* - Mikkel Andersen's kontrakt ser jeg stadig gerne forlænget, hvis CS kan få smidt Dahlin hjem til Sverige ASAP. Og hvis MA selvfølgelig ikke har ny klub på plads, og stadig vil os. Ellers skal der hentes ny 1'er. Falkes og Ottesen kan agere backup.
Novak giver sig selv. Han skal afsted for 10-15 mio.
Enten få Andreas Poulsen vel rollen som backup for Dal Hende, som jeg iøvrigt glæder mig til at se smaske modstanderne ned sammen med Janus, Tim og de andre der tør ofre sig i nærkampene. Hvis ikke Poulsen vurderes klar, skal man vel hente en der kan presse og aflase MDH.
Med ankomsten af Zsolt Korschmar, er vi vel færdige på den plads. Med mindre vi kan slippe af med Halsti, sende nicolajsen til Hobro eller lign. Så han kan få lidt mere hår på brystet, og vænne sig til voksen fodbold.
Hvis vi kan komme af med de 2, og hente en evt. Fri kanstrup ind, så mener jeg det er fint.
Kian, Riis, Zsolt og ny CB eller RN som backup.
Højre back skal der ikke gøres noget ved, med mindre NK bliver solgt allerede. Men mon ikke han er her 1 eller 2 år endnu. Munksgaard sidder lidt i et dilemma. Man må vel stadig formode Rømer er backup for NK, på trods af Munksgaard's tilbagekomst?
Det kunne lugte af endnu en udlejning, med udsigt til at komme tilbage og jagte gennembruddet når NK er væk.
Midtbanen trænger derimod til at blive forynget snart.
Polle, Sparv, Janus og VdV er alle færdige indenfor 2-4 år ca. Så lidt yngre kræfter skal vel snart spilles ind. Kaan Kairinen glæder jeg mig til at se få flere minutter på 1. Holdet i den kommende sæson. Han har været stærk på U-19.
Mads Albæk kunne være et dejlig navn at se løbe rundt på MCH Arena igen, mon ikke Rafa er fortid inden sæsonen går igang? Det er ikke holdbart med ham i truppen, uden overhovedet at være i nærheden af start 11. Duelund er vel langt foran ham.
Kanterne skal der også kigges på. Borring har vel næsten spillet sin bedste halv-sæson nogensinde. Virkelig imponeret over ham her efter nytår, men der spilles selvfølgelig også en omgang fodbold, der passer ham perfekt. Simon Kroon har vi ikke set skyggen af, han skal vel spille højrekanten hvis han er klar, med Borring på venstre. Derudover har vi Rilwan som alternativ, han skal gerne suppleres enten med en billigere Wilheim, eller måske en Uffe Bech. Om de er realistisk, eller interresant for trænerstaben og ledelsen, ved jeg selvfølgelig ikke. Men vi er for tynde på de pladser. Duelund kan bruges der også, men han mangler speed. Bedre med ham som 8/10'er.
Awer Mabil ved ingen vel hvad der skal ske med.
Paul Onuachu er vel sikker på en startplads i de fleste kampe, så han forhåbenligt kan fortsætte med at score 15-20 mål i den kommende sæson, så han kan blive solgt for et pænt beløb næste sommer. Sørloth er allerede sikret som erstatning, afløser og alternativ. Man kunne også i nogle kampe kopiere FCK, og spille med 2 store angribere fra start.
Jeg håber CS og smartodds finder en lille hurtig, driblestærk og træfsikker " Zidan ". En ung angriber der kan byde ind med noget andet en Paul og Sørloth.
Måske Marcos Urena har lært at sparke til en bold?
Hvis