suppen"
Igen med hentydning til målene i klubben beskrevet længere oppe, så er dette jo helt forkert.
"Tror desværre bare at vi har fået en syg taberkultur implementeret"
Jeg synes altid, at spillerne både før og efter kampe viser en attitude, der siger, at nu skal vi fandeme vinde. Efter nederlag er det også tydeligt, at spillerne er klar på at få vendt skuden og præstere næste gang. Jeg ser intet, der skulle pege i retning af, at vi har en taberkultur i klubben. Vi vinder også stadig mere end vi taber, så det er en meget underlig udmelding.
"jeg kom personligt før i tiden til alle hjemmekampe og skal da gerne troppe op til en hjemmekamp i nær fremtid, såfremt vi A) møder en attraktiv modstander, B) har fantastiske vejrforhold, C) der ikke kører en god PL-kamp på tv eller D) jeg ikke har andre planer den søndag/mandag"
Hvis du virkelig vil klubben er det da i de svære perioder, at du skal komme på stadion. Det er der, der er behov for opbakning og tilråb, der kan betyde meget for klubben. Efter kampen i dag, så du hvordan Ståle løb Parken rundt for at takke fansene. Efterfølgende sagde han til TV, at det var på grund af opbakning, og den virkelig betød noget i dag. Underforstået at uden tilskuerne havde de ikke nødvendigvis hevet sejren hjem.
Som skrevet længere oppe er det også et ønske fra trup og trænerstab, at der er noget vildskab og engagement fra tribunen. Det kan være med til at vende tingene, når det går den forkerte vej. Jeg kunne desværre ikke være på stadion til hjemmekampen mod Arka, så jeg så den på TV. Der var Morten Bruun kommentator, og han beskrev stemningen som den bedste på stadion siden Southampton-kampen (han rettede det dog til United-kampen efterfølgende), og gav opbakningen en stor del af årsagen, at vi endte med at hive sejren til sidst. Hvis jeg ikke husker forkert, nævnte flere af spillerne også opbakningen.
Derfor bør alle komme på stadion, især når de mener, at det går dårligt. Jeg glæder mig i hvert fald til at komme på stadion på søndag!