Eneste minues er, som du siger, at Duelund ikke får noget spilletid i stedet for ugidelige og middelmådige Hassan.
Startopstillingen er dog så stærk, at vi bør køre Hobro over og vinde med 2-3 mål. Kom så drenge - og PUSIC!
Hva' er Pusic?Lund7400 skrev:Kom så drenge - og PUSIC!
Jeg håber at holdet dummer sigSteffen am skrev:I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.
Modtaget, synes nu heller ikke at Pusic fremstår særlig femininLund7400 skrev:Det er et udtryk for, at Pusic præstation for mig er vigtigere end eksempelvis Kadlecs. VI har brug for, at Pusic viser sit sande niveau, så vi kan få gang i en kontinuerlig målscorer.
??pr0j3ct skrev:Jeg håber at holdet dummer sigSteffen am skrev:I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.
Egentlig enig. Det er ikke meget modstand vi får og vi skaber ikke alverden. Og så er det vidst på tide at der er nogen der fortæller Sisto at der er andre end ham på banen, for det er alt for tydeligt at det han laver er med tanke på at han selv skal have en afslutning.Lund7400 skrev:Jeg ved, det er kontroversielt, men synes ærlig talt, at det er en skuffende halvleg. Jeg er med på præmissen - et dybt ringe og meget dybt stående hold. Men at vi ikke kan skabe mere er rystende, vi har vel ikke skabt mere end 1-2 chancer og ingen 100%. .