Rafael van der Vaart

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Rafael van der Vaart

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hatten af for VdVs ageren indtil videre. Siger de rigtige ting, taget sig tid til fansene, respekterer Franks nummer 23.
Jeg nærer stadig en sund skepsis på det sportslige plan, men indtil videre har der ikke været en finger at sætte på VdV. Lad os håbe det fortsætter sådan !

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

De fysiske test skulle også være forløbet uden de store kvaler. Det eneste han mangler er kamptræningen, så nu bliver det spændende hvornår vi får ham at se i aktion.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Nogen artikler på hvordan det var gået med testene? Eller har du hvor har du hørt det fra? :)

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Densestar7430 skrev:Nogen artikler på hvordan det var gået med testene? Eller har du hvor har du hørt det fra? :)
Det er (uofficielt) fra den medicinske sektor i FCM :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det lyder rigtig godt. Det virker nærmest blasfemisk at teste ham i reserveligaen, så lad os da få ham at se næste gang i suppen (ved ikke helt med kampen mod tyrkerne).

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Blev han ikke signet for sent til at være spilleberettiget til kampene mod tyrkerne?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steinlein har netop sagt til Canal9 (der er live til dagens træning) at VdV spares til efter landskampspausen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Havde da håbet, at vi kunne bruge ham som reserve imod Osmanlispor i returopgøret. Håber og forventer at vi vinder på hjemmebane og har ham med d. 25. Vi skal i playoff igen i år. Det må bare ikke kikse.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Æv, havde krydset fingre for en indskiftning på søndag. Men det er jo nok fornuftigt nok :-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt skrev:Havde da håbet, at vi kunne bruge ham som reserve imod Osmanlispor i returopgøret. Håber og forventer at vi vinder på hjemmebane og har ham med d. 25. Vi skal i playoff igen i år. Det må bare ikke kikse.
VdV satsede selv på at han var klar om 1 uge. Så meldingerne var ikke helt afstemt. Men det er normalt bedst at det ikke selv er spillerne, der skal vurdere det. Men om det helt kan udelukkes at han sidder på bænken i en af de kommende kampe ved jeg ikke.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hel frisk interview, han håber selv på minutter mod Viborg.
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... -mig-ihjel

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg gætter på, at han er med i en 19-mandstrup allerede mod tyrkerne her i midt ugen, og så kan den store gætteleg (hvilket naturligvis også gælder vores modstander) begynde vedr., om han bliver skiftet ind til debut eller om vi må vente lidt endnu...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg læste et sted Thorup citeret for at RvdV muligvis fik et af ydermandaterne i truppen, men jeg kan ikke finde det nu jeg søger.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Alle, selv spillerne, taler om Rafael :-)

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -der-vaart

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg sad i går under kampen og ventede på at han skulle falde igennem. Det gjorde han ikke - tvært imod.

Det kan blive rigtig godt det her.

Låst