Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af henker »

Arff skrev:
4. aug 2017, 20:16
henker skrev:Synes at vi bør lave en byttehandel Kian frem for sanneh.. Sanneh marker meget bedre end Kian og han bliver hvor han er.. Og han ligner ikke en boldspillende forsvar som Kian er. Det er vildt irriterende at have en midter forsvar kommer løbende ind til midtbane.. Det er ødelæggende for taktisk.. Har aldrig synes om Kian.. Han laver alt for mange fejl..
Jeg vil hellere bytte både Kian og Tim Sparv med Dennis Flinta fra Silkeborg, han er virkelig god, synes jeg, og så er han en leder [emoji57]

Jesus mand! Tror du selv det nogensinde kunne ske? Kian er en af vores største profiler, og er i spillemæssig fremgang.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Host host bvadr... Din mening.. Host.... Sorry jeg fik noget galt i min hals.. uha.. Må jeg ikke indgivet min mening?

Sparv er større profil end Kian.. Og det viser sig at vi kan undvære Kian. Men selvfølgelig mangler vi at dækker en ind til Kian.. For mig må Kian meget gerne fortsætte i en anden klub.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

henker skrev: Host host bvadr... Din mening.. Host.... Sorry jeg fik noget galt i min hals.. uha.. Må jeg ikke indgivet min mening?

Sparv er større profil end Kian.. Og det viser sig at vi kan undvære Kian. Men selvfølgelig mangler vi at dækker en ind til Kian.. For mig må Kian meget gerne fortsætte i en anden klub.
Lad nu være at gøre alting personligt, hver gang folk ikke er enige med dig, eller stiller dig et spørgsmål.

Vil du prøve at svare på det spørgsmål jeg stiller dig - hvis du ikke kan det, så lad være at skriv noget. Jeg spørger dig, om du tror det er realistisk, at vi bytter Kian ud med Sanneh?

Vi kan tabe, men aldrig besejres

henker

Indlæg af henker »

Arff skrev:
5. aug 2017, 00:21
henker skrev: Host host bvadr... Din mening.. Host.... Sorry jeg fik noget galt i min hals.. uha.. Må jeg ikke indgivet min mening?

Lad nu være at gøre alting personligt, hver gang folk ikke er enige med dig, eller stiller dig et spørgsmål.
Jeg er faktisk lidt chokeret over at du skriver sådan noget du ikke se dig selv som vi andre synes netop den du gør mod dem herinde. Du vil på en måde have sidste ord, eftersom jeg har fulgt herinde da jeg var smidt ud i 3 mdr..

Men eftersom du beder om at jeg ikke tager det personlige. Og eftersom admin sikkert også beder om at vi skal følge tråde debat for debat.. Sådan skal du også gøre.

Og desværre kan jeg godt se at du kan ikke acceptere andres mening at jeg synes at sanneh er langt bedre end Kian.. For sanneh er jo OGSÅ en store profil, som jeg mener at kan gør defensive position langt bedre en Kian på nuværende gør.

Jeg er mest imponerende over Horsens og deres spilstil passer perfekt til Horsens som jeg længes efter gcm skal gøre på samme måde!! Og se nu hvor Horsens spiller underholdning og spil spændende fodbold med tekniske og flad levering.. Og de laver mange /høje procent rigtig levering.. Hvilket medfører bedre boldbesiddelse og fremadrettet!! Det kan man umuligt gør med lange bold eller høj bold.. Hvilket JT gerne vil bruge.. Dem taber man jo med bold til modstander!! Det markeret sanneh langt bedre modstander tæt og står på alle måde rigtigest. Det gør Kian simpelthen ikke!

Acceptere dog min mening og gør det ikke dig til noget personligt. Lad være med at svar tilbage hvis du ikke brydrr dig om min mening.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

henker skrev:
5. aug 2017, 09:49
Arff skrev:
5. aug 2017, 00:21

Jeg er faktisk lidt chokeret over at du skriver sådan noget du ikke se dig selv som vi andre synes netop den du gør mod dem herinde. Du vil på en måde have sidste ord, eftersom jeg har fulgt herinde da jeg var smidt ud i 3 mdr..

Men eftersom du beder om at jeg ikke tager det personlige. Og eftersom admin sikkert også beder om at vi skal følge tråde debat for debat.. Sådan skal du også gøre.

Og desværre kan jeg godt se at du kan ikke acceptere andres mening at jeg synes at sanneh er langt bedre end Kian.. For sanneh er jo OGSÅ en store profil, som jeg mener at kan gør defensive position langt bedre en Kian på nuværende gør.

Jeg er mest imponerende over Horsens og deres spilstil passer perfekt til Horsens som jeg længes efter gcm skal gøre på samme måde!! Og se nu hvor Horsens spiller underholdning og spil spændende fodbold med tekniske og flad levering.. Og de laver mange /høje procent rigtig levering.. Hvilket medfører bedre boldbesiddelse og fremadrettet!! Det kan man umuligt gør med lange bold eller høj bold.. Hvilket JT gerne vil bruge.. Dem taber man jo med bold til modstander!! Det markeret sanneh langt bedre modstander tæt og står på alle måde rigtigest. Det gør Kian simpelthen ikke!

Acceptere dog min mening og gør det ikke dig til noget personligt. Lad være med at svar tilbage hvis du ikke brydrr dig om min mening.
Du har stadig ikke svaret på om du finder det realistisk at vi bytter Kian med Sanneh?
Men nu hvor du ikke vil svare så kan jeg da gøre det for dig: Nej det er komplet hamrende urealistisk.
1. Hvad inticament skulle Kian have for at sige ja til Horsens?
2. Horsens har ikke en chance for at matche den løn Kian får som profil i FCM.

Fair nok du gerne ser Sanneh i FCM. Jeg synes også han er en dygtig spiller, som vi gerne måtte signe. Men jeg mener ikke Kian skal ud. Og Sanneh kommer i hvert fald ikke til FCM i en byttehandel med Kian...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

henker skrev:
Jeg er mest imponerende over Horsens og deres spilstil passer perfekt til Horsens som jeg længes efter gcm skal gøre på samme måde!! Og se nu hvor Horsens spiller underholdning og spil spændende fodbold med tekniske og flad levering.. Og de laver mange /høje procent rigtig levering.. Hvilket medfører bedre boldbesiddelse og fremadrettet!!
Så du vil gerne have, at vi spiller mere som Horsens, fordi de spiller underholdende og spændende? Altså Horsens?
Du mener, at de har (1) mange afleveringer og (2) høj afleveringsprocent, hvilket medfører (3) bedre boldbesiddelse og (4) fremadrettethed,

Nu vil jeg undlade, at komme med min holdning, men udelukkende præsentere dig for for fakta på disse 4 punkter - taget fra indeværende sæson.
http://www.superliga.dk/klub/ac-horsens?sub=stats
http://www.superliga.dk/klub/fc-midtjylland?sub=stats

1. Mange afleveringer: Horsens har i gns 297 afleveringer per kamp. Liga gennemsnittet er 479. FCM har 494.
2. Høj afleveringsprocent: Horsens afleveringsprocent er 64. Liga gennemsnittet er 76. FCM har 73.
3. Boldbesiddelse: Horsens har 37% boldbesiddelse i gennemsnit (markant ligaens laveste). Ligaens snit vil per definition være 50%. FCM har 52%.
4. Fremadrettet: 29% af Horsens afleveringer er fremadrettede. Jeg har ikke kunne finde ligasnittet, men FCM har 31% fremadrettet. Hvis man sætter det ift antallet af afleveringer (pkt 1), så har Horsens 86 fremadrettede afleveringer per kamp, mens FCM har 153.

Så fakta er, at på alle de 4 parametre du fremhæver Horsens, er de ikke bare dårligere end FCM, men også markant dårligere end gennemsnittet i ligaen (endda ligaens dårligste).

henker

Indlæg af henker »

Kent skrev:
5. aug 2017, 10:42
henker skrev:
Jeg er mest imponerende over Horsens og deres spilstil passer perfekt til Horsens som jeg længes efter gcm skal gøre på samme måde!! Og se nu hvor Horsens spiller underholdning og spil spændende fodbold med tekniske og flad levering.. Og de laver mange /høje procent rigtig levering.. Hvilket medfører bedre boldbesiddelse og fremadrettet!!
Så du vil gerne have, at vi spiller mere som Horsens, fordi de spiller underholdende og spændende? Altså Horsens?
Du mener, at de har (1) mange afleveringer og (2) høj afleveringsprocent, hvilket medfører (3) bedre boldbesiddelse og (4) fremadrettethed,

Nu vil jeg undlade, at komme med min holdning, men udelukkende præsentere dig for for fakta på disse 4 punkter - taget fra indeværende sæson.

1. Mange afleveringer: Horsens har i gns 297 afleveringer per kamp. Liga gennemsnittet er 479. FCM har 494.
2. Høj afleveringsprocent: Horsens afleveringsprocent er 64. Liga gennemsnittet er 76. FCM har 73.
3. Boldbesiddelse: Horsens har 37% boldbesiddelse i gennemsnit (markant ligaens laveste). Ligaens snit vil per definition være 50%. FCM har 52%.
4. Fremadrettet: 29% af Horsens afleveringer er fremadrettede. Jeg har ikke kunne finde ligasnittet, men FCM har 31% fremadrettet. Hvis man sætter det ift antallet af afleveringer (pkt 1), så har Horsens 86 fremadrettede afleveringer per kamp, mens FCM har 153.

Så fakta er, at på alle de 4 parametre du fremhæver Horsens, er de ikke bare dårligere end FCM, men også markant dårligere end gennemsnittet i ligaen (endda ligaens dårligste).
går du ligesom RA op i statiske?

ikke mærkelige at horsens ligger nuværende på første plads. - eller er det noget med justic of tablen?

det er hvad den handler om spilstil.. det er hvad fcm mangler. og selvf. gad kian ikke flytte til en mindre klub - men jeg ser gerne ham ud af truppen. og mener at sanneh er en bedre ersat. ,-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hold nu op med at insistere på at du er et offer Henker.

Du præsentere en påstand/synspunkt
Nogen spørger ind eller sætter spørgsmålstegn
Du bakker dit standpunkt op

Det er sådan debat fungerer,
Det fungerer ikke hvis du sætter dig ned og siger det er en personlig hetz.

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Kan Henker ikke snart få et permanent ban? Han har tilsyneladende ikke lært ikke at være personlig og gavner ikke debatten.

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Kent skrev: ↑5. aug 2017, 10:42
henker skrev: ↑5. aug 2017, 09:49

ikke mærkelige at horsens ligger nuværende på første plads. - eller er det noget med justic of tablen?

det er hvad den handler om spilstil.. det er hvad fcm mangler. og selvf. gad kian ikke flytte til en mindre klub - men jeg ser gerne ham ud af truppen. og mener at sanneh er en bedre ersat. ,-)

Jeg er ked af at sige det Henker, men bare efter 3 dage på graven er du desværre med til helt at degradere diskussions niveauet på graven til igen at være på niveau med Nationens. Det er virkelig forstemmende at se dit svar til Kent, hvor han som altid bruger tid på at finde sobre og valide argumenter for sin sag, eller her rettere imod dit postulat. Dit svar på hans gode svar er et tarveligt og forgæves forsøg på at latterliggøre ham.

Kent og andre gode debattører: i spilder jeres tid på denne umættelige troll. Han er uimodtagelig overfor viden, gode argumenter og statistiske beviser. Ignorer ham for Guds skyld og så beder vi imens til at admin igen får ham losset tilbage i fængsel. Giv ham denne gang please 12 måneders ubetinget :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

henker skrev:
5. aug 2017, 10:55
Kent skrev:
5. aug 2017, 10:42
henker skrev:

Jeg går op i fakta. Du kommer med 4 konkrete påstande i dit indlæg, som er lodret forkerte. Horsens er faktisk det diamentrelt modsatte af det, som du påstår. Det er ikke bare noget jeg siger, det viser data entydigt. Hvis du vil tages seriøst som debattør, bliver du altså nødt til at forholde dig til sådanne ting.

henker

Indlæg af henker »

Jeg går ikke op i statistik som du måske gøre. Jeg går mere op i resultater, underholdning og spændende fodbold med de rigtige spiller.. Som jeg synes at den vil ligge bedst til fcm. Da den nuværende situation er helt uholdbart at se FCM spiller på den måde.. Det er rivende galt og intet slet fungerer som det burde og det har nu jo gået tre sæsoner hvis jeg tæller denne sæson med. Så er det klart og tydeligt at JT og CS har gjort ikke noget rigtigt.

henker

Indlæg af henker »

Desuden kan jeg også se og mærke mig på at der er mange spillere i truppen passer ikke sammen til bestemte spilstil..

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

henker skrev:Desuden kan jeg også se og mærke mig på at der er mange spillere i truppen passer ikke sammen til bestemte spilstil..
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem du hentyder til her, og hvorfor du ikke mener, de passer til vores spillestil? Og hvad mener du i øvrigt vores spillestil er? [emoji4]

Vi kan tabe, men aldrig besejres

henker

Indlæg af henker »

Arff skrev:
5. aug 2017, 11:43
henker skrev:Desuden kan jeg også se og mærke mig på at der er mange spillere i truppen passer ikke sammen til bestemte spilstil..
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem du hentyder til her, og hvorfor du ikke mener, de passer til vores spillestil? Og hvad mener du i øvrigt vores spillestil er? [emoji4]

Vil gerne svar på det.. Senere

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvorfor så ikke vente med at lave et opslag, til senere? Det er lidt trættende med totalt indholdsløse opslag når man prøver at følge med i det hele ;-)

Låst