http://aoh.dk/artikel/kaptajnen-vi-har- ... -superliga
http://aoh.dk/artikel/kometen-scorer-fo ... edste-snit
Uden at kende noget til hverken spilleren eller den konkrete situation, tvivler jeg stærkt på, at det er et større tab for FCM. Havde han været god nok, kan jeg da ikke forestille mig andet end at han også havde fået chancen og fået lov til at træne med 1. holdet.Chiquizito92 skrev:en mindre positiv nyhed fra akademiet fra den informative side dbold.dk, hvor der ofte kommer nogle artikler om nogle af de unge ulve:
https://www.dbold.dk/2016/08/vred-ungdo ... er-skifte/
Hvem er han og nogen der ved hvad han mere specifikt har været utilfreds med evt? Et tab for ungdomsafdelingen eller ej?
Tænker lidt det samme, kender ikke den specifikke situation, men synes ikke at have husket navnet fremgår i kampreferater, og giver selvfølgelig mening at han er utilfreds, hvis han ikke har fået spilletid.SorteUlve skrev:Uden at kende noget til hverken spilleren eller den konkrete situation, tvivler jeg stærkt på, at det er et større tab for FCM. Havde han været god nok, kan jeg da ikke forestille mig andet end at han også havde fået chancen og fået lov til at træne med 1. holdet.Chiquizito92 skrev:en mindre positiv nyhed fra akademiet fra den informative side dbold.dk, hvor der ofte kommer nogle artikler om nogle af de unge ulve:
https://www.dbold.dk/2016/08/vred-ungdo ... er-skifte/
Hvem er han og nogen der ved hvad han mere specifikt har været utilfreds med evt? Et tab for ungdomsafdelingen eller ej?
Jeg synes egentlig, at hans udtalelser virker ret forkælede. Han er kun 17 år. Hvis ikke han ændrer sin attitude ender han nok aldrig højere end danmarksserien.