FCM2000 skrev:pr0j3ct skrev:Jesper BW1100 skrev:
Ahhh skulle vi nu ikke lige lade manden præstere på grønsværen før der snakkes ambassadør og træner (sidstnævnte ville i øvrigt nok alligevel først ske den dag helvede frøs til is)??
Jeg er overordentlig lunken ved denne transfer, som jeg i hovedtræk ser som en ren penis-transfer fra klubbens side. Jeg har intet set hos VdV de seneste år der har overbevist mig om han har mere i tanken.
Indtil han forhåbentlig overbeviser mig om det modsatte ser jeg dette som en dyr investering, hvor valget for VdV i høj grad er bundet op på forholdet til kæresten og sønnen frem for motivationen til at spille for FCM. Det forstår jeg fuldt ud på det menneskelige plan, men som FCM-fan er det alarmerende.
Lad os bare sige jeg ikke kommer i bukserne over denne signing, men i stedet nærer en sund skepsis
Helt enig.
Jesper BW1100 skrev:Jeg vil på ingen måde forhindrer dig i at være positiv. Jeg håber vitterligt også han bliver en gedigen succes, da mit hjerte brænder for FCM.
Men jeg tillader mig at stille mig skeptisk overfor denne transfer med udgangspunkt i ovenstående. Og så har jeg ikke engang medtaget det faktum, at jeg ikke ser ham passe særlig godt ind i vores nuværende spillestil. Men lad ham endelig modbevise mig og tage ligaen med storm.
Jeg skal helt sikkert også have vores nye trøje; men der skal uden nogen diskussion 43 og Nissen bagpå, uanset om vi så signede Pogba.....
Og igen fuldstændig enig.
I er da helt forkert på den, det er stort set sponsorerne der har punget ud, de kan bruge ham i deres virksomhed til PR af deres virksomhed.
Her har Nissen altså intet at komme efter, Van der Vaart er bare flere hylder over hvad Nissen kan bidrage med på den front.
Helt ude i hampen det i kommer med
Nu har vi vel lov til at have vores holdninger sålænge vi argumenterer for dem? Hvis jeg skulle kommentere hvert indlæg jeg fandt forkerte eller ude i hampen kunne jeg få overordentlig travlt....
Faktum er at vi betaler en løn til VdV der øjensynligt svarer til det vi gav Royer når sponsorernes har betalt deres andel. Det er det ikke noget galt i, da dette sagtens kan forsvares og vel nærmest allerede har tjent sig selv ind i PR-værdi.
Min anke går på den sportslige del. Der tror jeg simpelthen folk bliver skuffet. Jeg ved at mange FCM-fans herinde (dig selv inklusiv FCM2000) er meget hurtigt ude med kritik når vi er i modvind. Og det er der som sådan ikke noget i vejen med, selvom jeg af og til gerne så lidt mere gennemtænkte argumenter og postulater. Men det er et debatforum og der er plads til mangfoldighed.
Men VdV får det overordentlig svært med de forventninger folk stiller til ham, og det bliver interessant at se kommentarerne herinde hvis han spiller et par fesne kampe i streg.
Mht Nissen på min trøje har det noget med klubfølelse at gøre. Nissen er én af vores egne drenge og betyder væsentlig mere for mig end en VdV nogensinde kommer til. Men der er folk heldigvis også forskellige.
Never the less. Velkommen til VdV