Ny spillertrøje
Re: Ny spillertrøje
Feedt det bliver den med lodrette striber. Der er teaser på Facebook hvor man lige kan se de lodrette striber
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
- bobthebuilder_dk
- Indlæg: 585
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Re: Ny spillertrøje
Godt spottet og du har da helt retVijen skrev:Feedt det bliver den med lodrette striber. Der er teaser på Facebook hvor man lige kan se de lodrette striber
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
- bobthebuilder_dk
- Indlæg: 585
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48
Re: Ny spillertrøje
YES YES YES!!! Fedt tøjre!!
Noget om sponsorer?? Hvor meget og længden?
Noget om sponsorer?? Hvor meget og længden?
Re: Ny spillertrøje
Fine trøjer, men hvor er sponsorerne dog dårligt for designet. JBS er alt for stort og det faglige hus hvide firkant er al for dominerende. Håber de bliver mere integreret i trøjedesignet fremadrettet.
Ja jeg er klar over at de betaler mange penge for at komme på trøjerne.
Arbejdernes landsbank fandt en fin løsning på Brøndby uden den hvide firkant de oprindeligt havde.
Ja jeg er klar over at de betaler mange penge for at komme på trøjerne.
Arbejdernes landsbank fandt en fin løsning på Brøndby uden den hvide firkant de oprindeligt havde.
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Ny spillertrøje
Genial trøje, men enig i at sponsorne bestemt ikke hjælper.
Håber det er et udkast og man får bedre inarbejdet logoerne i trøjens design inden første hjemmekamp.
Undrer mig i øvrigt over trøjen ikke er til salg på ulveshoppen, kunne da være fint at udnytte der er en lille bølge af "hype" omkring præsentationen.
Men ok, hvis sponsoratet lige er kommet på plads, og man vil forbedre logoerne i designet er det selvfølgelig en godkendt grund.
Håber det er et udkast og man får bedre inarbejdet logoerne i trøjens design inden første hjemmekamp.
Undrer mig i øvrigt over trøjen ikke er til salg på ulveshoppen, kunne da være fint at udnytte der er en lille bølge af "hype" omkring præsentationen.
Men ok, hvis sponsoratet lige er kommet på plads, og man vil forbedre logoerne i designet er det selvfølgelig en godkendt grund.
Re: Ny spillertrøje
Så har klubben lyttet til kritikken og trøjen og logoet fremstår nu meget stærkt.
Har kun en anke og det er, at man også burde lave hvid kant på navnet bagpå - ligesom tallene.
Har kun en anke og det er, at man også burde lave hvid kant på navnet bagpå - ligesom tallene.
Re: Ny spillertrøje
Det er sq en fed trøje og super af DFH at lytte til fans og reagere så hurtigt, lover godt for fremtidig samarbejde.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Ny spillertrøje
Thumbs up fra fansene og thumbs up til DFH og Fcm. Tak.
Re: Ny spillertrøje
Super fedt. Nu er det tid til indkøb
Re: Ny spillertrøje
Den nye trøje er efter min bedste overbevisning super dårlig stil. Jeg skal i hvert fald på ingen måde have én. Men så længe resultaterne på banen er i orden, så kan jeg godt leve med, at vi løber rundt og ligner noget, man kunne købe på et turistmarked i Tyrkiet.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Ny spillertrøje
Jeg syns den er FEEEEEEEEE. Så skal jeg bare bestemme mig for om der skal stå NK , Sparv , Duelund eller Onuachu som på en af mine ældre.
Ulvefar ! Nogle kan lide moren andre datteren. Det kan du ikke, sådan er det. Ærgerligt for dig, men tilsyneladende glædeligt for mange andre.
Ulvefar ! Nogle kan lide moren andre datteren. Det kan du ikke, sådan er det. Ærgerligt for dig, men tilsyneladende glædeligt for mange andre.
