Rafael van der Vaart
-
Jesper BW1100
Re: Rafael van der Vaart
Hatten af for VdVs ageren indtil videre. Siger de rigtige ting, taget sig tid til fansene, respekterer Franks nummer 23.
Jeg nærer stadig en sund skepsis på det sportslige plan, men indtil videre har der ikke været en finger at sætte på VdV. Lad os håbe det fortsætter sådan !
Jeg nærer stadig en sund skepsis på det sportslige plan, men indtil videre har der ikke været en finger at sætte på VdV. Lad os håbe det fortsætter sådan !
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
De fysiske test skulle også være forløbet uden de store kvaler. Det eneste han mangler er kamptræningen, så nu bliver det spændende hvornår vi får ham at se i aktion.
-
Densestar7430
Nogen artikler på hvordan det var gået med testene? Eller har du hvor har du hørt det fra? 
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Det er (uofficielt) fra den medicinske sektor i FCMDensestar7430 skrev:Nogen artikler på hvordan det var gået med testene? Eller har du hvor har du hørt det fra?
Det lyder rigtig godt. Det virker nærmest blasfemisk at teste ham i reserveligaen, så lad os da få ham at se næste gang i suppen (ved ikke helt med kampen mod tyrkerne).
Blev han ikke signet for sent til at være spilleberettiget til kampene mod tyrkerne?
Steinlein har netop sagt til Canal9 (der er live til dagens træning) at VdV spares til efter landskampspausen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Havde da håbet, at vi kunne bruge ham som reserve imod Osmanlispor i returopgøret. Håber og forventer at vi vinder på hjemmebane og har ham med d. 25. Vi skal i playoff igen i år. Det må bare ikke kikse.
Æv, havde krydset fingre for en indskiftning på søndag. Men det er jo nok fornuftigt nok 
VdV satsede selv på at han var klar om 1 uge. Så meldingerne var ikke helt afstemt. Men det er normalt bedst at det ikke selv er spillerne, der skal vurdere det. Men om det helt kan udelukkes at han sidder på bænken i en af de kommende kampe ved jeg ikke.TrueWolfMidt skrev:Havde da håbet, at vi kunne bruge ham som reserve imod Osmanlispor i returopgøret. Håber og forventer at vi vinder på hjemmebane og har ham med d. 25. Vi skal i playoff igen i år. Det må bare ikke kikse.
-
Steffen am
Hel frisk interview, han håber selv på minutter mod Viborg.
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... -mig-ihjel
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... -mig-ihjel
Jeg gætter på, at han er med i en 19-mandstrup allerede mod tyrkerne her i midt ugen, og så kan den store gætteleg (hvilket naturligvis også gælder vores modstander) begynde vedr., om han bliver skiftet ind til debut eller om vi må vente lidt endnu...
Jeg læste et sted Thorup citeret for at RvdV muligvis fik et af ydermandaterne i truppen, men jeg kan ikke finde det nu jeg søger.
Jeg sad i går under kampen og ventede på at han skulle falde igennem. Det gjorde han ikke - tvært imod.
Det kan blive rigtig godt det her.
Det kan blive rigtig godt det her.