Vi får røvfuld i et gruppespil, i øvrigt som FCK osse gør hvis de kommer i CLmousebreaker skrev: ↑17. aug 2017, 21:02så vildt at vi overhovedet ikke kan forsvare. Den omstilling må bare ikke blive farlig. Altså Dal Hende laver en hjerneblødning, men halvdelen af holdet plus det løse er kommet hjem i feltet. Alle laver dog set samme, kigger på boldholder og orienterer sig ikke og vupti - scoring fra den måske eneste modstander der kommer løbende i feltet.
Det er jo sygt. Desuden - omstilling imod med kampen i overtid i Europa med et kongeresultat i banken. Så kan man tale om at lære af sine fejl.... Det mest frustrerende hold jeg kan huske FCM har haft. Så mange gode spillere der løber rundt som hovedløse høns på egen banehalvdel.
Giver snart op - helt op..
Vi har intet at gøre i et gruppespil med alle de mål vi forærer væk
EL Q4/1: Apollon Limassol vs. FC Midtjylland
Re: EL Q4/1: Apollon Limassol vs. FC Midtjylland
Lupus1999 skrev: ↑17. aug 2017, 21:12Er det dig FCM2000?
-
mousebreaker
Never
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Returkampen skal bare ende 1-0 eller 2-0 eller 2-1 så er vi videre. Det burde vi kunne klare på vores hjemmebane.
-
Steffen am
Dal Hende og Drach har i hvert fald karantæne i næste kamp, så de er ikke med.
-
mousebreaker
Og hvordan ser du lige os holde nullet?TrueWolfMidt skrev: ↑17. aug 2017, 21:14Returkampen skal bare ende 1-0 eller 2-0 eller 2-1 så er vi videre. Det burde vi kunne klare på vores hjemmebane.
Det er selvfølgelig træls at skulle indhente igen igen, men to udebanemål er ikke et dårligt udgangspunkt.
Jeg er overbevist om, at vi klarer den på MCH, hvis vi bare får det ekstra rygstød fra hjemmebanen.
Jeg er overbevist om, at vi klarer den på MCH, hvis vi bare får det ekstra rygstød fra hjemmebanen.
Vanvittig elendigt at vi igen forærer et mål i overtiden. Igen mod et hold, hvor der var store muligheder. Så ender det med endnu en gyser på MCH, men jeg tror ikke Apollon er i stand til at forsvare på samme måde som Arka. De vil give muligheder væk, og så skal vi bare sørge for selv at være en lille smule mindre gavmilde...
Jeg har næsten ikke engang lyst, at skrive igen efter sådan en kamp... Det har jo været de samme kampe om og om igen. Det er rigtig træls, da man sagtens kan se kvaliteten hos nogle af spillerne. Jeg vælger at holde min forventning som jeg havde preseason. Top 6 og ingen EL, så kan jeg kun blive positiv overrasket hvis det skulle gå bedre.
Det var dog rart, at se Sørloth spiller godt! Han har potentiale og når Poul er væk, så tror jeg godt han kan tage over.
Det var dog rart, at se Sørloth spiller godt! Han har potentiale og når Poul er væk, så tror jeg godt han kan tage over.
Senest rettet af Sahl 17. aug 2017, 21:23, rettet i alt 2 gange.
Det kan godt være vi kan klare den hjemme. Det er også fint, men det er dybt godnat, at vi simpelthen intet har lært af hverken kamp eller træning den seneste måned??
Jeg fatter simpelthen ikke, at en træner ikke kan forklare sine spillere, hvordan de skal forsvare sig.
Hvis Thorup ikke kan få spillerne til at udføre hans taktik, så må han ud af klappen. Desuden er det heller ikke kun et problem vi har haft i en måned, men stort set siden vi tog hul på år 2017.
Hvordan kan vi være så elendige defensivt med to 6'ere på midtbanen og 8'er. Jeg forstår det virkelig ikke. Det hold jeg er træner for i serie 5 forsvarer bedre end FCM.
Jeg fatter simpelthen ikke, at en træner ikke kan forklare sine spillere, hvordan de skal forsvare sig.
Hvis Thorup ikke kan få spillerne til at udføre hans taktik, så må han ud af klappen. Desuden er det heller ikke kun et problem vi har haft i en måned, men stort set siden vi tog hul på år 2017.
Hvordan kan vi være så elendige defensivt med to 6'ere på midtbanen og 8'er. Jeg forstår det virkelig ikke. Det hold jeg er træner for i serie 5 forsvarer bedre end FCM.
-
mousebreaker
Altså tabe 3-2 på udebane er sjældent en katastrofe i første kamp europæisk. Tabe 1-0 er jo langt værre. Men det giver bare ikke selvtillid så nemt det er at score mod os i hver eneste kamp. Jeg fatter virkelig ikke det kan lade sig gøre. Man kan roligt konstatere at Thorup ikke har fundet de vises sten endnu.
Om vi kommer videre er vel ca 50/50 nu, måske med et lille overtag på et par procenter til cyprioterne. Ærgeligt, bekymrende men ikke katastrofalt
Om vi kommer videre er vel ca 50/50 nu, måske med et lille overtag på et par procenter til cyprioterne. Ærgeligt, bekymrende men ikke katastrofalt
12 kampe og 22 kasser er gået ind fra sommer af
Fair at sige, at det var en dukkert af format. Den er svær, ik? For efter 2-2 sad man med en fornemmelse af at vi kunne hive det 3. mål for Apeollon var sku trætte til sidst. Så jeg synes egentlig at det er ok at spillerne til sidst ser om der er noget at komme efter. Men hvad der ikke er ok er Marc Del Hendes hjerneblødning til sidst... det er bare ikke professionelt. De andre forsvarer snorksover hvor der kommer en meget simpel bold ind, som sparkes i kassen. Men et er, at det simpelthen for dårligt af spillerne, så er der simpelthen nogle forsvars"automatismer" som simpelthen ikke er på plads. Vi kan sejle i forsvaret i et par kampe, men ikke konsekvent, som vi har gjort det i lang tid. Ja der er nogle personlige fejl og det er ikke godt nok, men jeg er så skuffet over, at det ikke virker som om, de ved, hvordan de skal forsvare...
Når det er sagt, så vil jeg sige, at de er til at tale med og jeg tror at vi får det noget lettere i Herning. De vil ikke som Arka Gdynia parkere en betonbus for sådan een har de ikke. De er fodboldspillere, som elsker at spille fodbold... De kan ikke stille sig ned over 90 minutter. Men hvor havde det været et fantastisk udgangspunkt at skulle spille kampen ud fra 2-2...
Når det er sagt, så vil jeg sige, at de er til at tale med og jeg tror at vi får det noget lettere i Herning. De vil ikke som Arka Gdynia parkere en betonbus for sådan een har de ikke. De er fodboldspillere, som elsker at spille fodbold... De kan ikke stille sig ned over 90 minutter. Men hvor havde det været et fantastisk udgangspunkt at skulle spille kampen ud fra 2-2...
Jeg må i hvert fald undres over de folk, der mener, Thorup skal fyres på grund af sin defensive spillestil. Det skulle snarere være for manglende defensiv organisation!
Men det giver under ingen omstændigheder mening nu. Vi er en omvandrende målkavalkade; det er bare præmissen pt. Så længe vi scorer flere og går videre, kan det blive 10-8 for min skyld.
Men det giver under ingen omstændigheder mening nu. Vi er en omvandrende målkavalkade; det er bare præmissen pt. Så længe vi scorer flere og går videre, kan det blive 10-8 for min skyld.