Reserveligaen 2016/2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Densestar7430 »


Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Densestar7430 skrev:Så kom den på hjemmesiden ;)

http://www.fcm.dk/nyheder/akademi/fcm-i ... over-vejle
Fedt fedt fedt :)
Godt med nogle gode mål,
endnu et mål til Zacharias (som fløj?)
og så 71 minutter til Bruninho.

Ser da ok ud i reserveligaen.
8 point ned til 3. pladsen
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/

Reserveligaen er en sjov størrelse, giver god mening FCN, FCK og AaB har nogle gode reservehold, men virker lidt specielt at Esbjerg og Silkeborg er så godt med.
Men Esbjerg har måske ok talentudvikling inden den syge kultur på førsteholdet ødelægger dem.
Steffen am skrev:Giver mere mening, men ja artiklen er blevet rettet.
Tilgengæld mærkelig der ikke er kommet en kamp artikel, mener normalt kommunikations afdelingen er ret gode til det.
Fedt artiklen er lagt op præcis i samme minut som min kommentar. :lol:

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Sku aldrig dårligt med en sejr selvom det 'kun' er i reserveligaen
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... e-mandskab

Nu er vi vist også sikrer på at komme i reserveligaens mestersskabsslutspil
(ja med mindre vi taber vores 2 sidste og OB vinder deres 3 sidste)

Nu er der ikke så underligt fokus på Sparv, fedt at få ham igang igen.
Men det er vel også første kamp for Rutikanga i meget lang tid?

Håber ikke det er slemt med Wikheim og David nu det ellers begyndte at se rigtig fornuftigt ud på skades fronten.
Nogen der ved om hvorfor Andersen ikke er med i målet?

Troede i øvrigt Duelund havde travlt med u21 landsholdet?

Nogen der kan hjælpe med nogen af disse spørgsmål, evt. en der så kampen? :)

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:Sku aldrig dårligt med en sejr selvom det 'kun' er i reserveligaen
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... e-mandskab

Nu er vi vist også sikrer på at komme i reserveligaens mestersskabsslutspil
(ja med mindre vi taber vores 2 sidste og OB vinder deres 3 sidste)

Nu er der ikke så underligt fokus på Sparv, fedt at få ham igang igen.
Men det er vel også første kamp for Rutikanga i meget lang tid?

Håber ikke det er slemt med Wikheim og David nu det ellers begyndte at se rigtig fornuftigt ud på skades fronten.
Nogen der ved om hvorfor Andersen ikke er med i målet?

Troede i øvrigt Duelund havde travlt med u21 landsholdet?

Nogen der kan hjælpe med nogen af disse spørgsmål, evt. en der så kampen? :)
Rutikanga har vist været skadet siden før han indgik kontrakten, og det var da i foråret engang.

Tænker Andersen har fået fri og Råhauge skal ha kamptræning.

Duelund er denne gang ikke udtaget til U-21.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Cortez »

Duelund er udtaget til kampen mod Italien den 14. november:

http://www.dbu.dk/landshold/herrelandshold/u21-truppen

/Cortez

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Stoffer »

Cortez skrev:Duelund er udtaget til kampen mod Italien den 14. november:

http://www.dbu.dk/landshold/herrelandshold/u21-truppen

/Cortez
Det er ikke helt dumt, at de to 97'ere i truppen er fra FCM.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Wup wup :D
4-2 over Esbjerg.
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/sejr- ... erveligaen

- Så godt som sikker 1. plads,
- Fuld tid til Rutikanga og 65 min til Sparv efter begge spillede 45 min mod Vejle for 5 dage siden)
- Gang i Jákup Ludvig Thomsen, Zackarias Faour

Undrer mig dog lidt over David er ikke er med

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af mousebreaker »

Fedt at høre at Sparv så småt er kommet i gang igen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Noerum
Indlæg: 442
Tilmeldt: 22. nov 2010, 21:10

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Noerum »

Hvad har folk af forventninger til Jakub Thomsen? Er han tæt på førsteholdet, eller mangler han en del?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Har misset denne.
Ikke super afslutning på reserveligaens efterår,
men omvendt giver det god mening med kampen i morgen (Youth League)
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fcm-i ... t-i-odense

Er vel nærmest kun Andersen, Halsti, tildels Duelund, Hagelskjær, Rutikanga og Thomsen kampen gav rigtig mening for.
Så lidt sjov placering af kampen, men med 3 kampe i næste uge, vil man vel gerne undgå den.

Må håbe det ikke er for slemt med Duelund.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

Reserveligaen er igang igen.
Kan se man er nået frem til kun at lave 2 puljer.
Hvilket betyder henholdsvis 7 og 8 hold i de 2 puljer og bare med et enkelt opgør indbyrdes.

FCM er som bekendt baggrund i efterårsssæsonen endt i den bedste pulje, der er med 7 hold.
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... lid=252120

Planlagte kampe:
Ti 14-03-17
Kl. 13:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Right to Dream Park

Ma 20-03-17
Kl. 16:00 OB - FC Midtjylland
EWII Park

Ma 10-04-17
Kl. 15:00 FC Midtjylland - Viborg
Ikast Stadion (Kunstgræsbane)

Ti 18-04-17
Kl. 15:00 FC Midtjylland - Esbjerg
Ikast FS baneanlæg

Ma 01-05-17
Kl. 14:00 FC Midtjylland - FC København
Ikast FS baneanlæg

Ma 08-05-17
Kl. 17:00 Silkeborg - FC Midtjylland
Mascot Park

https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... lid=252120

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Steffen am »

VdV tilbage i kamp.
Nogen der ved hvem Michael Baidoo er?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... til-odense

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af Kongeren82 »

Steffen am skrev:
20. mar 2017, 10:06
VdV tilbage i kamp.
Nogen der ved hvem Michael Baidoo er?
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... til-odense
http://www.transfermarkt.com/michael-ba ... ler/471145
https://www.youtube.com/watch?v=TRO35pddOCw

Mon ikke det er en vi har på prøve?!?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Reserveligaen 2016/2017

Indlæg af THenry »

Baidoo har åbenbart været forbi FCK for nyligt jf. nedenstående indlæg på et FCK forum, så muligvis fik han ikke kontrakt der, og er taget videre på prøvetræning hos os?


"Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg føler mig som en superspion, eller en creepy fodboldstalker, men men men. Jeg vil mene at det er ret interessant det jeg har fundet ud af.

For det første, for overhovedet at kunne forsvare at skrive dette i transfertråden, så virker det til at vi er ved at lave "en Aboubakar Keita", med 17-årige Michael Baidoo. Han har trænet med i klubben af adskillige omgange efterhånden, og har derudover også været til prøvetræning i blandt andet FC Twente.

Det fandt jeg ud af, efter at have læst denne artikel ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ghanesisk-klub ), hvorefter at jeg læste rundt på klubbens hjemmeside, faldt over et par artikler over Michael Baidoo, og søgte derefter på ham på google. Dette resulterede i billeder af knægten i en FCK-trøje.

Jeg blev nysgerrig, fandt hans instagram-profil, og så således billeder af ham sammen med det tidligere dansk/ghanesiske FCK-talent Freebody Appiah i Kastrup lufthavn. Der er billeder af Amartey (fra december), hvor at han deler bolde, støvler mm. ud til spillerne fra FC Vision, sammen med Adidas. Der er desuden billeder af knægten med Aboubakar Keita, samt et billede med en Amankwaa(ghanesiske rødder!)-trøje, og lykønskninger hertil, på sidstnævntes fødselsdag.

Måske jeg overreagerer?
Men, jeg synes i hvert fald at det er vildt hvor organiseret det her er, og hvor fedt at det er at klubben ikke går og råber højt om disse ting, så fans med for meget fritid også kan få lov at føle sig aktive, og finde frem til det :D"
http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... 6-17/page3


Besvar