SL R4: Helsingør - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2017, 18:24
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fr ... -minutter/

Frustreret Thorup. Hvad så med os. Jeg vil efterhånden s.... på ham. Han skal sgu kunne få vores hold til at agere bedre.
Fra Bold.dk

Begge Helsingørs mål kom efter store problemer i FCM-forsvaret, og det kom i høj grad bag på cheftræneren.

Nå er du ikke til stede under kampene - vi har sejlet rundt i samtlige kampe siden ferien.

Jeg synes, at vi spillede fornuftigt i anden halvleg, hvor vi skabte de chancer, der skal til. Vi kom også på 1-1, og hvis vi ikke har mere, skal vi som minimum hive det ene point med hjem.

Det er rigtigt, men når du stiller med et sejlskib som forsvar er det jo svært. Du taler om kynisme, men det ord forstår dine spillere ikke.

Det endte med, at vi lavede endnu en brøler på en simpel lang bold, og så stod den 1-2. Det forsvarsspil er jeg ikke bekendt med i FC Midtjylland.

Øh er du ikke træner, og sidder du ikke på bænken i kampene. Du er vel ikke helt blind. Vi venter stadig på at vi får en defensiv der kan få lukket af når det er nødvendigt som idag, og som du og JP udtaler at vi skal køre den hjem som uafgjort.

Jeg synes at Thorup er alvorligt ude at svømme med disse udtalelser. Noget er der galt.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

tatoo skrev:
6. aug 2017, 23:14
TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2017, 18:24
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fr ... -minutter/

Frustreret Thorup. Hvad så med os. Jeg vil efterhånden s.... på ham. Han skal sgu kunne få vores hold til at agere bedre.
Fra Bold.dk

Begge Helsingørs mål kom efter store problemer i FCM-forsvaret, og det kom i høj grad bag på cheftræneren.

Nå er du ikke til stede under kampene - vi har sejlet rundt i samtlige kampe siden ferien.

Jeg synes, at vi spillede fornuftigt i anden halvleg, hvor vi skabte de chancer, der skal til. Vi kom også på 1-1, og hvis vi ikke har mere, skal vi som minimum hive det ene point med hjem.

Det er rigtigt, men når du stiller med et sejlskib som forsvar er det jo svært. Du taler om kynisme, men det ord forstår dine spillere ikke.

Det endte med, at vi lavede endnu en brøler på en simpel lang bold, og så stod den 1-2. Det forsvarsspil er jeg ikke bekendt med i FC Midtjylland.

Øh er du ikke træner, og sidder du ikke på bænken i kampene. Du er vel ikke helt blind. Vi venter stadig på at vi får en defensiv der kan få lukket af når det er nødvendigt som idag, og som du og JP udtaler at vi skal køre den hjem som uafgjort.

Jeg synes at Thorup er alvorligt ude at svømme med disse udtalelser. Noget er der galt.

Hvor har du ret i det du skriver!

Men der er desværre lang vej til noget ændrer sig.... vi skal være ekstremt meget til grin 100 gange endnu inden der sker noget... det er benham og Ankersen der beslutter hvornår der skal ske noget.... tror ikke der sker noget foreløbigt.... medmindre vi ligger i bund 2 langt inde i sæsonen...

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

HKP skrev:I er simpelthen i gang med at diskutere om vi i table of justice "burde" have vundet dagens kamp imod amatørerne fra Helsingør...

Så blir det vist ikke mere ynkeligt...

ALT i den her klub er ubrugeligt, sålænge man har en træner, som spillerne ignorerer....
Nej, det er vi bestemt ikke, lad nu være at se spøgelser. Vi forholder os til, hvordan vores ejer, bestyrelse og ledelse har valgt drive klubben, og sammenligner de tal med, hvordan vi har set kampen.

Jeg er ikke uenig i brugen af statistikker, jeg er dog meget interesseret i at vide, hvordan de tal/statistikker bliver sat op imod præstationerne fra kampene og træningsbanen, og hvor meget de betyder kontra de ting der sker i kampene.

Og hvilket belæg har du for at sige, at træneren ignorer spillerne? Og hvordan mener du han gør det?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jeg mente egentlig at spillerne ignorerer træneren....

Det er en påstand ud fra hvad jeg ser.... og så sagde bak Bach det også på tv idag.,... de gør intet af det vi har aftalt....

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg havde desværre ikke mulighed for at se kampen, men det er et særdeles skuffende resultat, som vel udstiller den spillemæssige "krise", som holdet i øjeblikket er inde i.

Jeg er faktisk ikke så overrasket over dette resultat - det var herligt at vinde over Arka, men holdet og spillerne fejrede det, som hvis man havde vundet en finale. Der skal være plads til lettelse, men resultatet i går udstiller, at man ikke fandt spændingsniveauet efter den sejr. Det vidner ikke om en topklub, der er klar til at være med, hvor det er sjovt.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
31. jul 2017, 13:40
En ting vi ikke skal høre er. Vi skal gøre det betydeligt bedre en sønderjyske gjorde det mod netop Hfc. Vi kan ikke fedte en sejr hjem. Der skal arbejdes benhårdt, for ellers får vi røvfuld som sønderjyske. De vil gøre alt for at slå samtlige hold i superligaen og vise sig frem og måske få tilbudt en plads på et bedre superligahold i næste sæson. Alle kneb gælder for dem. Vi skal ikke spille på sovepiller. Go Fcm.
Og hvad sagde jeg. De fik hvis rigeligt med sovepiller.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Copy pastet fra aoh.dk

Vi har alt at tabe, erkender midtbaneslideren Janus Drachmann før FCM's udebaneopgør mod oprykkerne.

Hvad med " hvis vi taber er vi shit for brains" eller bare total ubrugelige.

For pokker hvor er jeg skuffet over jeres præstation. I burde skamme jer og gøre hvad i bliver betalt for, nemlig at spille fodbold.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:
6. aug 2017, 22:41
Arff skrev:
6. aug 2017, 22:36
Tabel of justice siger at vi skulle have vundet kampen i dag.

Billede

Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis det er rigtigt, er jeg alvorligt bekymret for de algoritmer, som reelt set styrer vores klub. Vi tabte fortjent i både den ene og andel tabel i dag, det kan en computer sgu ikke lyve sig ud af.
Lige hurtigt omkring de her statistikker.

Statisk er i sig selv altid godt, det handler om hvordan de bliver brugt.

I actual points er det en sejr der tæller, og så er resultat ikke vigtigt.

I expected points/expected goals er resultat vigtigt og væsentligt.
Ligeledes om det er mange små chancer eller om det er få store osv.

Da der er tilfældigheder i fodbold kan en 'expected' et måls sejr eller uafgjort sagtens ende med et andet "faktisk udfald"
Mens det er sjældent at mere end en "expected" 2 måls sejre, ikke resultere i sejr.

Omkring kampen:
Som Kent er inde på har vi jo de offensive chancer der bør være nødigvendig til at vinde.
2,12 er bestemt ikke for højt mod Helsingør, men lad os kalde det for "lige nøjagtig godkendt".

Mens at vi giver de chancer væk til Helsingør som udmøndter sig i expected goals på 1,36 er til gengæld en katastrofe, og LANGT fra godkendt.
Det er så lidt at tilfældighederne får en indflydelse de ikke bør have, i en kamp mod Helsingør.

Det er igen vores defensive arbejde der fuldstændig sælger vores resultat (og Thorup?).

OBS:
Synes det skal med, at det er Tap In's statistik, som jeg tror er rigtig godt, men hverken vi eller Tap in ved om den matcher Smart Odds statistik,
som formentlig er en tand mere avanceret.
Den her siger også kun noget om chancer, ikke noget om spillet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lige lidt mere om kampen generelt:

Det var som frygtet, europæiske tømmermænd og udfordringer med at sætte sig selv op, der blev udfordringen.
Jeg troede helt ærligt inden kampen at det at truppen tog afsted dagen inden, og med lidt rotation med friske spillere ville det ikke blive noget problem.

Ved ikke om den tørre bane psykisk satte sig i spillerne, for jo bolden var langsom. Men derfor behøver spillerne jo ikke også at bevæge og tænke langsomt.
Bestemt en kamp hvor jeg ligeledes som mange af jer andre var skuffet over rotationsspillerne, som skulle gribe deres chance, mens de 3 centrale skuffede ved ikke at få løftet holdet.

Jesper Hansen og Sørloth er vel nærmest de eneste der kan se sig selv i øjenene.

Jeg ser også stadig et lys i Riis, han skal nok blive god, men for S..... han er startet ringe. Han har vel ikke spillet en kamp hvor han ikke solgt mindst et mål. Håber djælvme han kan blive samlet op, så han kan komme tilbage på hans rigtige niveau.
(Blev den gamle mental træner nogensinde erstattet? Virker i hvert fald som om han mangles.)

Høje bolde 'kan' forsvares med den dårlige og tørre bane. Men spillet og indsatsen kan bestemt ikke forsvares af det.
Skuffende og elendigt.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Steffen am skrev:
7. aug 2017, 12:03
Høje bolde 'kan' forsvares med den dårlige og tørre bane. Men spillet og indsatsen kan bestemt ikke forsvares af det.
Skuffende og elendigt.
Tankevækkende er det, på trods af den langsomme bane, at Helsingør kørte rundt med os, som hunde i et spil kegler. IMO havde Helsingør ingenlunde problemer med at få fart i deres spil, hvorfor jeg synes det virker lidt søgt at give banen skylden for vort langsomme spil.

Thorup skal se indad, men det skal spillerne dælme også!

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Steffen har måske lidt en pointe med hensyn til den tørre bane, det er klart et problem for os at spille på sådan et underlag. I sidste sæson var vi f.eks. enormt ringe begge kampe ude mod SønderjyskE, hvor de ikke vander banen før kampen. På MCH havde vi til gengæld ikke problemer med dem, da vi kunne få fart i opspillet.

Men ok, banen var (meget) våd i torsdags mod Arka, og der spillede vi ligeså ringe... :-(

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Kongeren82 skrev:
7. aug 2017, 13:22
Steffen am skrev:
7. aug 2017, 12:03
Skuffende og elendigt.
Tankevækkende er det, på trods af den langsomme bane, at Helsingør kørte rundt med os, som hunde i et spil kegler. IMO havde Helsingør ingenlunde problemer med at få fart i deres spil, hvorfor jeg synes det virker lidt søgt at give banen skylden for vort langsomme spil.

Thorup skal se indad, men det skal spillerne dælme også!
Man kan sagtens argumentere for, at Helsingør spillede en god kamp. Men de kørte sgu ikke rundt med os. Vi havde bolden mest, og de skabte kun få chancer på andet end omstillinger.

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

EsbenVest skrev:
7. aug 2017, 13:51
Man kan sagtens argumentere for, at Helsingør spillede en god kamp. Men de kørte sgu ikke rundt med os. Vi havde bolden mest, og de skabte kun få chancer på andet end omstillinger.
Vi havde bolden 2% mere end Helsingør, men det er vel også i den sammenhæng lige meget - det vigtige er vel hvad de gjorde med bolden når de havde den. Det er netop på deres omstillinger jeg synes de kørte rundt med os - vi sad for langt fra vores markeringer og qua dette så det (imo) ud som om de kørte rundt med os.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kongeren82 skrev:
7. aug 2017, 13:59
EsbenVest skrev:
Vi havde bolden 2% mere end Helsingør, men det er vel også i den sammenhæng lige meget - det vigtige er vel hvad de gjorde med bolden når de havde den. Det er netop på deres omstillinger jeg synes de kørte rundt med os - vi sad for langt fra vores markeringer og qua dette så det (imo) ud som om de kørte rundt med os.
Præcis.
At vi blev jo lidt ramt af vores egen våben, forstået på den måde at det var de direkte bolde op til angriberen der blev farlig. Man kan sige, også var hvad banen passede bedst til.
De gjorde det bare mens vi var i ubalance, og vi gjorde det for meget når de var i balance.

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Steffen am skrev:
7. aug 2017, 14:05
Kongeren82 skrev:
7. aug 2017, 13:59
EsbenVest skrev:
Præcis.
At vi blev jo lidt ramt af vores egen våben, forstået på den måde at det var de direkte bolde op til angriberen der blev farlig. Man kan sige, også var hvad banen passede bedst til.
De gjorde det bare mens vi var i ubalance, og vi gjorde det for meget når de var i balance.
Helt enig - jeg må indrømme at jeg sidder spændt og venter på at mandags træner bliver smidt op - er noget spændt på hvad Thorup har at sige dagen derpå.

Besvar