Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

mnm123 skrev:
Kent skrev:
mousebreaker skrev:http://www.bt.dk/superligaen/emil-larse ... -halvt-aar

Den var ikke svær at forudse.

Gad vide hvor han ender. Forhåbentlig ikke i FCM.

AGF måske - eller en oprykker. Det må være bedste bud
Lyngby er vel oplagt.
Ja Lyngby er oplagt, men ved at både Claus og vores træner har været begejstreret for ham. så måske vi henter ham ind for billige penge og på en kort kontrakt for at se om han har viljen til at finde sin form og niveau.
Det må jeg indrømme for mig virker usandsynligt.

Det gik vist ganske fornuftigt for ham i Korea og har helt sikkert talentet.
Men hvor er hans hoved, og selvom det virkede som en meget belejelig hændelse for Brøndby, er der også lidt tvivl om hans knæ.

Desuden ville han skulle kæmpe om spilletid med Kadlec, Sisto, Royer, Uréna, Duelund, Thycosen, Anderson, Mabil og David.

og indtil videre ser det også ud til Marco Larsen, Razak og Mushiru bliver i klubben og optager plads og lønkroner.

Brøndby kunne godt bruge en kant, de kunne da godt tage Emil Nielsen :lol: :twisted:

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mnm123 »

Steffen am skrev:
mnm123 skrev:
Kent skrev: Lyngby er vel oplagt.
Ja Lyngby er oplagt, men ved at både Claus og vores træner har været begejstreret for ham. så måske vi henter ham ind for billige penge og på en kort kontrakt for at se om han har viljen til at finde sin form og niveau.
Det må jeg indrømme for mig virker usandsynligt.

Det gik vist ganske fornuftigt for ham i Korea og har helt sikkert talentet.
Men hvor er hans hoved, og selvom det virkede som en meget belejelig hændelse for Brøndby, er der også lidt tvivl om hans knæ.

Desuden ville han skulle kæmpe om spilletid med Kadlec, Sisto, Royer, Uréna, Duelund, Thycosen, Anderson, Mabil og David.

og indtil videre ser det også ud til Marco Larsen, Razak og Mushiru bliver i klubben og optager plads og lønkroner.

Brøndby kunne godt bruge en kant, de kunne da godt tage Emil Nielsen :lol: :twisted:
Ja jeg er heller ikke tilhænger af ham, af de kant spiller du lister her så er der mange af dem som skal skippes videre da de mangler kvalitet.

kan ikke se af de spillere som kommer udlejning har noget gøre i Fcm mere, af de andre kan Mabil udlejes og David det samme, alt efter system valg må Urenas dage være talte,

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

Godt nok ikke længere nogle ny artikel, men synes den var et lille ord værd.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/marc ... ads-i-fcm/

Selve indstillingen siger han vel det han skal. Han er professionel og ikke helt tabt bag en vogn.

Men hvad jeg får ud af artiklen, er at han kigger efter plan B, men plan A er at gå kontrakten ud, så han er i FCM indtil sommeren næste år. Men lad os se, der er selvfølgelig lidt tid tilbage af vinduet.

Chiquizito92
Indlæg: 135
Tilmeldt: 17. jul 2015, 12:32

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Chiquizito92 »

Steffen am skrev:Godt nok ikke længere nogle ny artikel, men synes den var et lille ord værd.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/marc ... ads-i-fcm/

Selve indstillingen siger han vel det han skal. Han er professionel og ikke helt tabt bag en vogn.

Men hvad jeg får ud af artiklen, er at han kigger efter plan B, men plan A er at gå kontrakten ud, så han er i FCM indtil sommeren næste år. Men lad os se, der er selvfølgelig lidt tid tilbage af vinduet.
Ja, nu må vi se, hvad det bliver til. Lidt ærgerligt, at han ikke har kunnet markere sig mere positivt, som eksempelvis Gemmer, i Vejle. Ham glæder jeg mig til at se i suppen for Horsens.

Om ikke andet er Marco vel en fornuftig breddespiller at have til efteråret, hvis vi rammer en kamp med kombination af skader og karantæner.

Synes også det kunne være spændende at se Mabil og David i 1. division. Nogle succesoplevelser kan ofte være det der skal til, jo. Hvis de begge udlejes- eller Rilwan ikke forlænger - skal der dog nok hentes i kant i det tilfælde, tænker jeg?

Royer, Pione og Kadlec som bærende kanter er lige tyndt nok, tænker jeg.

Derudover må der gerne snart komme en midterforsvarer på plads. Tænker det er vigtigt at få spillet den bageste del godt sammen. Gerne en dansker eller en skandinav :)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er egentligt lidt forundret over, at der tilsyneladende ikke er nogen, personer / klubber som har meldt noget ud angående Rilwan Hassan og hans videre færd. Ærger mig lidt over, at vi ikke formår at få ham solgt og tjene lidt på ham. Glæder mig dog over at Sly blev solgt.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Kongeren82 »

http://www.bt.dk/superligaen/forstaerkn ... ldsspiller

Kunne være en rigtig spændende herre og vel også her samt 6'eren vi skal forstærke os primært.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis jeg hed Paulus Arajuuri ville jeg naturligvis foretrække Fcm og måske fordi vi har Tim Sparv, tror jeg vi står bedst i dette kapløb, hvis vi vel og mærket kæmper om ham.

O
Indlæg: 272
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af O »

En decideret førstekeeper ville være rigtig godt. Hvad med Islands keeper? Udlejet fra NEC til Bodø/Glimt. Her bør vi kunne gøre os gældende. Og ja, alt jeg har set til ham er kampen i går.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af JBT »

Hvad med ham den unge finne vi købte, han skal der bare rykkes op I truppen og give den fuld gas. Jeg ved at han har niveauet allerede nu, håber han får chancen, for vi trænger til nyt blod.

Jeg forstår ikke hvordan folk kan nævne spillere fra Esbjerg som en mulighed, det er virkeligt langt ude I min verden, sorry to say. Der er da ikke niveau for 5 potter pis. Jeg håber vi sigter meget højere på forestående indkøb denne sommer.

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af FCM2000 »

Gode indtaegter i det her vindue, 800000 kr for
Priske, 4-5 mill kr. for Fischer, og nu
2,5 mill kr for lossl i folge tipsbladet.

Her til kommer lon buffer I forhold til Anderson, Bak, J. Larsen og ikke mindst Bodurov. + evt. Hassan.

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mnm123 »

FCM2000 skrev:Gode indtaegter i det her vindue, 800000 kr for
Priske, 4-5 mill kr. for Fischer, og nu
2,5 mill kr for lossl i folge tipsbladet.

Her til kommer lon buffer I forhold til Anderson, Bak, J. Larsen og ikke mindst Bodurov. + evt. Hassan.
Som du nok har læsr i Herning Folkeblad skal vi have balance i regnskabet over de næste 3 år. så indtægterne på spille salg og Priske er bare
med til at vi kommer tættere å balance. De spiller som du nævner spares i løn kroner og erstattes af vores unge u 19 spillere, eneste evt. køb kommer i forsvaret og evt, salg af en profil.

Chiquizito92
Indlæg: 135
Tilmeldt: 17. jul 2015, 12:32

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Chiquizito92 »

mnm123 skrev: Som du nok har læsr i Herning Folkeblad skal vi have balance i regnskabet over de næste 3 år. så indtægterne på spille salg og Priske er bare
med til at vi kommer tættere å balance. De spiller som du nævner spares i løn kroner og erstattes af vores unge u 19 spillere, eneste evt. køb kommer i forsvaret og evt, salg af en profil.
Dog er det et interessant element - også med tanke på at forbedre selve forretningen - at vi med stadig flere talenter fra akademispiller i udlandet i fremtiden også vil tjene flere penge på efterfølgende spillerhandler i fremtiden (Bedst eksemplificeret ved Simon Kjærs mulige skifte fra Fenerbahce).

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mousebreaker »

Men der skal også købes godt ind hvis man vil være seriøse bejlere til mesterskabet igen. Det er en svær balancegang. Uanset hvor gode de u19 spillere er, så vinder man ingenting med mælketænder. Respekt for at vi skal have flere ungdomsspillere op, det er dejligt. De skal bare have nok klassespillere med erfaring at kunne læne sig op ad. Mon ikke vi har fået frigivet 10-12 mio lønkroner fra lazarettet alene. Så der burde være luft til en klasse midterforsvarer samt en Singh type til midtbanen. Ryger Hassan så skal vi også have en kant hvis Mabil eller nogen af de andre ikke har vist acceptabelt niveau inden vinduet lukker
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Ulvefar
Indlæg: 39
Tilmeldt: 17. jan 2016, 20:47

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Ulvefar »

TrueWolfMidt skrev:Hvis jeg hed Paulus Arajuuri ville jeg naturligvis foretrække Fcm og måske fordi vi har Tim Sparv, tror jeg vi står bedst i dette kapløb, hvis vi vel og mærket kæmper om ham.
Og Brøndby har Pukki?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2130
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Lupus1999 »

FCM præsenterer Markus Halsti i morgen.

32 årig finsk landsholdsspiller. Han er midterforsvarer og har været på årets hold i Sverige for Malmö.
Har været en vigtig spiller for Åge Hareide, da de kvalificerede sig til CL.

Låst