Kent skrev: ↑5. aug 2017, 10:42
henker skrev: ↑5. aug 2017, 09:49
Jeg er mest imponerende over Horsens og deres spilstil passer perfekt til Horsens som jeg længes efter gcm skal gøre på samme måde!! Og se nu hvor Horsens spiller underholdning og spil spændende fodbold med tekniske og flad levering.. Og de laver mange /høje procent rigtig levering.. Hvilket medfører bedre boldbesiddelse og fremadrettet!!
Så du vil gerne have, at vi spiller mere som Horsens, fordi de spiller underholdende og spændende? Altså Horsens?
Du mener, at de har (1) mange afleveringer og (2) høj afleveringsprocent, hvilket medfører (3) bedre boldbesiddelse og (4) fremadrettethed,
Nu vil jeg undlade, at komme med min holdning, men udelukkende præsentere dig for for fakta på disse 4 punkter - taget fra indeværende sæson.
http://www.superliga.dk/klub/ac-horsens?sub=stats
http://www.superliga.dk/klub/fc-midtjylland?sub=stats
1. Mange afleveringer: Horsens har i gns 297 afleveringer per kamp. Liga gennemsnittet er 479. FCM har 494.
2. Høj afleveringsprocent: Horsens afleveringsprocent er 64. Liga gennemsnittet er 76. FCM har 73.
3. Boldbesiddelse: Horsens har 37% boldbesiddelse i gennemsnit (markant ligaens laveste). Ligaens snit vil per definition være 50%. FCM har 52%.
4. Fremadrettet: 29% af Horsens afleveringer er fremadrettede. Jeg har ikke kunne finde ligasnittet, men FCM har 31% fremadrettet. Hvis man sætter det ift antallet af afleveringer (pkt 1), så har Horsens 86 fremadrettede afleveringer per kamp, mens FCM har 153.
Så fakta er, at på alle de 4 parametre du fremhæver Horsens, er de ikke bare dårligere end FCM, men også markant dårligere end gennemsnittet i ligaen (endda ligaens dårligste).
går du ligesom RA op i statiske?
ikke mærkelige at horsens ligger nuværende på første plads. - eller er det noget med justic of tablen?
det er hvad den handler om spilstil.. det er hvad fcm mangler. og selvf. gad kian ikke flytte til en mindre klub - men jeg ser gerne ham ud af truppen. og mener at sanneh er en bedre ersat. ,-)
Jeg er ked af at sige det Henker, men bare efter 3 dage på graven er du desværre med til helt at degradere diskussions niveauet på graven til igen at være på niveau med Nationens. Det er virkelig forstemmende at se dit svar til Kent, hvor han som altid bruger tid på at finde sobre og valide argumenter for sin sag, eller her rettere imod dit postulat. Dit svar på hans gode svar er et tarveligt og forgæves forsøg på at latterliggøre ham.
Kent og andre gode debattører: i spilder jeres tid på denne umættelige troll. Han er uimodtagelig overfor viden, gode argumenter og statistiske beviser. Ignorer ham for Guds skyld og så beder vi imens til at admin igen får ham losset tilbage i fængsel. Giv ham denne gang please 12 måneders ubetinget