JBT skrev:Kig nu for helvede mod udlandet. Danske trænere nu om stunder har simpelthen ikke kompetencerne, hvis vi vil blive til noget stort fremover!
Det har du simpelthen kompetencerne til at udtale dig om? Kan du ikke lige forklare mig hvorfor?
JBT skrev:Kig nu for helvede mod udlandet. Danske trænere nu om stunder har simpelthen ikke kompetencerne, hvis vi vil blive til noget stort fremover!
Det er simpelthen dit argument? I så fald giver jeg op på forhånd.JBT skrev:Nemt - kig på niveauet i ligaen og kig dernæst på resten af den europæiske scene. Ja selv landsholdet.
Er det ikke også netop hvad DBU er i gang med? Det var jo blandt andet derfor man ansatte Flemming Berg - for at justere på den røde tråd. Omvendt må jeg jo også indrømme, at jeg simpelthen ikke kan udtale mig kvalificeret om DBU's "systemer". Hvad syntes du at de mangler? Hvorfor trænger de til inspiration?JBT skrev:Perfekt, for ja, det er det. Vi er langt fra udviklingen. Og DBU's systemer trænger til fornyet inspiration ihvertfald på øverste hylde, det ses jo tydeligt hos flere. Latterligt ikke at vil forstå det synspunkt i min verden
Det er virkelig ikke for at trolle eller være på tværs,Fcm5600 skrev:Ihvertfald ny inspiration. Igen ser vi en tilfreds træner, selvom vi har tabt.![]()
![]()
Jeg er ikke tilfreds. Lad os få en ny til vinterpausen. Lad os få Jonas Dal.
Så alle skulle bare ansætte spanske eller engelske trænere, så ville niveauet blive markant højere?levis skrev:Det er simpelthen dit argument? I så fald giver jeg op på forhånd.JBT skrev:Nemt - kig på niveauet i ligaen og kig dernæst på resten af den europæiske scene. Ja selv landsholdet.
Måske her ?Steffen am skrev:Det er virkelig ikke for at trolle eller være på tværs,Fcm5600 skrev:Ihvertfald ny inspiration. Igen ser vi en tilfreds træner, selvom vi har tabt.![]()
![]()
Jeg er ikke tilfreds. Lad os få en ny til vinterpausen. Lad os få Jonas Dal.
Men hvor ser du at Thorup er tilfreds?
https://www.youtube.com/watch?v=yrUncHxs0_4
Well nu er han blevet præsenteret som assistenttræner i Brentford.. Det er da muligt at han egner sig godt til det.?O skrev:Thomas Frank rygtes til Brentford, så han kan måske også ryge fra listen over kandidater.
Synes det er skræmmende, hvis han hentes til Brenford. Det kan være Benham har en forkærlighed for konceptløse trænere, som ikke kan få trupper til at indfri deres potentiale, for på det punkt synes jeg Thomas Frank og Jess Thorup er som to dråber vand.
Det er blevet ændret? Troede han skulle have Flemming Pedersens gamle job, som noget head of philophsy og noget med de unge?DenStolteJyde skrev:Well nu er han blevet præsenteret som assistenttræner i Brentford.. Det er da muligt at han egner sig godt til det.?O skrev:Thomas Frank rygtes til Brentford, så han kan måske også ryge fra listen over kandidater.
Synes det er skræmmende, hvis han hentes til Brenford. Det kan være Benham har en forkærlighed for konceptløse trænere, som ikke kan få trupper til at indfri deres potentiale, for på det punkt synes jeg Thomas Frank og Jess Thorup er som to dråber vand.