Ny hovedsponsor

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Ny hovedsponsor

Indlæg af Steffen am »

Uh... Det lyder fornuftigt, specielt at den er flerårig, kan glæde. :D

Ser frem til at høre mere :)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Uh spændende ;-)

....også om det er en "ven af huset" igen?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

bobthebuilder_dk skrev:Uh spændende ;-)

....også om det er en "ven af huset" igen?
Der er vel ikke en ven af huset der 'pludselig' har pengene og skriver en flerårig kontrak
Hessel kan måske godt hvis han vil, men ville synes det var en mærkelig timing.

Jeg tror i hvert fald det er en ny, men er noget spændt på hvem.

Tror man trøjerne følger med. Så første kamp på torsdag bliver i gammel trøje med gammel sponsor og retur kampen så bliver med ny trøje og ny sponsor?
Ny trøje med gammel sponsor, lidt fjollet?

Tænker i øvrigt om sponsorkontrakter kan ske at have været skrevet pr. 1. juli, ligesom mange spillerkontrakter er, dvs. at ved den første kamp er Jyske Bank stadig fungerende sponsorer?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

"FODBOLD Når FC Midtjylland torsdag aften løber på banen mod FK Suduva fra Litauen, er spillerne iført sidste sæsons røde Europa Cup-trøje med Jyske Banks logo på brystet. Men når returkampen spilles i næste uge, er trøjen skiftet ud med en ny - og det samme er firmalogoet.

Herning Folkeblad erfarer nemlig, at FC Midtjylland i går nåede til enighed med en hovedsponsor.

Den oplysning vil FC Midtjyllands kommercielle direktør, Jacob Jørgensen, ikke bekræfte - og så alligevel.

■ FCM mister hovedsponsor

- Vi er meget tæt på at have en aftale på plads, og jeg er sikker på, at vi har en ny sponsor på trøjen, når vi i næste uge spiller på udebane i Litauen. Det falder formentlig på plads i denne uge, siger Jacob Jørgensen.

Det er bare fire uger siden, det blev offentligt kendt, at Jyske Bank og bankens realkreditinstitut, BRF Kredit, stopper som hovedsponsor i FC Midtjylland efter bare ét år. Men siden da er det gået stærkt.

- Vi har haft en rigtig god proces. Vi udvalgte os nogle potentielle hovedsponsorer, som vi har været i kontakt med. Nogle enkelte sagde pænt nej tak, men langt de fleste har taget rigtigt godt imod os og været åbne for forslag. Det har været en fornøjelse at opleve, siger Jacob Jørgensen.

■ Hovedsponsor siger farvel til FCM

Flerårig aftale
Det endte med ét navn til sidst - og ikke to som sidste sæson.

- Vi er nået frem til en rigtig god aftale, forsikrer FCM's kommercielle direktør.

Økonomien i aftalen er ifølge ham på niveau med sidste sæsons kontrakt med Jyske Bank og BRF Kredit.

■ Mere vind i FCM-flaget

- Jeg vil også godt sige, at vi er gået bevidst efter en flerårig aftale, afslører Jacob Jørgensen.

Han vil derimod ikke oplyse, om den nye hovedsponsor er forankret i lokalområdet.

Det er endnu ikke lykkedes Folkebladet at finde ud af, hvem den nye hovedsponsor er."

Ovenfor er hele artiklen. Så for at besvare dit spørgsmål Steffen vil torsdag blive i gamle trøjer med Jyske Bank og returkampen i nye trøjer og ny sponsor :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Modtaget, tak for det svaret :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Håber bare ikke at de mener at en flerårig aftale er økonomisk på niveau med den 1 årige.

altså at den nye hovedsponsor ligger 5 millioner for 3 år og hvor Jyske Bank lagde 5 millioner for 1 år.

Jesper BW1100

Lupus1999 skrev:Håber bare ikke at de mener at en flerårig aftale er økonomisk på niveau med den 1 årige.

altså at den nye hovedsponsor ligger 5 millioner for 3 år og hvor Jyske Bank lagde 5 millioner for 1 år.
Det er jeg sikker på ikke er tilfældet med de udmeldinger.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Lupus1999 skrev:Håber bare ikke at de mener at en flerårig aftale er økonomisk på niveau med den 1 årige.

Det ville ikke give mening hvis det hang sådan sammen imo.

Jeg har svært ved at tro andet end at den nye aftale økonomisk matcher den gamle hvert år. dvs 15 mio over 3 år hvis vi går ud fra at jyske bank/BRF smed 5 mio/år.

henker

Indlæg af henker »

håber virkelig at FCM ikke laver noget pis værre at samle de små pengene - det skal være slut med de små slat.. og forhåbentlige arbejder FCM hårdt og bevise jeres dygtighed til at skaffe en større sponsor og større økonomiske støtte end forrige årene.. benham har bedt FCM at finde større pose. såeh forhåbentlige tjener det godt at ligger en ny kontor i kbh om at finde den rette sponsor til FCM

er faktiske meget chockeret over at FCM lavede sponsor aftale med banker forrige sæson omkring 5 mio kr!!!! LØJERLIGT!!!! glæder mig så meget til i morgen, krydser fingrene hårdt sammen og håber på at fcm har noget at beviser i morgen!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Det faglige hus !? Tja Why not? Det er bedre end så
meget andet ...;-)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Vijen

Indlæg af Vijen »

Jeg havde drømt om en international sponsor, Huawei eller sådan noget.

Nogen der kan huske, hvorfor det faglige hus stoppede som hovedsponsor i Esbjerg for nogle år siden?

henker

Indlæg af henker »

Vijen skrev:Jeg havde drømt om en international sponsor, Huawei eller sådan noget.
Enige.. Det havde jeg også håbe på at mindske sponsorer på tøjre. Vil ikke have tøjre skal ligne en håndbold tøjre med mange sponsorer på.

fanman

Indlæg af fanman »

Er jeg den eneste der er næsten fløjtende ligeglad med hvem der er sponsor, bare de spytter kroner i klubkassen? Facebook koger over af kritik mod, at en gul fagforening er blevet sponsor, som var det et firma der kun brugte børnearbejdere.
Skulle jeg spytte flere millioner i et sportshold, skulle mit logo også være foran på trøjen i original form.

Vijen

Indlæg af Vijen »

fanman skrev:Er jeg den eneste der er næsten fløjtende ligeglad med hvem der er sponsor, bare de spytter kroner i klubkassen? Facebook koger over af kritik mod, at en gul fagforening er blevet sponsor, som var det et firma der kun brugte børnearbejdere.
Skulle jeg spytte flere millioner i et sportshold, skulle mit logo også være foran på trøjen i original form.

Er helt enig med dig. Det vigtigste er at have en sponsor.

Og så må deres logo/navn gerne passe ind i trøje. I vores tilfælde håber jeg at de skriver det faglige hus med hvidt direkte på trøjen uden en kasse.

Jesper BW1100

Vijen skrev:
fanman skrev:Er jeg den eneste der er næsten fløjtende ligeglad med hvem der er sponsor, bare de spytter kroner i klubkassen? Facebook koger over af kritik mod, at en gul fagforening er blevet sponsor, som var det et firma der kun brugte børnearbejdere.

Er helt enig med dig. Det vigtigste er at have en sponsor.

Og så må deres logo/navn gerne passe ind i trøje. I vores tilfælde håber jeg at de skriver det faglige hus med hvidt direkte på trøjen uden en kasse.
Det gør de desværre ikke

Besvar