Reserveligaen 2016/2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Nogen der tager turen til Vildbjerg i dag?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... -vildbjerg

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

3-0 over Viborg :D

#haderVFF

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Første 90 min til Kroon? :)
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok :)
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs

Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af THenry »

Steffen am skrev:
10. apr 2017, 19:53
Første 90 min til Kroon? :)
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok :)
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs

Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?
Jeg tror muligvis Anderson er skadet. Synes jeg læste et sted, at han ikke var i truppen til weekendens kamp grundet en skade, så det kan være årsagen til at han ikke spillede i dag.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Kent »

THenry skrev:
10. apr 2017, 23:17
Steffen am skrev:
10. apr 2017, 19:53
Første 90 min til Kroon? :)
Og 62 min til Del Hende (med 20 min i går, må det være ok :)
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/reser ... -til-vaegs

Tænker det ville have været naturligt med
Anderson, Thycosen og Bruninho også.
Anderson og Thycosen kan få en central rolle i kampen onsdag mod AGF (u19 i Ikast),
men mærkeligt Bruninho ikke er med?
Jeg tror muligvis Anderson er skadet. Synes jeg læste et sted, at han ikke var i truppen til weekendens kamp grundet en skade, så det kan være årsagen til at han ikke spillede i dag.
Han spillede for u19: http://www.fcm.dk/nyheder/akademi/u19-h ... mod-lyngby
Så måske vurderer man at spilletid der, er bedre end med reserverne.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Esbjerg i morgen kl. 15 på Ikast Stadion.
Nogen herfra der regner med at tage turen?

Er lidt spændt på om Sparv, VdV og Bruninho er i spil.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Deraf VdV og Bruninho med.

Men det er i Vildbjerg :/
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/dag ... -vildbjerg

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »


Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

4 flotte mål og en tv-redning af M. Andersen
https://www.youtube.com/watch?v=L_yB9Vvo6tk

Fcm5600
Indlæg: 193
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Fcm5600 »

Steffen am skrev:
19. apr 2017, 19:29
4 flotte mål og en tv-redning af M. Andersen
https://www.youtube.com/watch?v=L_yB9Vvo6tk
Mål nummer 2 er tilfældigt og utrolig heldig.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Kampen mandag mod FCK, ved man om den også er i Vildbjerg?

Flodisar
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30. jun 2016, 16:54
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Flodisar »

Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Flodisar skrev:
1. maj 2017, 07:05
Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup
Tak for det :)

Fed kamp, 2-0.
Mål af Kroon og Bruninho.

Synes egentlig ikke FCK kom med meget, de første 70 min var jo spil til et mål. De sidste 20 fik FCK dog mere fat igen.
Bl.a. 45 min til Andersen, VdV, Rømer, Bruninho, Wikheim og 60 min til Kroon.
God kamp af blandt andet Rømer, Torp og vores nr. 9(?? (og nej, var ikke Drachmann))

Til gengæld er jeg ikke specielt ked af at vi ikke fik fat i Okore. Han så godt nok ordinær ud i dag.

Så der gruppefinale om en uge mod Silkeborg,
vinderen bliver årets mestrer (i reserveligaen) :o
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
1. maj 2017, 17:20
Flodisar skrev:
1. maj 2017, 07:05
Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup
Tak for det :)

Fed kamp, 2-0.
Mål af Kroon og Bruninho.

Synes egentlig ikke FCK kom med meget, de første 70 min var jo spil til et mål. De sidste 20 fik FCK dog mere fat igen.
Bl.a. 45 min til Andersen, VdV, Rømer, Bruninho, Wikheim og 60 min til Kroon.
God kamp af blandt andet Rømer, Torp og vores nr. 9(?? (og nej, var ikke Drachmann))

Til gengæld er jeg ikke specielt ked af at vi ikke fik fat i Okore. Han så godt nok ordinær ud i dag.

Så der gruppefinale om en uge mod Silkeborg,
vinderen bliver årets mestrer (i reserveligaen) :o
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
Sparv så man noget til ham ?

vdv hvordan så han ud ?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

FCM2000 skrev:
1. maj 2017, 17:48
Steffen am skrev:
1. maj 2017, 17:20
Flodisar skrev:
1. maj 2017, 07:05
Tulstrup Stadion
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... i-tulstrup
Tak for det :)

Fed kamp, 2-0.
Mål af Kroon og Bruninho.

Synes egentlig ikke FCK kom med meget, de første 70 min var jo spil til et mål. De sidste 20 fik FCK dog mere fat igen.
Bl.a. 45 min til Andersen, VdV, Rømer, Bruninho, Wikheim og 60 min til Kroon.
God kamp af blandt andet Rømer, Torp og vores nr. 9(?? (og nej, var ikke Drachmann))

Til gengæld er jeg ikke specielt ked af at vi ikke fik fat i Okore. Han så godt nok ordinær ud i dag.

Så der gruppefinale om en uge mod Silkeborg,
vinderen bliver årets mestrer (i reserveligaen) :o
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
Sparv så man noget til ham ?

vdv hvordan så han ud ?
Sparv så man ja, dog ikke omklædt :/

VdV holdte ikke så meget øje med ham for at være ærlig, men umiddelbart gjorde vel det man kunne forvente.
Højt niveau, der ser spillet hurtigere end alle andre, men uden at stråle igennem med egne aktioner.
Sådan højt bundniveau-ish.

Besvar