Den daglige træning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Den daglige træning

Indlæg af Arff »

JEP skrev:Tak for opdateringen, Arff. Nu har du fortalt hvilke spillere som har gjort det godt, men er der mon nogle spillere som i dine øjne har skuffet?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Faktisk et rigtig godt spørgsmål, men sådan umiddelbart er der ikke nogle som har været under niveau.

Indstillingen til træningerne har set rigtig fin ud, og det betyder måske, at jeg ikke har lagt mærke til det. Selvfølgelig er der af og til en enkelt spiller eller to som har en skidt træning, men attituderne har fra samtlige mand været i orden, og så betyder fejl ikke ret meget for mig, hvis man forsøger at rette op på dem. Alle kan jo tæmme en bold ud over sidelinjen, eller slå et indlæg bag mål ;-)
"Ingen er forpligtet ud over sine evner" må særligt i dag sidde spot on!

Vi kan tabe, men aldrig besejres

Sniper

Indlæg af Sniper »

Elsker dine opdateringer fra træningen Arff👍

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

WBW skrev:Man hører jo tit snak om at målmændene arbejder tæt sammen i hverdagen i deres egen lille specielle gruppe. Derfor er det en ekstra særlig situation, nu hvor hele gruppen er skiftet ud.

Så selvom det selvfølgelig er meget tideligt at sige endnu, men jeg kunne godt tænke mig at høre omkring hvordan harmonien og samarbejdet er i målmandsgruppen.

Hvordan passer de personlighedsmæssigt sammen (spillerens indbyrdes og med målmandstræner) og bliver der gjort særlige tiltag for at de kan finde sammen som gruppe?
Det er, som du selv siger, utroligt svært at svare på allerede. Jeg tror dog ikke det vil forvolde nogle problemer da de tre keepere er rare og udadvendte mennesker allesammen, og generelt har alle i truppen det godt sammen.

De stod allerede i dag og hyggede sig lidt efter træningen, hvor de (Jesper Hansen, Falkesgaard og Oliver Ottesen) skiftes mellem at stå på mål mens Paul fik en masse indlæg fra Awer, og Rilwan nogle skud ude fra. Falkesgaard og Oliver Ottesen stod også og øvede/legede med 'sydamerikanske' udspark til hinanden i fredags, så stemningen i 'fagforeningen', som Glen kaldte målmændene, er rigtig god.

THenry

Indlæg af THenry »

Er der nogle observationer fra den daglige træning vedr., hvordan Mabil gør det?

Jeg frygter lidt, at han kommer til at stå bag Kroon, Rilwan, Wikheim og Borring, så der kan blive langt til spilletid for ham. Han var heller ikke med mod Derry, men måske der var en god grund hertil?

Derudover kan jeg forstå, at VDV er tilbage i træningen. Hvordan ser han ud? Er han mere fit end i sidste sæson, eller får vi samme problem som i sidste sæson?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

THenry skrev:
2. jul 2017, 12:20
Er der nogle observationer fra den daglige træning vedr., hvordan Mabil gør det?

Jeg frygter lidt, at han kommer til at stå bag Kroon, Rilwan, Wikheim og Borring, så der kan blive langt til spilletid for ham. Han var heller ikke med mod Derry, men måske der var en god grund hertil?
Han har gjort det fornuftigt, men mangler måske nogle relationer sammenlignet med de andre kantspillere, og det kunne godt ende som hans problem.
THenry skrev:
2. jul 2017, 12:20
Derudover kan jeg forstå, at VDV er tilbage i træningen. Hvordan ser han ud? Er han mere fit end i sidste sæson, eller får vi samme problem som i sidste sæson?
Ja, han er tilbage, og ja, han er desværre stadig tyk :roll:

THenry

Indlæg af THenry »

Er der nogen, der ved, hvad status er på Novak?

Er han begyndt træning eller fortsat skadet?

FCMInside

Indlæg af FCMInside »

https://www.youtube.com/watch?v=hKjXD2IyCxY

Video fra træning efter Brøndby kampen.
Kian topscorer i spil.
Pusic ser altså skarp ud, og jeg forstår ikke at han ikke er med i truppen. Ved godt man gerne vil "frosse" ham ud, men han er jo forfanden en ægte 9'er, som ikke tænker på andet end mål.
Min vurdering er at Jess må skabe en større afstand til spillerne, i min verden skal en træner ALDRIG gå med i øvelserne selv. Da afstanden mellem spiller og træner bliver for lille.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCMInside skrev:
18. jul 2017, 16:51

Kian topscorer i spil.
Pusic ser altså skarp ud, og jeg forstår ikke at han ikke er med i truppen. Ved godt man gerne vil "frosse" ham ud, men han er jo forfanden en ægte 9'er, som ikke tænker på andet end mål.
Min vurdering er at Jess må skabe en større afstand til spillerne, i min verden skal en træner ALDRIG gå med i øvelserne selv. Da afstanden mellem spiller og træner bliver for lille.
Ja du bruger ordene "frosse ud", det her er noget der er dukket op efter, at Jess T. er kommet til, og det er jo ikke bare een spiller man har udøvet det på, det er en sørgelig udvikling.

Ja man vil være 1 udfordre til FCK, man har en Pusic gående, som sluttede fantastisk godt af i den hollandske liga, nej han er yt, og man har en ung Sørholt eller hvordan det nu staves, og det bliver man ikke mestre med eller kommer i euro liga med, hvis Paul går i stykker.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

FCM2000 skrev:
18. jul 2017, 17:09
FCMInside skrev:

Kian topscorer i spil.
Ja du bruger ordene "frosse ud", det her er noget der er dukket op efter, at Jess T. er kommet til, og det er jo ikke bare een spiller man har udøvet det på, det er en sørgelig udvikling.

Ja man vil være 1 udfordre til FCK, man har en Pusic gående, som sluttede fantastisk godt af i den hollandske liga, nej han er yt, og man har en ung Sørholt eller hvordan det nu staves, og det bliver man ikke mestre med eller kommer i euro liga med, hvis Paul går i stykker.
Hvis man skal tage dig seriøst, kunne du da i det mindste lære at stave vores spilleres navne korrekt. Vi vinder desuden hverken mesterskaber med Pusic eller Sørloth. Det er vores trup samlet set ikke god nok til.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

EsbenVest skrev:
18. jul 2017, 17:16
FCM2000 skrev:
FCMInside skrev:

Kian topscorer i spil.

Hvis man skal tage dig seriøst, kunne du da i det mindste lære at stave vores spilleres navne korrekt. Vi vinder desuden hverken mesterskaber med Pusic eller Sørloth. Det er vores trup samlet set ikke god nok til.
Det var så klogeÅge :lol:

JBT

Indlæg af JBT »

Martin "Power" Pusic. Han virker ordenligt klar til at lave nogle bøtter. For min skyld må han hellere end gerne bare se at komme i spil på de rigtige stadions.

Iskold.

Noe

Indlæg af Noe »

FCM2000 skrev:
Nej, lad os da give spilletiden til en grådig spiller, som nu to gange har brændt os af i transfervinduet, og ser ud til at gå gratis til vinter. Det vil da både motivere resten af truppen helt vildt, og sikre, at vi får udviklet de spillere, vi netop har kastet transferkroner efter.

Hvis man pisser i bukserne for at holde sig varm, ender man med at lugte af pis.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Noe skrev:
19. jul 2017, 14:52
FCM2000 skrev:
Nej, lad os da give spilletiden til en grådig spiller, som nu to gange har brændt os af i transfervinduet, og ser ud til at gå gratis til vinter. Det vil da både motivere resten af truppen helt vildt, og sikre, at vi får udviklet de spillere, vi netop har kastet transferkroner efter.

Hvis man pisser i bukserne for at holde sig varm, ender man med at lugte af pis.
Der er efterhånden ret mange spillerer vi (ikke vil bruge). Den eneste forklaring jeg kan finde på de spillere der er ude i kulden er, at Thorup er dårlig til mandskabs pleje og har gjort visse spillere til (Skurke) Vi kan godt blive enige om, at Pusic er usympatisk og kold. Jeg kan ikke lide hans personlighed, men den ser man ret ofte hos den spillertype. Han kunne dog sagtens have været brugt mere og havde han ikke været uenig med Thorup var han nok blive brugt ved siden af Paul.

THenry

Indlæg af THenry »

Sahl skrev:
19. jul 2017, 15:19
Noe skrev:
19. jul 2017, 14:52
FCM2000 skrev:

Der er efterhånden ret mange spillerer vi (ikke vil bruge). Den eneste forklaring jeg kan finde på de spillere der er ude i kulden er, at Thorup er dårlig til mandskabs pleje og har gjort visse spillere til (Skurke)
Er der andre end Pusic, der er ude i kulden pt.?

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Nogen der har noget nyt at bringe fra træningen? Evt....... Arff? :)

Ift. Hvad vi hørte/så i opstarten havde jeg forventet at Kroon ville være foran Wikheim på kanten, men det ligner Wikheim har vundet den duel. Har Wikheim været skarpere til træning, eller har han passet bedre ind mod vores modstandere?

Jeg var meget overrasket over at se en midtbane med Drachmann og Sparv mod Silkeborg. Har Duelund spillet sig af i træningen? Har han små skavanker? Er han på vej videre? Eller gør Drachmann det overraskende godt offensivt?

Derudover vil alt information om de nye hver kærkommen, hvordan gør de det til træning og virker det til at de er faldet til i truppen?

Besvar