Fra Bold.dkTrueWolfMidt skrev: ↑6. aug 2017, 18:24http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fr ... -minutter/
Frustreret Thorup. Hvad så med os. Jeg vil efterhånden s.... på ham. Han skal sgu kunne få vores hold til at agere bedre.
Begge Helsingørs mål kom efter store problemer i FCM-forsvaret, og det kom i høj grad bag på cheftræneren.
Nå er du ikke til stede under kampene - vi har sejlet rundt i samtlige kampe siden ferien.
Jeg synes, at vi spillede fornuftigt i anden halvleg, hvor vi skabte de chancer, der skal til. Vi kom også på 1-1, og hvis vi ikke har mere, skal vi som minimum hive det ene point med hjem.
Det er rigtigt, men når du stiller med et sejlskib som forsvar er det jo svært. Du taler om kynisme, men det ord forstår dine spillere ikke.
Det endte med, at vi lavede endnu en brøler på en simpel lang bold, og så stod den 1-2. Det forsvarsspil er jeg ikke bekendt med i FC Midtjylland.
Øh er du ikke træner, og sidder du ikke på bænken i kampene. Du er vel ikke helt blind. Vi venter stadig på at vi får en defensiv der kan få lukket af når det er nødvendigt som idag, og som du og JP udtaler at vi skal køre den hjem som uafgjort.
Jeg synes at Thorup er alvorligt ude at svømme med disse udtalelser. Noget er der galt.