http://www.fcm.dk/nyheder/akademi/fcm-i ... over-vejle
Reserveligaen 2016/2017
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Fedt fedt fedtDensestar7430 skrev:Så kom den på hjemmesiden
http://www.fcm.dk/nyheder/akademi/fcm-i ... over-vejle
Godt med nogle gode mål,
endnu et mål til Zacharias (som fløj?)
og så 71 minutter til Bruninho.
Ser da ok ud i reserveligaen.
8 point ned til 3. pladsen
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
Reserveligaen er en sjov størrelse, giver god mening FCN, FCK og AaB har nogle gode reservehold, men virker lidt specielt at Esbjerg og Silkeborg er så godt med.
Men Esbjerg har måske ok talentudvikling inden den syge kultur på førsteholdet ødelægger dem.
Fedt artiklen er lagt op præcis i samme minut som min kommentar.Steffen am skrev:Giver mere mening, men ja artiklen er blevet rettet.
Tilgengæld mærkelig der ikke er kommet en kamp artikel, mener normalt kommunikations afdelingen er ret gode til det.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Sku aldrig dårligt med en sejr selvom det 'kun' er i reserveligaen
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... e-mandskab
Nu er vi vist også sikrer på at komme i reserveligaens mestersskabsslutspil
(ja med mindre vi taber vores 2 sidste og OB vinder deres 3 sidste)
Nu er der ikke så underligt fokus på Sparv, fedt at få ham igang igen.
Men det er vel også første kamp for Rutikanga i meget lang tid?
Håber ikke det er slemt med Wikheim og David nu det ellers begyndte at se rigtig fornuftigt ud på skades fronten.
Nogen der ved om hvorfor Andersen ikke er med i målet?
Troede i øvrigt Duelund havde travlt med u21 landsholdet?
Nogen der kan hjælpe med nogen af disse spørgsmål, evt. en der så kampen?
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... e-mandskab
Nu er vi vist også sikrer på at komme i reserveligaens mestersskabsslutspil
(ja med mindre vi taber vores 2 sidste og OB vinder deres 3 sidste)
Nu er der ikke så underligt fokus på Sparv, fedt at få ham igang igen.
Men det er vel også første kamp for Rutikanga i meget lang tid?
Håber ikke det er slemt med Wikheim og David nu det ellers begyndte at se rigtig fornuftigt ud på skades fronten.
Nogen der ved om hvorfor Andersen ikke er med i målet?
Troede i øvrigt Duelund havde travlt med u21 landsholdet?
Nogen der kan hjælpe med nogen af disse spørgsmål, evt. en der så kampen?
Re: Reserveligaen 2016/2017
Rutikanga har vist været skadet siden før han indgik kontrakten, og det var da i foråret engang.Steffen am skrev:Sku aldrig dårligt med en sejr selvom det 'kun' er i reserveligaen
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... e-mandskab
Nu er vi vist også sikrer på at komme i reserveligaens mestersskabsslutspil
(ja med mindre vi taber vores 2 sidste og OB vinder deres 3 sidste)
Nu er der ikke så underligt fokus på Sparv, fedt at få ham igang igen.
Men det er vel også første kamp for Rutikanga i meget lang tid?
Håber ikke det er slemt med Wikheim og David nu det ellers begyndte at se rigtig fornuftigt ud på skades fronten.
Nogen der ved om hvorfor Andersen ikke er med i målet?
Troede i øvrigt Duelund havde travlt med u21 landsholdet?
Nogen der kan hjælpe med nogen af disse spørgsmål, evt. en der så kampen?
Tænker Andersen har fået fri og Råhauge skal ha kamptræning.
Duelund er denne gang ikke udtaget til U-21.
Re: Reserveligaen 2016/2017
Duelund er udtaget til kampen mod Italien den 14. november:
http://www.dbu.dk/landshold/herrelandshold/u21-truppen
/Cortez
http://www.dbu.dk/landshold/herrelandshold/u21-truppen
/Cortez
Re: Reserveligaen 2016/2017
Det er ikke helt dumt, at de to 97'ere i truppen er fra FCM.Cortez skrev:Duelund er udtaget til kampen mod Italien den 14. november:
http://www.dbu.dk/landshold/herrelandshold/u21-truppen
/Cortez
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Wup wup 
4-2 over Esbjerg.
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/sejr- ... erveligaen
- Så godt som sikker 1. plads,
- Fuld tid til Rutikanga og 65 min til Sparv efter begge spillede 45 min mod Vejle for 5 dage siden)
- Gang i Jákup Ludvig Thomsen, Zackarias Faour
Undrer mig dog lidt over David er ikke er med
4-2 over Esbjerg.
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/sejr- ... erveligaen
- Så godt som sikker 1. plads,
- Fuld tid til Rutikanga og 65 min til Sparv efter begge spillede 45 min mod Vejle for 5 dage siden)
- Gang i Jákup Ludvig Thomsen, Zackarias Faour
Undrer mig dog lidt over David er ikke er med
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Reserveligaen 2016/2017
Fedt at høre at Sparv så småt er kommet i gang igen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Reserveligaen 2016/2017
Hvad har folk af forventninger til Jakub Thomsen? Er han tæt på førsteholdet, eller mangler han en del?
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Har misset denne.
Ikke super afslutning på reserveligaens efterår,
men omvendt giver det god mening med kampen i morgen (Youth League)
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... t-i-odense
Er vel nærmest kun Andersen, Halsti, tildels Duelund, Hagelskjær, Rutikanga og Thomsen kampen gav rigtig mening for.
Så lidt sjov placering af kampen, men med 3 kampe i næste uge, vil man vel gerne undgå den.
Må håbe det ikke er for slemt med Duelund.
Ikke super afslutning på reserveligaens efterår,
men omvendt giver det god mening med kampen i morgen (Youth League)
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... t-i-odense
Er vel nærmest kun Andersen, Halsti, tildels Duelund, Hagelskjær, Rutikanga og Thomsen kampen gav rigtig mening for.
Så lidt sjov placering af kampen, men med 3 kampe i næste uge, vil man vel gerne undgå den.
Må håbe det ikke er for slemt med Duelund.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
Reserveligaen er igang igen.
Kan se man er nået frem til kun at lave 2 puljer.
Hvilket betyder henholdsvis 7 og 8 hold i de 2 puljer og bare med et enkelt opgør indbyrdes.
FCM er som bekendt baggrund i efterårsssæsonen endt i den bedste pulje, der er med 7 hold.
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... lid=252120
Planlagte kampe:
Ti 14-03-17
Kl. 13:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Right to Dream Park
Ma 20-03-17
Kl. 16:00 OB - FC Midtjylland
EWII Park
Ma 10-04-17
Kl. 15:00 FC Midtjylland - Viborg
Ikast Stadion (Kunstgræsbane)
Ti 18-04-17
Kl. 15:00 FC Midtjylland - Esbjerg
Ikast FS baneanlæg
Ma 01-05-17
Kl. 14:00 FC Midtjylland - FC København
Ikast FS baneanlæg
Ma 08-05-17
Kl. 17:00 Silkeborg - FC Midtjylland
Mascot Park
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... lid=252120
Kan se man er nået frem til kun at lave 2 puljer.
Hvilket betyder henholdsvis 7 og 8 hold i de 2 puljer og bare med et enkelt opgør indbyrdes.
FCM er som bekendt baggrund i efterårsssæsonen endt i den bedste pulje, der er med 7 hold.
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... lid=252120
Planlagte kampe:
Ti 14-03-17
Kl. 13:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Right to Dream Park
Ma 20-03-17
Kl. 16:00 OB - FC Midtjylland
EWII Park
Ma 10-04-17
Kl. 15:00 FC Midtjylland - Viborg
Ikast Stadion (Kunstgræsbane)
Ti 18-04-17
Kl. 15:00 FC Midtjylland - Esbjerg
Ikast FS baneanlæg
Ma 01-05-17
Kl. 14:00 FC Midtjylland - FC København
Ikast FS baneanlæg
Ma 08-05-17
Kl. 17:00 Silkeborg - FC Midtjylland
Mascot Park
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... lid=252120
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Reserveligaen 2016/2017
VdV tilbage i kamp.
Nogen der ved hvem Michael Baidoo er?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... til-odense
Nogen der ved hvem Michael Baidoo er?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... til-odense
-
Kongeren82
- Indlæg: 311
- Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Reserveligaen 2016/2017
http://www.transfermarkt.com/michael-ba ... ler/471145Steffen am skrev: ↑20. mar 2017, 10:06VdV tilbage i kamp.
Nogen der ved hvem Michael Baidoo er?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... til-odense
https://www.youtube.com/watch?v=TRO35pddOCw
Mon ikke det er en vi har på prøve?!?
Re: Reserveligaen 2016/2017
Baidoo har åbenbart været forbi FCK for nyligt jf. nedenstående indlæg på et FCK forum, så muligvis fik han ikke kontrakt der, og er taget videre på prøvetræning hos os?
"Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg føler mig som en superspion, eller en creepy fodboldstalker, men men men. Jeg vil mene at det er ret interessant det jeg har fundet ud af.
For det første, for overhovedet at kunne forsvare at skrive dette i transfertråden, så virker det til at vi er ved at lave "en Aboubakar Keita", med 17-årige Michael Baidoo. Han har trænet med i klubben af adskillige omgange efterhånden, og har derudover også været til prøvetræning i blandt andet FC Twente.
Det fandt jeg ud af, efter at have læst denne artikel ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ghanesisk-klub ), hvorefter at jeg læste rundt på klubbens hjemmeside, faldt over et par artikler over Michael Baidoo, og søgte derefter på ham på google. Dette resulterede i billeder af knægten i en FCK-trøje.
Jeg blev nysgerrig, fandt hans instagram-profil, og så således billeder af ham sammen med det tidligere dansk/ghanesiske FCK-talent Freebody Appiah i Kastrup lufthavn. Der er billeder af Amartey (fra december), hvor at han deler bolde, støvler mm. ud til spillerne fra FC Vision, sammen med Adidas. Der er desuden billeder af knægten med Aboubakar Keita, samt et billede med en Amankwaa(ghanesiske rødder!)-trøje, og lykønskninger hertil, på sidstnævntes fødselsdag.
Måske jeg overreagerer?
Men, jeg synes i hvert fald at det er vildt hvor organiseret det her er, og hvor fedt at det er at klubben ikke går og råber højt om disse ting, så fans med for meget fritid også kan få lov at føle sig aktive, og finde frem til det
"
http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... 6-17/page3
"Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg føler mig som en superspion, eller en creepy fodboldstalker, men men men. Jeg vil mene at det er ret interessant det jeg har fundet ud af.
For det første, for overhovedet at kunne forsvare at skrive dette i transfertråden, så virker det til at vi er ved at lave "en Aboubakar Keita", med 17-årige Michael Baidoo. Han har trænet med i klubben af adskillige omgange efterhånden, og har derudover også været til prøvetræning i blandt andet FC Twente.
Det fandt jeg ud af, efter at have læst denne artikel ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ghanesisk-klub ), hvorefter at jeg læste rundt på klubbens hjemmeside, faldt over et par artikler over Michael Baidoo, og søgte derefter på ham på google. Dette resulterede i billeder af knægten i en FCK-trøje.
Jeg blev nysgerrig, fandt hans instagram-profil, og så således billeder af ham sammen med det tidligere dansk/ghanesiske FCK-talent Freebody Appiah i Kastrup lufthavn. Der er billeder af Amartey (fra december), hvor at han deler bolde, støvler mm. ud til spillerne fra FC Vision, sammen med Adidas. Der er desuden billeder af knægten med Aboubakar Keita, samt et billede med en Amankwaa(ghanesiske rødder!)-trøje, og lykønskninger hertil, på sidstnævntes fødselsdag.
Måske jeg overreagerer?
Men, jeg synes i hvert fald at det er vildt hvor organiseret det her er, og hvor fedt at det er at klubben ikke går og råber højt om disse ting, så fans med for meget fritid også kan få lov at føle sig aktive, og finde frem til det
http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... 6-17/page3