Jeg synes toppen skal stoppe al det rygklapperi/kammerateri og så se realiteterne i øjnene. Thorup ER IKKE manden der kan føre os videre til noget som helst.
Det kan ikke passe at vi scorer 3 mål og så taber. Hvis vi skal op og score både 3,4 og 5 mål pr. kamp kan vi godt pakke sammen. Det eneste hold der kan sejle som os er GF, og det kan da også koste GR jobbet. Jeg synes der har været så meget fokus på sportsdirektører/direktører i andre SL klubber i denne uge, men hvad med Steinlein - er han fredet. Har han købt godt nok ind.
FCM ledelse skal smutte hvis de bliver ved med at snakke. De har talt siden guld Glen og der er ikke sket en klejne. Du må tilbage på skolebænken Rasmus, eller også bare have din penge tilbage for al den tomme snak. CS skal vel også snart på pension ligesom han synes rafa skal det, så de kan passende tage hinanden i hænderne ud sammen med den største historiske fadæse i form af Jess Thorup. Det her er værre end problemerne i Randers og AGF. Fuck en lorte omgang igen og igen.
Problemet sidder efter min overbevisning ude på trænerbænken. Det er trænerens opgave at holde truppen motiveret og klar i alle 90 min. Det har athorup ikke fået løst. Det er også trænerens opgave at løse de udfordringer truppen kommer ud for. Her tænker jeg på de defensive problemer. Han har forsøgt i snart 20 kampe at løse gåden og det er endnu ikke lykkedes ham.
Jeg er pro en fyring nu, da jo før en ny træner kan komme ind, desto før kan vi få startet alle spillere op igen.
For mig hænger kontinuetit og gentagelser sammen med konstant succes. At skifte rundt med spillere og forskellige systemer gavner ikke holdet. Hold fast i et koncept og bliv ved indtil det lykkes.
Er træt af , at vi hele tiden smider point, og at vi gør det i kampe, hvor det er helt unødvendigt.
Er enig vi har gode spillere, men hele tiden skal der rokeres rundt på noget, enten er det spillere eller nu system, vi ligner alt for ofte hovedløse høns som ikke har styr på aftalerne. Og så er der bare for mange personlige fejl.
Synes måske det er lige voldsomt nok, at det skal gøres til en større katastrofe, at vi taber med et mål i Parken...
Men naturligvis er det træls, at vi lukker 4 mål ind og at vores målmand ikke har en eneste redning. Jeg synes også, at vi havde problemer med afstemningen blandt de bagerste, samt ikke havde helt styr på, hvordan vores wingbacks skulle placere sig.
Til gengæld kom vi aldrig under noget reelt tryk fra FCKs side, og det var på omstillinger vi blev ramt. Der skal vi have øvet os gevaldigt.
Han skriver det måske fordi han også synes, at "Table of Justice" er en gang mundlort når det ikke følges op af resultater?
Thumbs up!!
Mundlort det er nemlig nøjagtigt hvad det er...
Hvorfor ikke bare holde kæft om Table of Justice når i åbenbart både er i mod, man bruger data til at optimere og tydeligvis ikke forstår Table of Justice.
Desuden er i de eneste der snakker om det.
For 2 år siden spillede jeg altid en hund på at vi taber når vi spiller i parken.... det seneste stykke tid har jeg altid spillet en plovmand ligepå, så egentlig klager jeg ikke....
Alligevel..... Nej, det er absolut ikke en skam at tabe med en pind i parken, Kent.... hvis vi nu ellers generelt havde lyspunkter i vores spil.... men det ved du jo også godt ikke er tilfældet.... der er absolut INGEN rød tråd med det hold!!! Og hvis du så ser bort fra et enormt tilfældigt selvmål, så taber vi jo med 2 pinde.... men det håber jeg at table of justice så får registreret, således at Rasmus og Claus får den rigtige udskrift i aften....
Jeg må tilslutte mig de få der siger: Slap nu af! Vi spillede en fin kamp synes jeg med et nyt system. For mig er det helt ok at prøve noget nyt da vores defensiv har været svag i forvejen og efter min mening er det fint at prøve at skrifte momentum.
Hvis man fortsætter med det system tror jeg nok vi skal se det fungere fint..
Umiddelbare betragtninger:
1) wikheim spillede vel hans bedste kamp efter han kom tilbage til FCM. Jeg tror på han shinner her til de sidste kampe..,
2) Vi havde lidt afstemningsproblemet, men ikke mere end vi har haft i de andre kampe. (Scorer vel på kontra, 2 dødbolde og personlig fejl)
3) Kosmar har ikke vist klassen og er vel kun marginalt foran Halsti, specielt hvis Sparv spillet i midten.
4) Jesper Hansen har ikke løftet holdet og jeg forventer mere! Frisparket i hans side suk, hjørnespark suk og mål nr 2 sparket ved 1. Stolpe dobbelt suk..
Havde vi bare fået top klasse keeper, så ja hvem ved, men vi må klare os med det vi har og tror stadig på top 3..
Steffen, hvem i helvede siger, at vi ikke forstår det? Er du så meget klogere end os, at din mening automatisk er rigtig? Jeg er personligt træt af at høre ledelsen tale om"Table of Justice", som et forsvar for en træner der ikke vinder eller performer. Det er jeg vel for fanden i min gode ret til at mene, uden at jeg skal tituleres som " en der ikke forstår noget"?
Jeg forholder mig ikke til din forståelse..
Steffen, hvem i helvede siger, at vi ikke forstår det? Er du så meget klogere end os, at din mening automatisk er rigtig? Jeg er personligt træt af at høre ledelsen tale om"Table of Justice", som et forsvar for en træner der ikke vinder eller performer. Det er jeg vel for fanden i min gode ret til at mene, uden at jeg skal tituleres som " en der ikke forstår noget"?
Jeg forholder mig ikke til din forståelse..
Hvornår bliver der egentligt snakket om Table of Justice?
Jeg synes kun jeg har hørt om det sådan lige omkring slutningen på sæsonen ?
Der er da ingen der efter hver runde (eller hver anden) er ude at sige "nu ligger vi nr. 3"
Data systemet er vel det der bliver benyttet mest i forhold til hvordan kampene går generelt...
Hvor tit hører I andre det bliver nævnt?
At der efteranalyseres på at hvis vi havde scoret til 3-2 på Sørloths chance har vel ikke noget med ToJ at gøre?
Sådan siger de fleste trænere og spillere da ofte
ToJ er for mig synonym med det forsvar ledelsen havde ift. at fortsætte med Thorup. Resultaterne var miserable dengang, og da brugte man det som argument for, at Thorup er/var den rigtige træner for FCM, og at han på trods af at der ikke blev præsteret i den officielle tabel, ikke ville blive fjernet.
Jeg går derfor ud fra, at når ledelsen stadig holder hånden under en træner der ikke performer ift. de officielle kriterier, så er det fordi man stadig kigger på ToJ?
Jeg mener, at træneren skal vurderes ud fra resultaterne (de officielle), da det er dem sponsorer, fans og andre interessenter kigger på, og ikke ift. et eget opfundet vurderingssystem. Hvad er ToJ værd, hvis ikke holdet vinder?
Jess Thorups udtalelser efter kampen er godt nok dummere end pis. Hold nu kæft en skurk, hvor er det latterligt man kan være så dum når man intet har bevist i snart 2 år. Der er efterhånden tydeligvis ingen ledere i denne klub der forstår noget, men okay. Det er måske bare sådan man vil have det.