Midtjylland er kommet i pulje 2, en 5-holdspulje, der ligner en Syddanmark pulje, minus Horsens. (Esbjerg, Sønderjyske, Vejle og OB)
dvs. der er 8 kampe programsat i efteråret, den første er
Man 25/07 16:00 FC Midtjylland (R) – Vejle Boldklub (R)
Baseret på sidste sæson bør OB og Midtjylland være favoritter til at komme i det bedste gruppespil efter jul.
Selvom det kun er reserveligaen er det sjoveste da stadig at vinde
Hva' jeg synes er en smule interessant er hvem der er med.
Reserveligaen er selvfølgelig for de 14 superligahold og så op til 4 inviterede (maks 18 hold i alt), hvor nedrykker(ne) altid bliver inviteret.
Med en reserveliga på 15 hold har Vejle takket ja, og altså er der flere hold der har takket nej,
bl.a. Hobro, som ellers havde et reservehold der var bedre end AGF og Viborg sidste sæson.
Med et krav om det kun er fuldtidsprofessionelle hold med, er de 3 oprykkere i 1. division, AB, Nykøbing og Fremad Amager nok ikke inviteret, ligesom formentlig Skive og Næstved heller ikke er det.
Ved ikke med Vendsyssel, Fredericia, Roskilde, Helsingør, Køge, er der ikke nogen af disse der kører med fuldtidssetup?
EDIT: Puljerne kan i øvrigt ses her
http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/
eller
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... erveligaen