Det er også fuldstændig ligegyldigt ifht det jeg mener.974 skrev: ↑4. aug 2017, 17:20Du glemmer så også i farten at det var en lang aflevering til Rilwan der var mere end tæt på at bringe os foran efter ca. 10 minutter
Var den gået ind i stedet for at ramme stolpen, så kunne det jo godt være endt med at vi havde hygget os med en større sejr
Eks. via lange bolde op til Paul, hvor han måske havde stået mere fri fordi Arka Gdynia skulle spille lidt mere løst
Gdynia gik fysisk kolde mod slutningen i den første kamp. Hvis vi skal have dem til at gå kolde igen skal vi ikke hovedkulds sparke lange bolde ved første mulighed hver eneste gang. Så er jeg ret ligeglad med om der var et forsøg på stolpen eller ej. Det var iøvrigs så heller ikke via en af de lange høje afleveringer folk opponerer imod. Det var en flad aflevering i dybden, som tager nogle bounces inden den når frem til Rilwan som måske scorer en gang af 100 på den der. Det bedste der næsten kunne ske var at keeperen oversatsede og Rilwan ramte den forkert. Vinklen var Van Basten spids.
Det kan da være at JT og KBBBBB havde læst Gdynia som et hold der ikke ville være i stand til at holde Paul stangen eller kæmpe med om evt anden bolde.
Fair nok - men så så vi bare ikke den samme kamp i Polen. Min anke er IKKE den lange bold til Paul, men frekvensen. Vi har et hold med en masse gode boldspillere efter min mening - måske jeg tager fejl og det er derfor den bare skal losses afsted hver gang - men jeg mener vi skal udnytte at vi har flere muligheder i holdet fra første fløjt.