Jeg tager hatten af for Brøndby. Trænerne præsterede ikke og de tog konsekvensen og fandt en træner der på kort tid (siden juni) har vendt dem til et tophold.
Den eneste der tog konsekvensen i Brøndby, var Thomas Frank som skred, fordi han blev bagtalt anonymt af sin arbejdsgiver på nettet. Ledelsen havde åbenbart ikke nosserne til at fortælle ham det selv.
Indtil da havde de forsøgt sig med 6 forskellige trænere på ti år, foruden otte direktører.
Nogen der har kampen på video og kan tjekke om Tim Sparv i det 36. minut, samme minut som den første advarsel får en påtale for en hjørnesparkssituation, som Michael Johansen i diciplinærudvalgets afgørelse har postuleret eller om det også er en alternative fact?
Sparv stod jo på rigtig mange hjørnespark ude ved Jakob P.
Come on, det var en snak vi havde i vinters, der gav mening at have i vinterpausen.
Giver simpelthen ikke mening at begynde at snakke om tillid til træneren efter en kamp i foråret, hvor vi i øvrigt spillede ret godt og fuldstændig dominerede indtil dommeren ødelagde kampen.
Kunne være fedt hvis man kan have bare lidt tillid til klubbens og dispensationer indtil vi nærmer os sommerpausen hvor man så kan fortælle klubben hvis man ikke er tilfreds.
Om ikke andet så bare vis det udaftil, der kommer alligevel ikke til at ske noget på personale fronton før runde 36.
Omkring Brøndby, kan simpelthen ikke forstå at man kan komme i bukserne over det.
Jo jo, det ser da ok ud nu, men de har ikke vist om det er holdtidsholdbart. De har ikke vist de kan noget uden Mukthar som man formentlig ikke engang har råd til. Og Brøndbys bagland er bare så meget større, at jeg vil sige at jeg er nærmere er skuffet over dem de sidste 12 år, at de har været væk, med de muligheder Brøndby har.
I øvrigt sluttede sidste Brøndby kamp med kun 2 danskere på banen. Og ingen af de 2 er fra Brøndby eller deres akademi.
Det synes jeg sku heller ikke er noget at efterstræbe.
Trist status for det der har været Danmarks bedste talent fabrik.