Kan du afsløre noget?Administrator skrev:Jeg kender en der har set den nye trøje, og vi har vist noget at glæde os til.
Ny spillertrøje
Re: Ny spillertrøje
- Administrator
- Indlæg: 1047
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17
Re: Ny spillertrøje
Ja da.
Sort dominerer indtrykket, men mere rød end den nuværende.
Sort dominerer indtrykket, men mere rød end den nuværende.
Re: Ny spillertrøje
Ligesom Tyrkiet landsholdet tøjre? Stadigvæk under Nike?
Re: Ny spillertrøje
Hvornår får vi at se fen nye tøjre?
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Ny spillertrøje
Ved vi om der er nogen nyheder generelt til farverne?
Er selv kæmpe fan af lyng farven, men tænker det normalt er udebanetrøjen der har størst chance/risiko for at blive skiftet ud.
Hjemme: Sort med rød
Ude: Lyng med gul (eller hvid?)
Europa: Rød med sort
?
Er selv kæmpe fan af lyng farven, men tænker det normalt er udebanetrøjen der har størst chance/risiko for at blive skiftet ud.
Hjemme: Sort med rød
Ude: Lyng med gul (eller hvid?)
Europa: Rød med sort
?
Re: Ny spillertrøje
Hvis vi vil have rød til at fremtræde mere har Nike frigivet ihvertfald 2 nye trøjer i sort og rød
En med hoops som Celtic bare i sort og rød.
En med lodrette striber i sort og rød som graduere over i helt sort fra brystet.
Og selvfølgelig nogle andre, hvor den ene farve dominere.
http://www.footyheadlines.com/2015/10/n ... -kits.html
En med hoops som Celtic bare i sort og rød.
En med lodrette striber i sort og rød som graduere over i helt sort fra brystet.
Og selvfølgelig nogle andre, hvor den ene farve dominere.
http://www.footyheadlines.com/2015/10/n ... -kits.html
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Ny spillertrøje
Lækkert fundet Vijen
Beklager de fylder så meget, når de bliver smidt op her.
Det er den her du tænker på? Kunne være fed

Og Celtic i Midtjylland farver?

Den her enten med rød kant eller rød med sort kant?

Ny europa trøje?

Hva' med Kroatien-ish design i Midtjylland farver?

Ud fra den side du har smidt op, ser det ud til vores udebanetrøje er en af de eneste der fortsætter til næste sæson, men den kom vel også først et stykke inde i sæsonen?

Beklager de fylder så meget, når de bliver smidt op her.
Det er den her du tænker på? Kunne være fed

Og Celtic i Midtjylland farver?

Den her enten med rød kant eller rød med sort kant?

Ny europa trøje?

Hva' med Kroatien-ish design i Midtjylland farver?

Ud fra den side du har smidt op, ser det ud til vores udebanetrøje er en af de eneste der fortsætter til næste sæson, men den kom vel også først et stykke inde i sæsonen?

Re: Ny spillertrøje
Wauw!!!!!! Sikken lækkert tøjre!! Forstå ikke hvorfor rød ikke må fylde for meget.. Da logo er også meget røde i end sorte er.. 
Re: Ny spillertrøje
Fordi Midtjylland er de sorte ulve. Sort er helt klart den mest fremtrædende farve for klubben.henker skrev:Wauw!!!!!! Sikken lækkert tøjre!! Forstå ikke hvorfor rød ikke må fylde for meget.. Da logo er også meget røde i end sorte er..
Og designmæssigt, så vil man foretrække at have en dominerende sort i en sort/rød blanding.
Re: Ny spillertrøje
Ja det er jeg godt klar over. Men ville gerne have mere rød i den. Synes bare at det ser mere federe ud i disse design....
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Ny spillertrøje
Så prøver vi sku' også at være enige. Lidt rød på gør det nemlig rigtig godt.henker skrev:Ja det er jeg godt klar over. Men ville gerne have mere rød i den. Synes bare at det ser mere federe ud i disse design....
Og hvis der smitter lidt rød af på tribunen kan jeg ikke se det gør noget heller.
Ikke sagt at rød skal være mere dominerende end sort, men må godt være lige lidt tydeligere.
Re: Ny spillertrøje
Den første trøje er sq fed!! altså den hvor det fader helt i sort over brystet
- Administrator
- Indlæg: 1047
- Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17
Re: Ny spillertrøje
Nu har jeg som sagt ikke selv set den, men jeg tror da at den nye trøje er at finde på Nikes side.
Re: Ny spillertrøje
Så kunne man vel forestille sig det er denne:
http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/strik ... d-11262004
http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/strik ... d-11262004
Re: Ny spillertrøje
Xort skrev:Så kunne man vel forestille sig det er denne:
http://store.nike.com/dk/en_gb/pd/strik ... d-11262004
jeg synes at den ser ikke for godt ud..