Jeg synes tit at der er mange der har svært ved at anerkende at et modstanderhold faktisk også godt kan have en vis styrke!
Der var pudsigt nok ikke mange der klagede da vi slog Southampton eller Manchester United

Ferencvaros spillede til tider ganske fint, og jeg er egentlig ret overrasket at vi på forhånd skulle fremstå som små favoritter på deres bane
Men lidt som med en vis hollandsk spiller, så er det jo ikke sådan at tidligere tiders meritter er noget værd idag....
Ved det første mål kommer NK i klemme mellem at skulle dække 2 af deres spillere op på én gang!
Det er da bestemt ikke nogen let opgave, men det var altså også en fin og nok lidt overraskende lang aflevering
Synes dog ikke at forsvaret stod godt nok der, men forsvaret ligger jo altid og forskydes lidt alt efter hvor der spilles henne - her blev de dog samlet fanget, og det var godt set af modstanderne..
Deres nr 40 Amadou var sgu ganske god - han kunne godt overtage for Rilwan når tiden er inde til det
Ved deres andet mål undrer det mig lidt at muren ikke hopper lidt mere, men tænker at det måske er en aftale de laver med Jesper Hansen?
For at give ham et bedre overblik i forhold til skuddet...
Det hjalp dog ikke kan det i så fald konstateres
Da Kian gik ud sad jeg lidt og bandede over at man skiftede ud mens han lå i græsset, men det viste sig jo at Riis allerede også stod klar til at komme ind, så tænker at det var planen under alle omstændigheder..
Derfor er jeg ikke nervøs for ham på skadesfronten denne gang
At Sparv og Kian vel ser lidt smårustne ud lige nu og her skyldes jo kun deres fravær - de skal sgu nok komme tilbage til tidligere tiders styrke!
Jeg var fan af Dal Hende allerede inden han kom til klubben - jeg er kun blevet større fan siden

Han har altså noget vilje !
Mister han bolden, så får han den sgu hurtigt tilbage igen, eller ud til et indkast
Vores nye midterforsvarer er jeg ligeledes meget begejstret for allerede!
Lagde desuden mærke til hvordan Paul også er blevet mere prof.
Han falder fint og vi får straffe (helt korrekt)
Derudover, mens han sidder ned i græsset derefter, er han god til lige at "hjælpe" dommeren på vej til at give det røde kort
Det kan godt have en vis betydning i spillets hede
Jeg ser generelt frem til en rigtig god sæson!