Ny hovedsponsor
Re: Ny hovedsponsor
Jyske Bank har da i hvert fald fået noget for pengene med vores EL-kampagne i indeværende sæson.
Men deres tv-satsning hedder "Mesterskabskanalen"... Nu blev vi ikke mestre, så er Jyske Bank måske ikke interesserede mere.
Hvis vi mister dem som hovedsponsor, så rykker fusionsspøgelset fra Silkeborg vel i det mindste lidt væk.
Hvis vi mister dem som hovedsponsor, så rykker fusionsspøgelset fra Silkeborg vel i det mindste lidt væk.
Mon vi ikke får sponsorer som mærsk eller Legoland.. Da de liggelidt indenfor midtjylland..
Eller måske SKAT - de har en afdeling i Herning.
Lad os nu se hvad der sker med Jysk, inden vi smækker Skats logo på spilledragten 
SKATs logo i Midtjylland. Er det ikke en slags blasfemi
.
/Cortez
/Cortez
-
Steffen am
Det kan også være de ville vente og se om Silkeborg rykker op?
Det er de gjort nu, så spændende at se hvad der sker.
Steffen am skrev:Det kan også være de ville vente og se om Silkeborg rykker op?
du er en eller to dage for langsomt om at meddeler ud om det.. det er offentlig at Silkeborg dykker op i forgårs..
- bobthebuilder_dk
Silkeborg bliver sponseret af Jyske Finans og FCM af Jyske Bank... Jeg tror det fortsætter.. Jeg tror bestemt de føler de har fået noget for pengene især i forbindelse med EL kampene! Men det er selvf. bare mit gæt?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Tror ikke det ene udelukker det andet, Carlsberg har også været sponsor for både FCK og OB gennem længere tid.
Så blev det officielt, at vi igen står uden hovedsponsor (kilde: dagens HF hvor FCM udtaler sig om sponsorjagten). Jyske Bank oplevede at der var et rigtig fodt samarbejde, men de fik ikke nok forretningsmæssig værdi ud af det.Kent skrev: Vores hovedsponsorat udløber snart, og der har ikke ligefrem været den store snak om en evt forlængelse. Må indrømme, at jeg tolker det negativt. Hvis Jyske Bank var interesseret i at forlænge, er der jo ikke noget i vejen for at offentliggøre det allerede nu. Hvis man derimod ikke vil forlænge - og dermed skal have en ny - så vil man naturligvis vente til efter sæsonen, da man jo er forpligtiget på at promovore Jyske Bank i hele aftaleperioden.
I starten var der også meget aktivitet omkring Jyske Bank TV og Anders Dam deltog i nogle arrangementer. Den type tiltag synes jeg har været meget fraværende i en længere periode, hvilket også kunne tyde på et mindre tæt samarbejde.
Når der så samtidig har været en hel del udsalg på kampttrøjer i den senere tid, fx lige nu: http://shop.fcm.dk så kunne det måske indikere, at man gerne vil have tømt lageret for trøjer med Jyske Bank på maven (medmindre man forventer at lancere en ny trøje til den nye sæson, men de plejer vel at holde i to sæsoner).
Det er naturligvis rene spekulationer fra min side, men er der nogen, der har hørt noget vedr hovedsponsor for næste sæson?
Som frygtet. Synes det lugter slemt af, at vi er for svage på alt hvad der ikke handler om fodbold. Fra min stol virker det amatøragtigt nu igen at stå i denne situation.
-
Steffen am
Tja.. det var vel derfor man har åbnet København ambassanden og mener også der er skruet op kommericielt generelt, mwn naturligvis skidt situation at stå i, hvis man skal være positiv så er det ikke det værste tidspubkt, i forhold til at have et attraktivt produkt at sælge.
Er det fra denne sommer, Jyske Banks sponsorat ophører?
Er det fra denne sommer, Jyske Banks sponsorat ophører?
Er godt overraskende over hvor meget FCM tjener på hovedet sponsor.. Lyder til at kilden under tipsbladet.dk eller bold.dk at FCM tjener TO hovedet sponsorer op til mellem 3-5 mio. Hvilket er ikke ret meget eftersom benham har bedt intern om at tjene mere omkring 50 mio om året for at balance økonomiske.. Tager jeg fejl af kilden??