henker skrev:Synes at vi trænger virkelig nogle gode spillere som vi virkelig vil undgå at føle os handicap..
1) En nye backs til hver side. - Rømer durer ikke længere, bach bak bliver mere og mere langsommere.. Det er på tiden at han overtage ass. Spil træneren nu efter sommerferien.
2) vi trænger også en stærk DCM som kan lukke huler i defensiv. Og ikke løber rundt over hele banen og forsøger at overtager andres opgaver, som sparv tydeligvis gør.
3) en angriber som ved hvad han skal med bolden og har målnæse hver gang.. Det har pusic ikke med bold.. og forhåbentlig får kadlic smelte sig bedre efter sommerferien Sammen med holdet. Og får en konkurrence om pladser som ved hvad han skal med bolden.
Ser gerne at vi siger farvel til:
1) Rømer - synes at han er for langsomt om at komme tilbage sin plads som backs. Og synes at han kan ikke udvikling sig bedre..
2) Poulsen - han er efterhånden også lidt for gammel til midtbane og synes at han har miste gnist, da sparv stjæler hans pladser over det hele midtbane..
3) pusic - synes at holdet har svære ved at samarbejde med ham da holdet ikke på rigtig har forstået hvordan han spiller på banen.. Og han er måske den mest dårligst af alle holdet om at holde på bolden..
Ønsketræk: ny cheftræner!! Og steinlein skal fandeme holde op med at bestemme over træner om hvordan de skal spilles.. Bare cheftræner overholder FCMs koncept.
Også ønsker så meget at individuelle spiller skal bliver sin pladserne på banen og kender sin plads. Og kommer tilbage på plads så hurtigst så snart vi har tabt bolden til anden holdet og være nu sød at LAD VÆRE med at sende begge baks for langt frem på banen!!!!!!
Forhånden tak.
1: Vi mangler ikke rigtig en højreback. Vi har heldigvis tre spillere til den plads: Bak, Rømer og NK. NK synes jeg helt klart er fremtiden mand og kommende kaptajn.
2: Vi spiller ikke sådan mere. Vi spiller med en spillende DM, der sætter spillet op og er bevægelig. I andre kampe, når vi spiller med en decideret DM, så udfylder Sparv rollen fint. Jeg synes dog, vi mangler en som reserve for hr. Sparv.
3: Jeg ved ikke hvad du mener med "ved hvad han skal med bolden", men det er rigtigt, at Pusic ikke er teknisk så god med bolden som resten af vores offensive spillere. Dog er han meget bedre end Duncan til at dele bolden rundt (og mere bevægelig, hurtigere og mere agressiv). Udover ham, har vi Kadlec og Urena, som hver har deres spidskompetence og udover de to har vi også Onuachu.
Af de navne du nævner, som du ser skal væk fra klubben, kan jeg måske være enig omkring Rømer. Ham ser jeg ikke udvikle sig yderligere og hans nuværende niveau er ikke et tophold værdig. Han kan dog både dække højre back og midtbane, så det er lidt svært at finde en erstatning for ham.
Pusic er jeg slet ikke enig i. Han har scoret 4 mål i de seneste 5 kampe, og han er vores klart bedste angriber. 10 mål har han scoret i 1400 spillede minutter i ligaen.
JP er faldet en del i niveau ifht. sidste sæson, men det er ikke en vi skal af med. Vi skal dog starte med at finde en erstatning for ham, men hans rutine og lederskab kan vi endnu ikke undvære i truppen.
Jeg forstår ikke helt din sidste del.