Steffen am skrev: ↑7. jun 2017, 01:44
FCM2000 skrev: ↑7. jun 2017, 01:17
Steffen am skrev: ↑7. jun 2017, 00:54
Så havde du sagt det, og du referer kun til eksperter, uden at inkludere egne observationer.
Det handler jo ikke om fodbold, men om simpel fysik.
Kan kun gentage hvad jeg har skrevet, og det giver selvfølgelig ikke meget mening, hvis du ikke vil læse og forstå.
Du modargumentere jo ikke, du gentager bare.
Du må have en god aften.
Ved du hvad Steffen AM, du er umulig, du har lov til at have dine meninger, men jeg deler dem ikke, beklager.
Min sidste kommentar til dig:
Du er klogere end folk der har været i gamet ok, herunder folk med international erfaring, nuvel du har din ret.
Men dit problem er, at folk lytter mere til folk der har været i gamet og end en "Steffen AM".
Når tv hyrer folk til sport, så tager de nogle med erfaring fra gamet, og undskyld vi mangler endnu at se Steffen AM på den scene
Ja simpel fysik opbygges i kamp, de sidste 10 pct, har du nogensinde spillet en kamp på bare et middelniveau, så ved du at kampe giver de sidste 10 pct, hvorfor fanden udlejer FCM ellers spiller til andre klubber ? for at de skal få nogle minutter i benene ?
Det samme ser du i andre sport, der er sgu ingen der kan træne sig til tour de france uden at prøve formen af i real løb, det er det du ser
mange gør via tour de Schweiz op til tour de france, nogle kører sig i form i Italien rundt som forberedelse til tour de france.
VDV har noget de andre ikke har, dyb respekt for FCM spillerne. Hvorfor fanden skriver man ellers med ham ? 15 mill kr om året
Lige et sidste spørgsmål.
Vil du anerkende præmissen om at det er lige meget med spilletid,
HVIS man ikke kan løbe 10 km på 45 min.
eller lave mindst 10 høj intense sprint indenfor en rimelig tid?
Ja og nej, man kan godt opbygge grundformen ved kampe alene, men det vil være en del længere og vil være risikofyldt for skader.
Alle prof spillere kan hvis de har grundformen, kunne løbe 10 km på 45 min, selv undertegnede kan gøre det trods fremskreden alder, jeg har holdt formen ved lige gennem årene.
Den bedste måde at komme i topfit på er træning og kampe sammen.
Jeg vil sige, som Thomas Gaardsøe sagde, det kan ikke passe, at det skal tage så lang tid at få en vdv i form, og ja du Steffen AM må også anerkende, at man fra FCMs side har sagt, at han skal bygges op stille og rolig op.
Mit point er, og det har jeg ret til mene, de ansvarlige har været pisse bange for at skade ham, hvor leddelsen så bliver sur, og sponsorerne i sidste ende, derfor er man gået meget langsom frem, men det betyder også, at vdv har været udsat for at få skader når han ikke er topfit og vdv aldrig har haft en chance for at ramme formen, med den fart genoptræningen har haft.
Man kan sige, at FCM har fået så dyr en spiller, at de ikke tør bruge ham fuldt ud

og til stor irritation for vdv selv.
Trods det, er det min opfattelse, at han allerede har vist, at han har kvaliteter, der aldrig er set på et FCM hold før.
Ståle Solbakken der dog har en vis erfaring, antager at det tager 15 kampe, at spille en spiller i form.
Køber man en spiller til den pris, så må man antage, at ledelse, sportslig ledelse, træner og spilleren selv, har lavet en forventningsafstemning.
Som sponsor kan jeg sgu godt forstå nogle er utilfreds med forløbet og har udtrykt det i pressen.
Man må gå ud fra, at den sportslig ledelse og ledelsen har afstemt om træneren er villig til at give rummelighed for det her projekt, ellers er det jo totalt vanvittigt at gå til sponsorer og bede om millioner, ja mange millioner til det her. Det er at pisse på sponsorerne og ja det bliver nok ikke nemmere at hente penge fra den konto.
For mig mangler der en rød tråd fra sponsorerne-ledelsen-sportsdirektør-trænerne-spilleren.
Træneren har vist hvad vdv stod for spillemæssigt, passer han ikke ind, så er det vel Thorups opgave at sige fra ?
Helt vanvittigt er det, at man kan stille spørgsmål om vdv er kommet i badstand hos thorup, det er at gør lunten kortere, og ja man kan jo se at de fleste betting selskaber, ikke giver meget for thorup.