Reserveligaen 2016/2017
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Nogen der tager turen til Vildbjerg i dag?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... -vildbjerg
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... -vildbjerg
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
3-0 over Viborg 
#haderVFF
#haderVFF
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Første 90 min til Kroon? 
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs
Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs
Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?
Re: Reserveligaen 2016/2017
Jeg tror muligvis Anderson er skadet. Synes jeg læste et sted, at han ikke var i truppen til weekendens kamp grundet en skade, så det kan være årsagen til at han ikke spillede i dag.Steffen am skrev: ↑10. apr 2017, 19:53Første 90 min til Kroon?
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok![]()
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs
Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?
Re: Reserveligaen 2016/2017
Han spillede for u19: http://www.fcm.dk/nyheder/akademi/u19-h ... mod-lyngbyTHenry skrev: ↑10. apr 2017, 23:17Jeg tror muligvis Anderson er skadet. Synes jeg læste et sted, at han ikke var i truppen til weekendens kamp grundet en skade, så det kan være årsagen til at han ikke spillede i dag.Steffen am skrev: ↑10. apr 2017, 19:53Første 90 min til Kroon?
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok![]()
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs
Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?
Så måske vurderer man at spilletid der, er bedre end med reserverne.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Esbjerg i morgen kl. 15 på Ikast Stadion.
Nogen herfra der regner med at tage turen?
Er lidt spændt på om Sparv, VdV og Bruninho er i spil.
Nogen herfra der regner med at tage turen?
Er lidt spændt på om Sparv, VdV og Bruninho er i spil.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Deraf VdV og Bruninho med.
Men det er i Vildbjerg :/
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/dag ... -vildbjerg
Men det er i Vildbjerg :/
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/dag ... -vildbjerg
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
4 flotte mål og en tv-redning af M. Andersen
https://www.youtube.com/watch?v=L_yB9Vvo6tk
https://www.youtube.com/watch?v=L_yB9Vvo6tk
Re: Reserveligaen 2016/2017
Mål nummer 2 er tilfældigt og utrolig heldig.Steffen am skrev: ↑19. apr 2017, 19:294 flotte mål og en tv-redning af M. Andersen
https://www.youtube.com/watch?v=L_yB9Vvo6tk
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Kampen mandag mod FCK, ved man om den også er i Vildbjerg?
Re: Reserveligaen 2016/2017
Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Tak for detFlodisar skrev: ↑1. maj 2017, 07:05Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup
Fed kamp, 2-0.
Mål af Kroon og Bruninho.
Synes egentlig ikke FCK kom med meget, de første 70 min var jo spil til et mål. De sidste 20 fik FCK dog mere fat igen.
Bl.a. 45 min til Andersen, VdV, Rømer, Bruninho, Wikheim og 60 min til Kroon.
God kamp af blandt andet Rømer, Torp og vores nr. 9(?? (og nej, var ikke Drachmann))
Til gengæld er jeg ikke specielt ked af at vi ikke fik fat i Okore. Han så godt nok ordinær ud i dag.
Så der gruppefinale om en uge mod Silkeborg,
vinderen bliver årets mestrer (i reserveligaen)
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
Re: Reserveligaen 2016/2017
Sparv så man noget til ham ?Steffen am skrev: ↑1. maj 2017, 17:20Tak for detFlodisar skrev: ↑1. maj 2017, 07:05Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup![]()
Fed kamp, 2-0.
Mål af Kroon og Bruninho.
Synes egentlig ikke FCK kom med meget, de første 70 min var jo spil til et mål. De sidste 20 fik FCK dog mere fat igen.
Bl.a. 45 min til Andersen, VdV, Rømer, Bruninho, Wikheim og 60 min til Kroon.
God kamp af blandt andet Rømer, Torp og vores nr. 9(?? (og nej, var ikke Drachmann))
Til gengæld er jeg ikke specielt ked af at vi ikke fik fat i Okore. Han så godt nok ordinær ud i dag.
Så der gruppefinale om en uge mod Silkeborg,
vinderen bliver årets mestrer (i reserveligaen)![]()
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
vdv hvordan så han ud ?
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Sparv så man ja, dog ikke omklædt :/FCM2000 skrev: ↑1. maj 2017, 17:48Sparv så man noget til ham ?Steffen am skrev: ↑1. maj 2017, 17:20Tak for detFlodisar skrev: ↑1. maj 2017, 07:05Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup![]()
Fed kamp, 2-0.
Mål af Kroon og Bruninho.
Synes egentlig ikke FCK kom med meget, de første 70 min var jo spil til et mål. De sidste 20 fik FCK dog mere fat igen.
Bl.a. 45 min til Andersen, VdV, Rømer, Bruninho, Wikheim og 60 min til Kroon.
God kamp af blandt andet Rømer, Torp og vores nr. 9(?? (og nej, var ikke Drachmann))
Til gengæld er jeg ikke specielt ked af at vi ikke fik fat i Okore. Han så godt nok ordinær ud i dag.
Så der gruppefinale om en uge mod Silkeborg,
vinderen bliver årets mestrer (i reserveligaen)![]()
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
vdv hvordan så han ud ?
VdV holdte ikke så meget øje med ham for at være ærlig, men umiddelbart gjorde vel det man kunne forvente.
Højt niveau, der ser spillet hurtigere end alle andre, men uden at stråle igennem med egne aktioner.
Sådan højt bundniveau-ish.