Ny hovedsponsor

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Ny hovedsponsor

Indlæg af Acebone »

Ny alting! ;)

Som der står på fcm.dk, bliver den nye hovedsponsor præsenteret kl. 15 på MCH. Der er allerede gættet på Jyske Bank i trøjetråden. Andre bud? Jeg prøver med Siemens, selvom banken er det logiske.

Det skal blive spændende at se. Vi trænger til en værdig arvtager til Spar-sponsoratet.

Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Ny hovedsponsor

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:Ny alting! ;)

Som der står på fcm.dk, bliver den nye hovedsponsor præsenteret kl. 15 på MCH. Der er allerede gættet på Jyske Bank i trøjetråden. Andre bud? Jeg prøver med Siemens, selvom banken er det logiske.

Det skal blive spændende at se. Vi trænger til en værdig arvtager til Spar-sponsoratet.
Hvis du nævner Siemens, må Bestseller eller en af deres brands ligge lige til :) Tror dog også mere på en Jyske bank, men er egentlig ikke så vigtig i min verden, bare det at vi "endelig" får en igen, ud over Hessels "venner af huset sponsorat/hjælp".

Men dejlig nyhed.

Brugeravatar
PH1978

Re: RE: Re: Ny hovedsponsor

Indlæg af PH1978 »

pr0j3ct skrev:
Acebone skrev:Ny alting! ;)

Hvis du nævner Siemens, må Bestseller eller en af deres brands ligge lige til :) Tror dog også mere på en Jyske bank, men er egentlig ikke så vigtig i min verden, bare det at vi "endelig" får en igen, ud over Hessels "venner af huset sponsorat/hjælp".

Men dejlig nyhed.
Men som det også er nævnt andet sted, vil Nike nok ikke acceptere at der kommer til at stå Bestseller på "deres" trøjer.

Lego har været nævnt, men det ville være første gang at de går i sådan et sponsorat. Så det har heller ikke gang på jorden.

Men spændende bliver det :-)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Da jeg oprindeligt er fra Bjerringbro-egnen, håber jeg altid på Grundfos. Men de har for travlt med håndbold, desværre. :)

THenry

Indlæg af THenry »

HaHa. Det er ikke så let at gennemskue, hvem sponsoren er. Der er tilsyneladende ikke nogle aviser, der har breaket det endnu.

HF erfarer dog, at det er en virksomhed, som "har flere brands under sig", og fremadrettet vil der være ét firmalogo på hjemmetrøjen og ét andet logo på udetrøjen.

Bestseller-koncernen har jeg længe haft i tankerne ift. sponsorater - særligt da de har haft en maskot til flere kampe i sidste sæson, og HFs kenskab til, at koncernen "har flere brands under sig" passer med Bestseller.

Jacob Jørgensen nævner også i artiklen: "Mod at være en lokalt forankret klub, der appellerer til hele Danmark". Jeg tænker dette også kunne være Bestseller med hovedsæde i Brande, men samtidig en stor virksomhed, der er kendt og appellerer bredt i hele DK.

Derudover vil Bestseller formentlig have økonomi til at kunne indgå et stort sponsorat, der potentielt er en af de største aftaler i klubbens historie, som Jacob Jørgensen også nævner i artiklen.

http://aoh.dk/artikel/fc-midtjylland-fr-ny-hovedsponsor

Det der taler i mod er, hvis Nike har en klausul i deres trøjesponsorat om, at der ikke må være andre tøjproducenters navn på trøjen.

Spændende bliver det i hvert fald kl. 15. Det er fedt, at vi langt om længe har landet en stor aftale om et nyt hovedsponsorat. Stort tillykke med det!

Sniper

Indlæg af Sniper »

Jydske Bank ligger vel lige til højrebenet.. Havde personligt håbet på Bestseller og det kunne også godt være dem.
Hvad med Benhams ´smartodds´?
Lego kunne være interessant, de har pengene og er et verdenskendt mærke, men nok desværre ikke realistisk.
Er egentlig ligeglad med hvem det er så længe det bare er en lukrativ aftale for klubben.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jeg tror enten bestseller eller Siemens

J&j og evt selected ? Nok ikke tech selvom det ligger lige til højre benet!?

Og alm Siemens +Siemens windpower ( brande )

To forskellige logoer
Han vil ikke på forhånd afsløre ret meget om den nye sponsor. Men Herning Folkeblad erfarer, at det er en virksomhed, som har flere brands under sig, og fremadrettet vil der være ét firmalogo på hjemmetrøjen og ét andet logo på udetrøjen.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Det der også er med Bestseller er at de var storsponsor af Kevin Magnussen, men blev skubbet i baggrunden, grundet McLarens Aftale med Hugo Boss. Så kan være at de kigger andre veje.

Men vigtigt at hente en forhåbentlig stor Hovedsponsor.

oros

Indlæg af oros »

Her:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... TmBYb36kYw
Hvorfor nøjes med en kaffestue?

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det ville godt nok være en stor langefinger til Viborg, hvis det var Peter Larsen, der skulle være hovedsponsor. Tvivler, men sjov tanke. :D

Sniper

Indlæg af Sniper »

http://jyskebank.tv/014361837321525/liv ... idtjylland

Hvis man ønsker at se pressemødet :-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jyske bank og BRFkredit

THenry

Indlæg af THenry »

Det blev Jyske Bank i alliance med BRF Kredit.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fedt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Det ville godt nok være en stor langefinger til Viborg, hvis det var Peter Larsen, der skulle være hovedsponsor. Tvivler, men sjov tanke. :D
Det blev jo så en langefinger til Silkeborg i stedet for ;-)

Besvar