EL Q2/2: FC Midtjylland vs. Ferencvárosi

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: EL Q2/2: FC Midtjylland vs. Ferencvárosi

Indlæg af mousebreaker »

Densestar7430 skrev:
17. jul 2017, 22:52
mousebreaker skrev:
17. jul 2017, 20:32
Det er ikke et dårligt hold, men jeg tvivler stærkt på at de ville kunne kvalle til medaljespillet i suppen. Bedre er de sgu heller ikke
Så du kampen indtil de fik rødt kort? Vi blev kørt ud på røv og albuer..
Jeg så kampen og indtil de får scoret var vi det bedste hold med undtagelse af fem minutter hvor vi tager nogle vildt dårlige beslutninger og smider bolden væk hver gang to sekunder efter vi har erobret den. De de scorede brød vores organisation sammen. Jeg mener vi derefter spillede som røv og nøgler og gav dem nemme betingelser. Det var også derfor Brøndby katastrofen var til at forudse. Vi hænger i store perioder slet ikke sammen. Selv Derry skabte foruroligende meget mod os..

Det vil blive bedre i løbet af sæsonen, men lige nu er det godt nok brutalt at se på. jeg holder fast i at Ferencvaros er et ok hold, men absolut heller ikke mere end det. Det vil være en katastrofe at ryge ud til dem nu og det ville det også være før første kamp.

Danske spil havde os ca som 62/38 favoritter til at gå videre før første kamp. Det siger også lidt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:
18. jul 2017, 17:45
Densestar7430 skrev:
17. jul 2017, 22:52
mousebreaker skrev:
17. jul 2017, 20:32
Det er ikke et dårligt hold, men jeg tvivler stærkt på at de ville kunne kvalle til medaljespillet i suppen. Bedre er de sgu heller ikke
Så du kampen indtil de fik rødt kort? Vi blev kørt ud på røv og albuer..
Jeg så kampen og indtil de får scoret var vi det bedste hold med undtagelse af fem minutter hvor vi tager nogle vildt dårlige beslutninger og smider bolden væk hver gang to sekunder efter vi har erobret den. De de scorede brød vores organisation sammen. Jeg mener vi derefter spillede som røv og nøgler og gav dem nemme betingelser. Det var også derfor Brøndby katastrofen var til at forudse. Vi hænger i store perioder slet ikke sammen. Selv Derry skabte foruroligende meget mod os..

Det vil blive bedre i løbet af sæsonen, men lige nu er det godt nok brutalt at se på. jeg holder fast i at Ferencvaros er et ok hold, men absolut heller ikke mere end det. Det vil være en katastrofe at ryge ud til dem nu og det ville det også være før første kamp.

Danske spil havde os ca som 62/38 favoritter til at gå videre før første kamp. Det siger også lidt
Er enig i at det vil være en katastrofe, hvis vi ikke går videre, men har i den grad bange anelser. Hvis de har set Brøndby-kampen, ved de også hvordan vi skal spilles (hvis de var i tvivl) og vi så i Ungarn at de er i stand til det. Vi kan komme under et uhyggeligt pres, som jeg frygter vi i vores nuværende tilstand ikke kan modstå. Håber naturligvis jeg tager fejl og man kan jo håbe på at de mange skadesbulletiner holder stik.

/Cortez

Smalli

Indlæg af Smalli »

Så vidt jeg kan se så har Endre Botka også karantæne!, da han nu er oppe på 3 gule kort i turneringen.

Med ham og Koch ude, så skal de udskifte halvdelen af deres forsvar siden sidst!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Smalli skrev:
18. jul 2017, 22:00
Så vidt jeg kan se så har Endre Botka også karantæne!, da han nu er oppe på 3 gule kort i turneringen.

Med ham og Koch ude, så skal de udskifte halvdelen af deres forsvar siden sidst!
Godt spottet. Jeg har ikke kunne finde nogen officiel oversigt, men han har fået 3 gule og det giver karantæne i følge turneringens regulativer. Hvis så et par af de andre skader også er noget, som holder spillerne ude, så kan det være 3-5 spillere de mangler fra sidst.

Smalli

Indlæg af Smalli »

Kent skrev:
18. jul 2017, 22:29
Smalli skrev:

Godt spottet. Jeg har ikke kunne finde nogen officiel oversigt, men han har fået 3 gule og det giver karantæne i følge turneringens regulativer. Hvis så et par af de andre skader også er noget, som holder spillerne ude, så kan det være 3-5 spillere de mangler fra sidst.
De tre spillere der blev skader i weekenden, er Leandro (endnu en forsvarsspiller), Pedro og så Hajnal. Især sidstnævnte er nok ude, da han var på hospitalet efter kampen, men er dog kun reservespiller.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Smalli skrev:
18. jul 2017, 22:30
Kent skrev:
18. jul 2017, 22:29
Smalli skrev:

De tre spillere der blev skader i weekenden, er Leandro (endnu en forsvarsspiller), Pedro og så Hajnal. Især sidstnævnte er nok ude, da han var på hospitalet efter kampen, men er dog kun reservespiller.
Hajnal fik hjernerystelse og er definitivt ude: http://www.fradi.hu/hu/labdarugas/nb-i/ ... 17/c/17403

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ikke let at finde en trup for Ferencvaros, for at kunne se, hvor mange der er skadet. Denne artikel bekræfter dog de to karantæner: http://www.fradi.hu/hu/labdarugas/nb-i/ ... 19/c/17430

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Kampen ender 2-3 til Ferencvaros. Ferencvaros kommer igen foran 0-2, og igen er pausestillingen 1-2. Sørloth scorer vores første mål. Der kommer 7 gule kort i kampen i alt, 4 af dem indenfor de sidste 15 minutter i kampen.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Start-11 i aften: J. Hansen, Nissen, Kian H., Halsti, Dal Hende, Sparv, Wikheim, Jakob P., Drachmann, Hassan, Onuachu.
Aftenens bænk: M Falkesgaard, Riis, Novák, Rømer, Duelund, Simon Kroon, Sørloth.

Någon som vet en sida som brukar vara bra för stream? Eller kanske till och med någon som har en inloggning till Dplay över som kan tänka sig låna ut till en stackars svenska? ;-) Jag är väldigt pålitlig. Är dessutom deprimerad över MFFs förlust häromdagen och skulle bli så glad över att få se Halsti spela. :-D
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Smalli

Indlæg af Smalli »

Det er sgu da en noget alternativ forsvarsopstilling de har. Leandre ser ikke ud til at være blevet klar of Koch er ude, så det bliver Batik og Gera(?) - en 38 årig midtbanespiller der skal klare sagerne. Botka er som bekendt også ude på venstre back, og du har puttet en 19 årig midtbanespiller derud i stedet for. Det MÅ kunne udnyttes!

Sahl

Indlæg af Sahl »

Smalli skrev:
20. jul 2017, 18:46
Det er sgu da en noget alternativ forsvarsopstilling de har. Leandre ser ikke ud til at være blevet klar of Koch er ude, så det bliver Batik og Gera(?) - en 38 årig midtbanespiller der skal klare sagerne. Botka er som bekendt også ude på venstre back, og du har puttet en 19 årig midtbanespiller derud i stedet for. Det MÅ kunne udnyttes!
Jeg håber det og det burde være muligt med en sejr, men sådan som vi har spillet det sidste stykke tid, så har jeg ingen forventning til at vi vinder (vi kan tåle at tabe) Det betyder intet at de stiller så svagt som de gør hvis vi stadigvæk ikke har et klar koncept og motivation. Men håber du får ret og at det bliver en dejlig overraskende sejr med godt spil.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fik sent fri, og nåede ikke på stadion.

Har et lovligt og en pirat stream.

Pirat streamen er et 1 minut foran. Wtf!!

Hvordan er vi startet?

Fuck lande koeffecient listen osv, den her skal vi bare videre fra, og vil virkelig være lækkert med et clean sheet.
Sælger gerne kampen for en defensiv, kedelig og beskidt 0-0'er

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Helt vildt som Paul kan brænde de store chancer. Det er faktisk imponerende så konsekvent han brænder dem....
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fremragende mål
- intet mindre

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Et par tvivlsomme kendelser i slutningen af 2. Halvlegen?
Har dommeren stadig styr på den kamp?

Besvar