Jeg giver normal ikke meget for det der skrives derinde tbh. Men jeg synes stadigvæk hans udtalelser er tossede. Det er jo som du skriver det samme igen og igen. Det har kort på i over et år nu og jeg kender ingen der mener Thorup er den rette mand og de fleste af disse har faktisk givet ham chancen.. Gad vide hvad der ville ske hvis vi var i en anden branche eller at det var en spiller der var så ringe? Så havde der været handlet for længe siden.JBT skrev: ↑18. jul 2017, 22:28Han gør det ikke nemmere for sig selv. Den med om holdet er god nok til de store kampe har han brugte før. Det samme gælder adskillige andre termer i stilen "det er vi ikke tilfredse med". EB, Tøfting, fansene har altid ret. Selvfølgelig skal man have kritik i mod gang. Men til sidst må det høre op. Thorup kan ikke blive ved med at stå i stampe og sige det samme hver gang. Der er intet der har rykket sig siden dag 1 med ham ved roret. Det ved alle. Det ser alle. På nær dem selv og et få tal herinde og i remolade land. Nationen er kolde og kyniske i deres vurdering - ligesom tøffe. De giver ikke en skid for Big data. Det handler om dobbelt stregen under facit. Pokaler i skabet.
Spillerudviklingen i FCM har været minimal. En Matias Jensen i FCN er et eksempel på en der allerede er forbi Duelund, i forløb. Hvis Due som nogle skriver er 30-35 mio hvorfor blev odgaard så holdt for 10 plus variabler. Faldt nu ned mand. Selvom det et et semi sidespor. Man kan blive ved, men det lander altid på træner teamet. Selvom det bornholmske fedte hår og uni Rasmus nu bære den reelle del af skylden.
Der er for fanden en grund til folk ikke viser sig længere.
Det er lidt trist fordi jeg tror på, at langt de fleste gerne ville komme på stadion og se kampene også i modgang! Problemet er den måde vi spiller på og de helt åbenlyse problemer der er relations mæssig mellem spillerne og Thorup.