Ny spillertrøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Vijen »

Feedt det bliver den med lodrette striber. Der er teaser på Facebook hvor man lige kan se de lodrette striber

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Steffen am »


Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Vijen skrev:Feedt det bliver den med lodrette striber. Der er teaser på Facebook hvor man lige kan se de lodrette striber
Godt spottet og du har da helt ret ;-) Den bliver god ! Og ikke så død kedelig som den forrige... Efter min mening!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Billede
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

YES YES YES!!! Fedt tøjre!!

Noget om sponsorer?? Hvor meget og længden?

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

Udebane tøjre???

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Vijen »

Fine trøjer, men hvor er sponsorerne dog dårligt for designet. JBS er alt for stort og det faglige hus hvide firkant er al for dominerende. Håber de bliver mere integreret i trøjedesignet fremadrettet.

Ja jeg er klar over at de betaler mange penge for at komme på trøjerne.

Arbejdernes landsbank fandt en fin løsning på Brøndby uden den hvide firkant de oprindeligt havde.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Steffen am »

Genial trøje, men enig i at sponsorne bestemt ikke hjælper.
Håber det er et udkast og man får bedre inarbejdet logoerne i trøjens design inden første hjemmekamp.

Undrer mig i øvrigt over trøjen ikke er til salg på ulveshoppen, kunne da være fint at udnytte der er en lille bølge af "hype" omkring præsentationen.
Men ok, hvis sponsoratet lige er kommet på plads, og man vil forbedre logoerne i designet er det selvfølgelig en godkendt grund.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2130
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Lupus1999 »

Så har klubben lyttet til kritikken og trøjen og logoet fremstår nu meget stærkt.

Har kun en anke og det er, at man også burde lave hvid kant på navnet bagpå - ligesom tallene.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Sniper »

Det er sq en fed trøje og super af DFH at lytte til fans og reagere så hurtigt, lover godt for fremtidig samarbejde.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af TrueWolfMidt »

Thumbs up fra fansene og thumbs up til DFH og Fcm. Tak.

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Vijen »

Super fedt. Nu er det tid til indkøb

Fenris
Indlæg: 84
Tilmeldt: 11. jul 2014, 12:45

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Fenris »

Ja, det er altså go' stil! :)

Ulvefar
Indlæg: 39
Tilmeldt: 17. jan 2016, 20:47

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Ulvefar »

Den nye trøje er efter min bedste overbevisning super dårlig stil. Jeg skal i hvert fald på ingen måde have én. Men så længe resultaterne på banen er i orden, så kan jeg godt leve med, at vi løber rundt og ligner noget, man kunne købe på et turistmarked i Tyrkiet.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg syns den er FEEEEEEEEE. Så skal jeg bare bestemme mig for om der skal stå NK , Sparv , Duelund eller Onuachu som på en af mine ældre.
Ulvefar ! Nogle kan lide moren andre datteren. Det kan du ikke, sådan er det. Ærgerligt for dig, men tilsyneladende glædeligt for mange andre.

Besvar