Ny spillertrøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
KingJohn
Indlæg: 119
Tilmeldt: 24. sep 2009, 16:20
Geografisk sted: København

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af KingJohn »

Administrator skrev:Jeg kender en der har set den nye trøje, og vi har vist noget at glæde os til.
Kan du afsløre noget?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1047
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Administrator »

Ja da.

Sort dominerer indtrykket, men mere rød end den nuværende.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

Ligesom Tyrkiet landsholdet tøjre? Stadigvæk under Nike?

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

Hvornår får vi at se fen nye tøjre?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Steffen am »

Ved vi om der er nogen nyheder generelt til farverne? :)
Er selv kæmpe fan af lyng farven, men tænker det normalt er udebanetrøjen der har størst chance/risiko for at blive skiftet ud.

Hjemme: Sort med rød
Ude: Lyng med gul (eller hvid?)
Europa: Rød med sort

? :)

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Vijen »

Hvis vi vil have rød til at fremtræde mere har Nike frigivet ihvertfald 2 nye trøjer i sort og rød

En med hoops som Celtic bare i sort og rød.
En med lodrette striber i sort og rød som graduere over i helt sort fra brystet.

Og selvfølgelig nogle andre, hvor den ene farve dominere.

http://www.footyheadlines.com/2015/10/n ... -kits.html

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Steffen am »

Lækkert fundet Vijen :D
Beklager de fylder så meget, når de bliver smidt op her.

Det er den her du tænker på? Kunne være fed :D
Billede

Og Celtic i Midtjylland farver?
Billede

Den her enten med rød kant eller rød med sort kant?
Billede

Ny europa trøje?
Billede

Hva' med Kroatien-ish design i Midtjylland farver?
Billede

Ud fra den side du har smidt op, ser det ud til vores udebanetrøje er en af de eneste der fortsætter til næste sæson, men den kom vel også først et stykke inde i sæsonen?
Billede

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

Wauw!!!!!! Sikken lækkert tøjre!! Forstå ikke hvorfor rød ikke må fylde for meget.. Da logo er også meget røde i end sorte er.. ;-)

Xinx
Indlæg: 70
Tilmeldt: 9. jun 2011, 18:41
Geografisk sted: København

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Xinx »

henker skrev:Wauw!!!!!! Sikken lækkert tøjre!! Forstå ikke hvorfor rød ikke må fylde for meget.. Da logo er også meget røde i end sorte er.. ;-)
Fordi Midtjylland er de sorte ulve. Sort er helt klart den mest fremtrædende farve for klubben.

Og designmæssigt, så vil man foretrække at have en dominerende sort i en sort/rød blanding.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

Ja det er jeg godt klar over. Men ville gerne have mere rød i den. Synes bare at det ser mere federe ud i disse design....

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Steffen am »

henker skrev:Ja det er jeg godt klar over. Men ville gerne have mere rød i den. Synes bare at det ser mere federe ud i disse design....
Så prøver vi sku' også at være enige. Lidt rød på gør det nemlig rigtig godt. :)
Og hvis der smitter lidt rød af på tribunen kan jeg ikke se det gør noget heller.

Ikke sagt at rød skal være mere dominerende end sort, men må godt være lige lidt tydeligere.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Sniper »

Den første trøje er sq fed!! altså den hvor det fader helt i sort over brystet

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1047
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Administrator »

Nu har jeg som sagt ikke selv set den, men jeg tror da at den nye trøje er at finde på Nikes side.

Xort
Indlæg: 145
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af Xort »

Så kunne man vel forestille sig det er denne:
http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/strik ... d-11262004

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Ny spillertrøje

Indlæg af henker »

Xort skrev:Så kunne man vel forestille sig det er denne:
http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/strik ... d-11262004

jeg synes at den ser ikke for godt ud.. :-) måske din smage??

Besvar