Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mortenS

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af mortenS »

Tænker det kan være værd at nævne at Okore udtaler at han sigter mod udlandet. Der har jo været meget snak om ham her hende tidligere :)
http://www.bt.dk/superligaen/fck-forsva ... d-udlandet

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
13. jun 2017, 19:27
Nogen der har nyt til rygtemøllen? :)

Har været lidt tomt efter korcsmar blev præsenteret.
Ikke meget nyt desværre.

Okores forhandlinger med AaB skulle være brudt sammen, og kigge mod udlandet, så der skulle vi gerne være helt ude af billedet.
EDIT: Ser nu at Morten allerede har nævnt det, beklager dobbelkonfekt

Wikheim eller altnernativ forudser jeg bliver sent i vinduet,
og det samme gælder for de unge spillere hvor det kan give mening med udleje.

Men forstår ikke der er så rolig omkring Dahlin, når nu der skulle være flere klubber ude efter ham.
Også at der ikke har været navne fremme på hvem vi kigger efter. Men ok Sörloth kom også fra en blå himmel.
Men forventer der snart ske noget her.

Undrer mig også over Murbeck er blevet kåret til årets talent, men er stadig ikke offentliggjort noget om hans kontraktsituation.

Mon ikke der kommer en enkelt nyhed nu her, og så der falder ro på fra søndag af, hvor u21 em starter og indtil det er slut.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:

Hvis vi er ude i at vi selv skal brygge nogle historier, er jeg meget nysgerrig på Sly.
Sidste vindue var der rygter om at han og specielt hans kone ikke befandt sig selv speciel godt i Rusland og gerne ville tilbage til Norden.

Mener også de i hvert fald har mindst et barn, som selvfølgelig bliver ældre og skal i skole på et tidspunkt.

Sly har haft ok succes i Rusland, så han bliver næppe billig. Formentlig kun FCK og Malmö der har pengene, hvor Malmø virker som værende mest oplagt.
Men hvis kan tillade sig lidt at være lidt mere end jubeloptimist, kunne det være han kom hjem til FCM.

Men han har godt nok 2 år tilbage af hans kontrakt, og kan ikke se hvorfor Ufa skulle lade ham gå.
Men håber lidt på Malmø, virker som mest sandsynlig og så betyder det også FCK ikke får ham.
Kunne også være lidt sjovt når nu også har en svensk Malmø fan her på Ulvegraven.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Steffen am skrev:
13. jun 2017, 21:40
Vijen skrev:

Hvis vi er ude i at vi selv skal brygge nogle historier, er jeg meget nysgerrig på Sly.
Sidste vindue var der rygter om at han og specielt hans kone ikke befandt sig selv speciel godt i Rusland og gerne ville tilbage til Norden.

Mener også de i hvert fald har mindst et barn, som selvfølgelig bliver ældre og skal i skole på et tidspunkt.

Sly har haft ok succes i Rusland, så han bliver næppe billig. Formentlig kun FCK og Malmö der har pengene, hvor Malmø virker som værende mest oplagt.
Men hvis kan tillade sig lidt at være lidt mere end jubeloptimist, kunne det være han kom hjem til FCM.

Men han har godt nok 2 år tilbage af hans kontrakt, og kan ikke se hvorfor Ufa skulle lade ham gå.
Men håber lidt på Malmø, virker som mest sandsynlig og så betyder det også FCK ikke får ham.
Kunne også være lidt sjovt når nu også har en svensk Malmø fan her på Ulvegraven.
Det är ingen spelare som har nämnts i våra silly season diskussioner vad jag har sett. Men å andra sidan har vår sportchef varit ganska bra på att hålla värvningar hemliga (fått nickname Ninja-Danne). Så vem vet.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
13. jun 2017, 21:25
Vijen skrev:

Men forstår ikke der er så rolig omkring Dahlin, når nu der skulle være flere klubber ude efter ham.
Også at der ikke har været navne fremme på hvem vi kigger efter. Men ok Sörloth kom også fra en blå himmel.
€€€€€€€€€€€€
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Stainalive
Geografisk sted: Herning Centrum

Indlæg af Stainalive »

Har hørt fra kilder tæt på klubben at vi skulle være interesserede i en Somalisk bomber der spiller i den norske liga, fik ikke noget navn. :fcm:

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Arff skrev:
14. jun 2017, 11:55
Steffen am skrev:
Vijen skrev:

€€€€€€€€€€€€
Fedt indlæg Arff :'D

Skal det forståes som at de forhandler, at vi ikke kan få den pris vi ønsker, afhænger det hvad vi kan få af alternativer?

Hvor er vi henne af? Mere vand på møllen tak :D

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Stainalive skrev:
14. jun 2017, 13:56
Har hørt fra kilder tæt på klubben at vi skulle være interesserede i en Somalisk bomber der spiller i den norske liga, fik ikke noget navn. :fcm:
Liban Abdi i Haugesund måske? Han har haft lidt en mærkelig karriere men har kvaliteterne til at tage et skridt op i forhold til den norske liga.
https://www.transfermarkt.de/liban-abdi ... eler/98502

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

hviid skrev:
14. jun 2017, 15:40
Stainalive skrev:
Liban Abdi i Haugesund måske? Han har haft lidt en mærkelig karriere men har kvaliteterne til at tage et skridt op i forhold til den norske liga.
Som i at du har set ham spille eller ud fra de stats?

Lige umiddelbart virker det som en lidt vild lotto kupon, og synes før man er blevet skuffet over spillere der har været 'stjerner' i Norge.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Steffen am skrev:
14. jun 2017, 16:13
hviid skrev:
14. jun 2017, 15:40
Stainalive skrev:

Lige umiddelbart virker det som en lidt vild lotto kupon, og synes før man er blevet skuffet over spillere der har været 'stjerner' i Norge.
Har bare info fra en norsk kammerat, som jeg spurgte hvem det kunne være - så mange somaliere er der jo heller ikke i norsk fodbold :-) Jeg husker dog hans navn fra Portugal, hvor han fik en rigtig god start men så vist løb ind i en skade.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Densestar7430 skrev:
14. jun 2017, 14:32
Arff skrev:
14. jun 2017, 11:55
Steffen am skrev:

€€€€€€€€€€€€
Fedt indlæg Arff :'D

Skal det forståes som at de forhandler, at vi ikke kan få den pris vi ønsker, afhænger det hvad vi kan få af alternativer?

Hvor er vi henne af? Mere vand på møllen tak :D
Mon ikke Arff mener at CS lige giver de klubber tid til at overbyde hinanden ;)

hviid skrev:
14. jun 2017, 16:35
Steffen am skrev:
14. jun 2017, 16:13

Har bare info fra en norsk kammerat, som jeg spurgte hvem det kunne være - så mange somaliere er der jo heller ikke i norsk fodbold :-) Jeg husker dog hans navn fra Portugal, hvor han fik en rigtig god start men så vist løb ind i en skade.
Ja ok :)

Det hjæper lidt på det, men må indrømme jeg stadig er lunken omkring Liban Abdi skulle skifte til FCM.
Så mange klubskifte lover normalt heller ikke godt.

Noe

Indlæg af Noe »

Steffen am skrev:
14. jun 2017, 16:47

Det hjæper lidt på det, men må indrømme jeg stadig er lunken omkring Liban Abdi skulle skifte til FCM.
Så mange klubskifte lover normalt heller ikke godt.
Og han er 28, så ikke meget videresalgspotentiale. Jeg ser ham ikke passe ind, og jeg vil næsten gætte på at det er en and.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Søren sorgenfri melder at FCM og Gent nærmer sig hinanden omkring en permanent Wiekheim transfer samtigt med at rygterne omkring Dahlin tager til med Hammerby som mulig ny klub.

Wiekheim har en rigtig højt topniveau og kan blive en publikums spiller i Zidan/Sisto klassen hvis han formår at ligge på stabiliteten. Han virker desuden som en god dreng der indgår godt i truppen, og hans sidste aftermatch interview viste også, at han er rigtig glad for at være i FCM.

Jeg håber den transfer lykkes!
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Cortez

Indlæg af Cortez »

Mike80 skrev:
16. jun 2017, 08:33
Søren sorgenfri melder at FCM og Gent nærmer sig hinanden omkring en permanent Wiekheim transfer samtigt med at rygterne omkring Dahlin tager til med Hammerby som mulig ny klub.

Wiekheim har en rigtig højt topniveau og kan blive en publikums spiller i Zidan/Sisto klassen hvis han formår at ligge på stabiliteten. Han virker desuden som en god dreng der indgår godt i truppen, og hans sidste aftermatch interview viste også, at han er rigtig glad for at være i FCM.

Jeg håber den transfer lykkes!
Vil også gerne have Wikheim i truppen - hvis han ikke er for dyr. Jeg synes, han skal lægge på sit output (chanceskabende afleveringer/indlæg og afslutninger), men der er ingen tvivl om at han kan noget med bolden. Og som du også skriver, skal han lægge på stabiliteten.

Jeg har dog også skrevet før, at jeg var helt ok med at ledelsen lod ham gå, når nu prisskiltet var for højt.

/Cortez

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Fra Søren Sorgensfri blog på NordicBet.

"FC Midtjylland har våndet sig over den store frikøbsklausul, der fulgte med Wikheims lejemål, men her nærmer Gent og midtjyderne sig hinanden på prisen. Det trækker op til et gensyn med heden for kantspilleren.

Andetsteds er FC Midtjyllands Johan Dahlin et emne for Hammarby, og for nu at blive blandt målmænd så hævder en schweizisk kilde, at AaB også smed et bud i retning af den østrigske målmand Heinz Lindner, der altså endte med at gå til Grasshoppers."

Hvad kunne man forestille sig vi er villige til at betale for Wikheim? <5 mio?

Låst