Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af FCM2000 »

pr0j3ct skrev:
FCM2000 skrev:
pr0j3ct skrev:
Helt enig.

Og igen fuldstændig enig.
I er da helt forkert på den, det er stort set sponsorerne der har punget ud, de kan bruge ham i deres virksomhed til PR af deres virksomhed.

Her har Nissen altså intet at komme efter, Van der Vaart er bare flere hylder over hvad Nissen kan bidrage med på den front.

Helt ude i hampen det i kommer med
Nu køber man jo ikke kun fodbold trøjer fordi et navn kan skabe PR i en sponsors virksomhed. Men primært fordi man evt. godt kan lide en spiller. Desuden bringer eks. Nissen noget på banen, noget vdV ikke gør for os "endnu" (så man kan sige er der er Nissen flere hylder over vdV) så måske det er dig der er helt ude i hampen og ikke kan se forbi Rafael van der Vaart og se alt det andet der rent faktisk har med fodbold at gøre.
Er du utilfreds så tag evt. til Viborg.

Fodbold er en kommerciel business, sådan ser verden ud.

Angående på banen her har VdV betydelig erfaring at komme på banen med, en Duelund glæder sig til at tage ved lærer af VdV, en del af fodbolden foregaar jo også på træningsbanen, hvor VdV kan løfte de unge.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCM2000 skrev:Er du utilfreds så tag evt. til Viborg.
:lol: :roll:

Den mest sure og utilfredse FCM fan til dato kommer med en sådan udtalelse. Det eneste positive du nogensinde har haft at sige om FCM er det der har med vdV at gøre, så kom du bare ned fra din pedestal, det skal nok blive dagligdag igen hvor du ikke har andet end sure opstød at byde ind med ;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
pr0j3ct skrev:
Jesper BW1100 skrev:
Ahhh skulle vi nu ikke lige lade manden præstere på grønsværen før der snakkes ambassadør og træner (sidstnævnte ville i øvrigt nok alligevel først ske den dag helvede frøs til is)??
Jeg er overordentlig lunken ved denne transfer, som jeg i hovedtræk ser som en ren penis-transfer fra klubbens side. Jeg har intet set hos VdV de seneste år der har overbevist mig om han har mere i tanken.
Indtil han forhåbentlig overbeviser mig om det modsatte ser jeg dette som en dyr investering, hvor valget for VdV i høj grad er bundet op på forholdet til kæresten og sønnen frem for motivationen til at spille for FCM. Det forstår jeg fuldt ud på det menneskelige plan, men som FCM-fan er det alarmerende.
Lad os bare sige jeg ikke kommer i bukserne over denne signing, men i stedet nærer en sund skepsis
Helt enig.
Jesper BW1100 skrev:Jeg vil på ingen måde forhindrer dig i at være positiv. Jeg håber vitterligt også han bliver en gedigen succes, da mit hjerte brænder for FCM.
Men jeg tillader mig at stille mig skeptisk overfor denne transfer med udgangspunkt i ovenstående. Og så har jeg ikke engang medtaget det faktum, at jeg ikke ser ham passe særlig godt ind i vores nuværende spillestil. Men lad ham endelig modbevise mig og tage ligaen med storm.
Jeg skal helt sikkert også have vores nye trøje; men der skal uden nogen diskussion 43 og Nissen bagpå, uanset om vi så signede Pogba.....
Og igen fuldstændig enig.
I er da helt forkert på den, det er stort set sponsorerne der har punget ud, de kan bruge ham i deres virksomhed til PR af deres virksomhed.

Her har Nissen altså intet at komme efter, Van der Vaart er bare flere hylder over hvad Nissen kan bidrage med på den front.

Helt ude i hampen det i kommer med
Nu har vi vel lov til at have vores holdninger sålænge vi argumenterer for dem? Hvis jeg skulle kommentere hvert indlæg jeg fandt forkerte eller ude i hampen kunne jeg få overordentlig travlt....
Faktum er at vi betaler en løn til VdV der øjensynligt svarer til det vi gav Royer når sponsorernes har betalt deres andel. Det er det ikke noget galt i, da dette sagtens kan forsvares og vel nærmest allerede har tjent sig selv ind i PR-værdi.
Min anke går på den sportslige del. Der tror jeg simpelthen folk bliver skuffet. Jeg ved at mange FCM-fans herinde (dig selv inklusiv FCM2000) er meget hurtigt ude med kritik når vi er i modvind. Og det er der som sådan ikke noget i vejen med, selvom jeg af og til gerne så lidt mere gennemtænkte argumenter og postulater. Men det er et debatforum og der er plads til mangfoldighed.
Men VdV får det overordentlig svært med de forventninger folk stiller til ham, og det bliver interessant at se kommentarerne herinde hvis han spiller et par fesne kampe i streg.
Mht Nissen på min trøje har det noget med klubfølelse at gøre. Nissen er én af vores egne drenge og betyder væsentlig mere for mig end en VdV nogensinde kommer til. Men der er folk heldigvis også forskellige.
Never the less. Velkommen til VdV

Jesper BW1100

Angående på banen her har VdV betydelig erfaring at komme på banen med, en Duelund glæder sig til at tage ved lærer af VdV, en del af fodbolden foregaar jo også på træningsbanen, hvor VdV kan løfte de unge.
Jesus du må da mangle ilt til hjernen med sådan en kommentar.
Og undskyld men det klinger altså ekstra hult når det kommer fra én der konsekvent render rundt med bæmund på herinde og vil have skiftet hele holdet ud, så snart vi ikke spiller champagnebold og vinder 4-0....
Så nu ved jeg da hvad kommentaren kan være til dit næste mavesure indlæg når vi har tabt en kamp....

Jesper BW1100

SorteUlve skrev:Vores lille debat om Vdv er simpelthen blevet til en artikel på EB... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6231666
Super. Nu kan jeg dø med fred i sjælen. Citeret i Ekstra Bladet. Så kan jeg sq ikke nå højere op :lol:

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg har virkelig svært ved at forstå al den skepsis omkring den sportslige værdi vedr. Van der Vaart. Han kommer altså fra en pænt meget højere hylde end vi før har hentet fra og han er 33 år, ikke 37. Det er Superligaen vi taler om her, den 20. stærkeste liga i verden, så er den heller ikke sværere at præstere i for ham. Mit bud er at han på bare 75% af sit topniveau vil kunne styrke vores midtbane som den ser ud lige nu, da han har nogle af de kompetencer som Olsson ikke har lagt på sit spil endnu. Han kan ikke alene løfte klubben op på FCK niveau, det kræver at der kommer fem andre spillere med i flyet fra Holland, men meget mindre kan også gøre det. Hvis han bare kan lære Jakob Poulsen og Olsson at turde sparke på mål udefra engang imellem vil holdet være kommet rigtig langt.
Senest rettet af Uldkraemmeren 10. aug 2016, 13:18, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jesper BW1100 skrev:

Jesus du må da mangle ilt til hjernen med sådan en kommentar.
Og undskyld men det klinger altså ekstra hult når det kommer fra én der konsekvent render rundt med bæmund på herinde og vil have skiftet hele holdet ud, så snart vi ikke spiller champagnebold og vinder 4-0....
Så nu ved jeg da hvad kommentaren kan være til dit næste mavesure indlæg når vi har tabt en kamp....
Jamen så tag du ud og tag en snak med Duelund

https://www.dbold.dk/2016/08/duelund-oe ... -erfaring/

Du kan da ikke laste mig for hvad Duelund udtaler sig :roll:

du må bare se som det er, flere prominente navne inklusiv Frank Arnesen, Grønkjaer, Frimann mv. siger det her er stort for dansk fodbold, og ja ledelsen i FCM er også bedøvende lige glad med din mening, sponsorerne ligeså.

Så alt i alt står du ret alene og Jesper BW1100 er ikke et stort navn i dansk fodbold eller i europa.

THenry

Indlæg af THenry »

Jesper BW1100 skrev:
SorteUlve skrev:Vores lille debat om Vdv er simpelthen blevet til en artikel på EB... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6231666
Super. Nu kan jeg dø med fred i sjælen. Citeret i Ekstra Bladet. Så kan jeg sq ikke nå højere op :lol:
Haha. Det handler om at stoppe på toppen, så jeg kan også afsløre, at jeg går med stærke overvejelser om at trække mig tilbage fra dette forum :lol:

Jesper BW1100

FCM2000 skrev: Jamen så tag du ud og tag en snak med Duelund

du må bare se som det er, flere prominente navne inklusiv Frank Arnesen, Grønkjaer, Frimann mv. siger det her er stort for dansk fodbold, og ja ledelsen i FCM er også bedøvende lige glad med din mening, sponsorerne ligeså.

Så alt i alt står du ret alene og Jesper BW1100 er ikke et stort navn i dansk fodbold eller i europa.
Du er jo helt tabt. Svarer i øst på de kommentarer jeg har i vest. Enten er du helt blank og kan ikke forstå hvad jeg skriver. Eller også vil du ikke forstå det.
Jeg ved ikke hvad du mener jeg står alene med her? At jeg er skeptisk overfor VdVs sportslige berettigelse på vores hold, men sagtens kan se den kommercielle værdi? Det tror jeg nu en del tænker. Men derfor byder jeg stadig VdV velkommen til FCM, og du vil aldrig få mig til at buhe ham eller andre ud af stadion uagtet hvor elendig de end måtte præstere. Noget jeg er i tvivl om hvorvidt er tilfældet for dig...
Hvor om alting er er din ageren i denne tråd ikke befordrende for en debat (men det overrasker mig egentlig ikke når jeg tager din generelle ageren herinde i betragtning....)
Over and out herfra.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Stop med person angrebene.

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Jesper BW1100 skrev:
FCM2000 skrev: Jamen så tag du ud og tag en snak med Duelund

Du er jo helt tabt. Svarer i øst på de kommentarer jeg har i vest. Enten er du helt blank og kan ikke forstå hvad jeg skriver. Eller også vil du ikke forstå det.
Jeg ved ikke hvad du mener jeg står alene med her? At jeg er skeptisk overfor VdVs sportslige berettigelse på vores hold, men sagtens kan se den kommercielle værdi? Det tror jeg nu en del tænker. Men derfor byder jeg stadig VdV velkommen til FCM, og du vil aldrig få mig til at buhe ham eller andre ud af stadion uagtet hvor elendig de end måtte præstere. Noget jeg er i tvivl om hvorvidt er tilfældet for dig...
Hvor om alting er er din ageren i denne tråd ikke befordrende for en debat (men det overrasker mig egentlig ikke når jeg tager din generelle ageren herinde i betragtning....)
Over and out herfra.
Bare lige for at komme tilbage til selve diskussionen og ikke smide personangreb af sted ...

VdV kommer jo lige præcis med en sportslig værdi for os, om han så kommer til at spille godt på banen eller ej. Manden hjælper de unge med den erfaring han har. Og det er ikke noget vi finder på ... som der blev skrevet tidligere, så glæder Duelund sig med at skulle træne med ham og lære af ham. Duelund som må anses at være vores mest talentfulde unge lige pt.

Personligt tror jeg at vdV vil få spillet på banen til at fungere efter lidt tilvænning, men det er selvfølgelig et gæt ... ligesom det er for alle andre.

henker

Indlæg af henker »

AVV... :lol:

henker

Indlæg af henker »

admin 3 skrev:Stop med person angrebene.

enig!! lad ham nu gør sin arbejde og se hvad der sker..

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

En drømmesigning må være Jores Okore!

Fysisk styrke og hurtige fødder!

Som holdet så ud i dag, så må de hurtigst muligt lappe Rafael Van der Vaart og Tim Sparv sammen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Rafa er da ikke skadet?

Låst