Hvis vi skal tale lidt om selve kampen, skal den heldigvis spilles i Herning og ikke på Brøndbys uduelige græstæppe.
Jeg vil gerne hvis vi kan stille med dem her
Eftersom det nok ikke er muligt, utrolig det blot er 7-8 måneder siden.
Synes der til den her opstilling er flere spørgsmål der er værd at vende.
- Dahlin er på vej tilbage. Andersen synes jeg egentlig har gjort det ok. Er en 90 % Dahlin bedre end en 100 % Andersen?
- Rømer er valgbar igen, efter NK har gjort det fantastisk uimponeret i mellemtiden. Rømers hurtighed kan dog måske være en fordel mod BIF.
- Banggaard har spillet fantastisk i hans u21-landskampe, synes egentlig han er god nok til at starte. Men vil helst ikke pille Kian eller Bodurov af holdet.
- Jakob Poulsen, mener PT ikke han er blandt vores bedste 11, og de kampe hvor han har været anfører har holdet ikke præsteret.
Hvis han kommer tilbage i omdrejninger er han dog vigtig. Skal han have snor?
- Duelund, bedste spiller på u19 landsholdet og fik både scoret og assisteret. Hvorfor ikke spilletid til måske det største talent. Vil dog kræve en anden ikke spiller. Ville helst han spillede i stedet for JP, sker nok næppe.
- Pusic/Paul, vi har haft den før og er vel stadigvæk aktuel. Hælder dog til Pusic til at løbe og Paul som supersub. Hvis det var på BIF's uduelige bane ville jeg måske have tænkt omvendt.
- Rilwan. Synes at læse en del her på graven ikke har været super imponeret. Jeg har nok ingen skarp analyse på ham, men synes han fighter godt, som noget af det vi mangler pt. Mangler dog lidt slut produkt i mine øjne. Spilletid til en, der måske er væk efter sommer?
Jeg vil vælge
Andersen
Rømer - Kian - Bodurov - Novak
Sparv
Sisto - JP - Olsson - Kadlec
Pusic.
Bænk
Dahlin, Banggard, NK, Duelund, Rilwan, Paul, Royer/Urena.
Egentlig vil jeg helst se Duelund i stedet for JP og med Sparv som anfører, men tør nok ikke for alvor at tro/håbe på det.
Ellers er det i høj grad "den kedelige" opstilling, tror på kontinuitet og ro i truppen skal være med til at vende skuden for os.
Lidt paradoksalt når jeg mener vi skal skifte anfører, men små ændringer af gangen til at navigerer rundt om isbjerget.