Målt hvordan?hviid skrev:Sammenligner man med resten af Superligaen holder det slet ikke, der er vi altså et af de mest underholdende hold overgået af Brøndby og måske FCN i øjeblikket.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Målt hvordan?hviid skrev:Sammenligner man med resten af Superligaen holder det slet ikke, der er vi altså et af de mest underholdende hold overgået af Brøndby og måske FCN i øjeblikket.
Det er naturligvis lidt subjektivt, men faktorer som den offensive indgang til kampene, nerve i kampene (derfor er FCKs kampe måske ikke altid underholdende), forsøg på mål og selvfølgelig også antal mål er de vigtigste ting at vurdere det ud fra.
Synes det er fint nok på banen at børnene får lov til at komme ind, en del af et godt sammenhold er også at kende hinandens familier etc. Er dog enig i at de ikke bør være i omklædningsrummet efter kampen, der skal sku også være et område hvor dem uden børn kan sige og gøre præcis som de vil i enten glæde eller frustration.Steffen am skrev: ↑31. jul 2017, 23:38
Sejrssang, må indrømme jeg har det lidt blandet med at træner- og spillerbørn skal være med til fejring med fans og nu også på jubelvideo fra klubben
https://www.youtube.com/watch?v=w6lCXPCWpHY
Mandags analyse af Thorup:
https://www.youtube.com/watch?v=Wz79BTBDnNc&t=331s
Selve kampen har jeg det også lidt blandet med, synes vi var bedst. Men synes ikke vi var så meget bedst, jeg har hørt både eksperter og Thorup (og journalisten) giver udtryk for.
Grunden til vores 4-4-2, var netop at vi ikke skulle ind og slås med Randers centralt. Vi skulle vinde kampen via flankerne, og med 37vs29 indlæg gik det vidst udmærket. Vi manglede helt klart en kreativ spiller centralt, men det var jo netop ulempen ved vores 4-4-2.Stoffer skrev: ↑31. jul 2017, 08:28Samtlige offensive spillere (der startede inde) søgte konstant det dybe løb, der var for få, der udnyttede mellemrummet Randers' 4-4-2 efterlod foran bagkæden - jeg synes særligt, at Kroon svigtede i den henseende. Så er det klart, at det konstant bliver med lange afleveringer, da man ikke kan forvente stor boldkunst fra Drachmann og Sparv, hverken i form af afleveringer eller at drive bolden frem selv, de er dygtige på andre parametre.
Det argument køber jeg også, men jeg synes, at Drachmann og Sparv håndterede det slagsmål fint. Min observation var, at når Sparv/Drachman havde bolden pressede Randers centrale spillere op, det efterlod plads til, at Kroon kunne have søgt ind fra kanten i mellerummet og gøre sig tilgængelig som spilstation, istedet for at lægge sig på line med Sørloth og Paul i søgen efter afleveringer i bagrummet.Administrator skrev: ↑1. aug 2017, 09:44Grunden til vores 4-4-2, var netop at vi ikke skulle ind og slås med Randers centralt. Vi skulle vinde kampen via flankerne, og med 37vs29 indlæg gik det vidst udmærket. Vi manglede helt klart en kreativ spiller centralt, men det var jo netop ulempen ved vores 4-4-2.Stoffer skrev: ↑31. jul 2017, 08:28Samtlige offensive spillere (der startede inde) søgte konstant det dybe løb, der var for få, der udnyttede mellemrummet Randers' 4-4-2 efterlod foran bagkæden - jeg synes særligt, at Kroon svigtede i den henseende. Så er det klart, at det konstant bliver med lange afleveringer, da man ikke kan forvente stor boldkunst fra Drachmann og Sparv, hverken i form af afleveringer eller at drive bolden frem selv, de er dygtige på andre parametre.
De er i hvert fald gået fra at være 2 til en 1 kommunikationsmand, og det er helt sikkert hurtigere, men ja,hviid skrev: ↑2. aug 2017, 10:12I øvrigt - nu har vi før rost pressefolkene i klubben, men hvorfor er de begyndt med at lave kampreferater ud fra Twitter-opdateringer? Er det et spørgsmål om at spare tid/penge eller er der en dybere mening bag det? Kan ellers godt lide Twitter, og selve opdateringerne er sådan set gode nok, men efter min mening - som gammel skribent for siden - er det godt nok et sølle kampreferat:
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bo ... restilling
Ja, det er formentlig for at spare tid. De har, så vidt jeg kan regne ud, én mindre fuldtidsansat i den afdeling, efter Martin Dons er stoppet. Så det virker til, at Jakob Nørgaard står for stort set alt, der hedder presse, kampreferater, interviews, Twitter osv.hviid skrev: ↑2. aug 2017, 10:12I øvrigt - nu har vi før rost pressefolkene i klubben, men hvorfor er de begyndt med at lave kampreferater ud fra Twitter-opdateringer? Er det et spørgsmål om at spare tid/penge eller er der en dybere mening bag det? Kan ellers godt lide Twitter, og selve opdateringerne er sådan set gode nok, men efter min mening - som gammel skribent for siden - er det godt nok et sølle kampreferat:
Jeg synes ikke kampreferaterne er så vigtige. Dem kan man finde mange andre steder. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har læst et på hjemmesiden. Så kan godt forstå, hvis man sparer der. Det er vigtigere for mig, at man fokuserer på unikt indhold, som man ikke kan få andre steder. Som fx de længere interview med Thorup.hviid skrev: ↑2. aug 2017, 10:12I øvrigt - nu har vi før rost pressefolkene i klubben, men hvorfor er de begyndt med at lave kampreferater ud fra Twitter-opdateringer? Er det et spørgsmål om at spare tid/penge eller er der en dybere mening bag det? Kan ellers godt lide Twitter, og selve opdateringerne er sådan set gode nok, men efter min mening - som gammel skribent for siden - er det godt nok et sølle kampreferat: