SL: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: SL: FCM - Hobro

Indlæg af Lund7400 »

Ja. Dejligt at Thorup læser med herinde, og bliver lidt klogere. :lol:

Eneste minues er, som du siger, at Duelund ikke får noget spilletid i stedet for ugidelige og middelmådige Hassan.

Startopstillingen er dog så stærk, at vi bør køre Hobro over og vinde med 2-3 mål. Kom så drenge - og PUSIC!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:Kom så drenge - og PUSIC!
Hva' er Pusic? :lol:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er et udtryk for, at Pusic præstation for mig er vigtigere end eksempelvis Kadlecs. VI har brug for, at Pusic viser sit sande niveau, så vi kan få gang i en kontinuerlig målscorer.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.
Jeg håber at holdet dummer sig :twisted:

Nej jeg håbe på at se noget fremgang, noget vilje, og noget fight.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lund7400 skrev:Det er et udtryk for, at Pusic præstation for mig er vigtigere end eksempelvis Kadlecs. VI har brug for, at Pusic viser sit sande niveau, så vi kan få gang i en kontinuerlig målscorer.
Modtaget, synes nu heller ikke at Pusic fremstår særlig feminin
(siden det kunne læses som du ikke indkluderede Pusic i drengene) ;)
pr0j3ct skrev:
Steffen am skrev:I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.
Jeg håber at holdet dummer sig :twisted:
??

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kanon spillet af NK. Genialt med hovedet og stærkt i duellerne :)

Rilwan og Pusic får da tiltrukket nogle tæsk, stærkt at se de tager det,
der er vist heller ikke givet den sidste Hobro kort i denne kamp.

Specielt situation med Pusic mod Justensen i det '42. minut.
Efter min mening gult kort tror dommeren ville have dømt det hvis det var den første, men ville ikke give det andet gule kort og dermed rød på den.

Generelt, der mangles lidt slutprodukt og lidt kølighed, men god energi :)

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

Hobro må da være historiens ringeste SL hold.
Spillerne har da højere puls i sommerferiekampene!

Rystende vi ikke har formået at skabe større chancer end det et tilfældet.

Duelund ind tak - han kan sætte en mand.
Og vi kan da roligt tage en forsvar ud - Ove P overrasker næppe offensivt.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg ved, det er kontroversielt, men synes ærlig talt, at det er en skuffende halvleg. Jeg er med på præmissen - et dybt ringe og meget dybt stående hold. Men at vi ikke kan skabe mere er rystende, vi har vel ikke skabt mere end 1-2 chancer og ingen 100%.

Sisto er igen helt væk i sit spil og sine beslutninger. Hassan taber ufatteligt mange bolde og Pusic er ikke stemplet ind. Positivt ser Kian, Nissen og Poulsen godt ud. Vi bør skifte Due og Paul ind relativt hurtigt, og få den tiltrængte flermålssejr.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lund7400 skrev:Jeg ved, det er kontroversielt, men synes ærlig talt, at det er en skuffende halvleg. Jeg er med på præmissen - et dybt ringe og meget dybt stående hold. Men at vi ikke kan skabe mere er rystende, vi har vel ikke skabt mere end 1-2 chancer og ingen 100%. .
Egentlig enig. Det er ikke meget modstand vi får og vi skaber ikke alverden. Og så er det vidst på tide at der er nogen der fortæller Sisto at der er andre end ham på banen, for det er alt for tydeligt at det han laver er med tanke på at han selv skal have en afslutning.

Stærk pres spil, god defensiv og Nissens indsats er rigtig god. Ligner en stærk kandidat til den plads.

Vi skulle have haft lukket kampen på nuværende tidspunkt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg synes også at løbende omkring Sisto ser uskarpe ud. Der er ikke mange dybdeløb, så det bliver hele tiden et træk tilbage i banen eller en aflevering sidelæns. I få tilfælde ser han en mulig et-to kombination som så ikke har virket endnu.

Jeg siger ikke at det er hele grunden til at Sisto ikke shiner, men de rigtige dybdeløb vil enten give mere en god mulighed hvis afleveringen kommer, eller give mere plads til Sisto selv. Jeg savner bevægelserne mod mål i udpræget grad.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Vi er foran 1-0 efter en halvleg, hvor vi har næsten alt spillet, Hobro kommer ikke frem til en eneste målchance, og de står med 10 mand på den sidste fjerdedel af banen næsten hele tiden - helt ærligt, hvor er der godt nok mange forvænte FCM-fans...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kadlec-Pusic godt mål og vigtigt at få dem igang.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kanon aflevering af Kadlec - og Hassan før da.

Fedt at se Pusics reaktion. Fortæller at der i hvert fald stadig er sammenhold i truppen.

Jeg er også enig vedr kommentaren om at man skal være tilfredse med første halvleg mod en modstander der har parkeret bussen. Derfor kan man dog godt diskutere hvad man kan gøre bedre :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Nu må Sisto holde op med at skyde på mål ligegyldt hvad, hver gang han får bolden.

Det er simpelthen for umoden en spillestil.

- Der er altså også andre måder at vise sig frem overfor udlandet på ...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vi halter noget efter nu.

Besvar