Jeg så kampen og indtil de får scoret var vi det bedste hold med undtagelse af fem minutter hvor vi tager nogle vildt dårlige beslutninger og smider bolden væk hver gang to sekunder efter vi har erobret den. De de scorede brød vores organisation sammen. Jeg mener vi derefter spillede som røv og nøgler og gav dem nemme betingelser. Det var også derfor Brøndby katastrofen var til at forudse. Vi hænger i store perioder slet ikke sammen. Selv Derry skabte foruroligende meget mod os..Densestar7430 skrev: ↑17. jul 2017, 22:52Så du kampen indtil de fik rødt kort? Vi blev kørt ud på røv og albuer..mousebreaker skrev: ↑17. jul 2017, 20:32Det er ikke et dårligt hold, men jeg tvivler stærkt på at de ville kunne kvalle til medaljespillet i suppen. Bedre er de sgu heller ikke
Det vil blive bedre i løbet af sæsonen, men lige nu er det godt nok brutalt at se på. jeg holder fast i at Ferencvaros er et ok hold, men absolut heller ikke mere end det. Det vil være en katastrofe at ryge ud til dem nu og det ville det også være før første kamp.
Danske spil havde os ca som 62/38 favoritter til at gå videre før første kamp. Det siger også lidt