Det må jeg indrømme for mig virker usandsynligt.mnm123 skrev:Ja Lyngby er oplagt, men ved at både Claus og vores træner har været begejstreret for ham. så måske vi henter ham ind for billige penge og på en kort kontrakt for at se om han har viljen til at finde sin form og niveau.Kent skrev:Lyngby er vel oplagt.mousebreaker skrev:http://www.bt.dk/superligaen/emil-larse ... -halvt-aar
Den var ikke svær at forudse.
Gad vide hvor han ender. Forhåbentlig ikke i FCM.
AGF måske - eller en oprykker. Det må være bedste bud
Det gik vist ganske fornuftigt for ham i Korea og har helt sikkert talentet.
Men hvor er hans hoved, og selvom det virkede som en meget belejelig hændelse for Brøndby, er der også lidt tvivl om hans knæ.
Desuden ville han skulle kæmpe om spilletid med Kadlec, Sisto, Royer, Uréna, Duelund, Thycosen, Anderson, Mabil og David.
og indtil videre ser det også ud til Marco Larsen, Razak og Mushiru bliver i klubben og optager plads og lønkroner.
Brøndby kunne godt bruge en kant, de kunne da godt tage Emil Nielsen