SL: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: SL: FCM - Hobro

Indlæg af Steffen am »

Nu er der vel også lidt forskel på den danske og den finske liga?

Så kan du selvfølgelig pointere Hobro er et markant bundhold, men er bange for at vi kommer til at se en ret stor revanche lyst, som også vil være med til at gøre kampen fysisk. Der er det ikke super med 17 årig Kairinen inde ved siden af Duelund, i min optik.

Men selvfølgelig, nu der ingen svenskere eller nordmænd er i truppen, kan det være det er ok med 2 finnere.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

19 mand udtaget,
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-hobro

Vel forventet enten KBB eller Bödvar glider ud

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Med Fck's nedslagtning af Aab kan vi spille os op på 3 pladsen. Det må ikke fejle. 3 point og 3-0 til Fcm over Hobro.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:Med Fck's nedslagtning af Aab kan vi spille os op på 3 pladsen. Det må ikke fejle. 3 point og 3-0 til Fcm over Hobro.
Lækkert nok :)

For at nå 3. pladsen skal vi så vinde over Hobro med mindst 2 mål ikke?
Vigtigere er dog hvis vi vinder over Hobro i morgen og SønderjyskE næste weekend. Så har vi med stor sandsynlighed 2. pladsen, når tv-pengene bliver udbetalt (efter 22 runder) :D

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Såfremt vi gør vores egen del mod Hobro og SønderjyskE, er jeg overbevist om Jonas Dal og Glen Riddersholm gerne vil hjælpe os til at sikrer 2. pladsen i 21. spillerunde :)

Men hold da op FCK ser stærke ud. Kan godt være man skulle overveje noget yoga.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:
TrueWolfMidt skrev:Med Fck's nedslagtning af Aab kan vi spille os op på 3 pladsen. Det må ikke fejle. 3 point og 3-0 til Fcm over Hobro.
Lækkert nok :)

For at nå 3. pladsen skal vi så vinde over Hobro med mindst 2 mål ikke?
Hvis Fcm vinder med 2-0 har vi +12 i målscore og Aab har +11

Glacier

Indlæg af Glacier »

Steffen am skrev: Men hold da op FCK ser stærke ud. Kan godt være man skulle overveje noget yoga.
Jeg syntes det var på en billig baggrund at de kom til at se gode ud. Åb er jo startet lige så dårligt som os.
Ud over denne kamp har FCK ikke set specielt imponerende ud.
I foråret 14 tævede vi FCK 5-1 i parken, og der så vi skræmmende stærke ud, men vi ved jo allesammen hvordan resten af foråret gik :cry:

henker

Indlæg af henker »

jeg håber selvfølgelig at FCM kommer med til europæiske turning efter sommer igen - men på samtidig ønsker jeg at thorup´s sæd koger/grilles - at han burde går af for FCM´s bedst.

sr jo eneste alternativ at han går af hvis han bliver ved at får dårlige restutater i Superligaen..

og håber satme at have Maciej skorza som chef træner hos os han ligner en del af glen - dog mere krudt i ham - og han har vundet 7 pokaler i polen. sikken mand han er..1,80 point snit pr kamp gennem 6 forskellige klubber - FLOT!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu ordner vi lige Hobro i aften, gerne med en stor solid sejr. Så starter det en ny positiv stime med sejre. Der er forår i luften ;-)

henker

Indlæg af henker »

andersen
nissen - banggard - bodurov - novak
sparv
Sisto - Duelund - Poulsen - kadlec
pusic

big Paul er simpelthen ikke klar til 90 minutter det ligger ikke til ham - han er bedst til indskrifter..

men ved bare at Thorup bruger Duelund som kant - helt vanvittig!!!! synes jeg!

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

henker skrev:jeg håber selvfølgelig at FCM kommer med til europæiske turning efter sommer igen - men på samtidig ønsker jeg at thorup´s sæd koger/grilles - at han burde går af for FCM´s bedst.

sr jo eneste alternativ at han går af hvis han bliver ved at får dårlige restutater i Superligaen..

og håber satme at have Maciej skorza som chef træner hos os han ligner en del af glen - dog mere krudt i ham - og han har vundet 7 pokaler i polen. sikken mand han er..1,80 point snit pr kamp gennem 6 forskellige klubber - FLOT!!
Nu ved jeg ikke hvorfor man ville ønske at "koge thorup's sæd" men umiddelbart synes jeg at han skal have i aften med, til at modbevise kritikerne (undertegnede inklusiv).

Mht. polakken du nævner, så kunne jeg forestille mig at det vil være svært/dyrt at få ham fra Lech Poznan. Det er trods alt en klub der har spillet CL og kæmper med/vinder det polske mesterskab.

henker

Indlæg af henker »

han er ledige på marked for øjeblikket.. :-)

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Kongeren82 skrev:
Nu ved jeg ikke hvorfor man ville ønske at "koge thorup's sæd" men umiddelbart synes jeg at han skal have i aften med, til at modbevise kritikerne (undertegnede inklusiv).
Ja, det ville godt nok være bizart :lol:

Jeg tror dog, at der mangler et "e" ... Der menes nok (forhåbentligt! :mrgreen: ) Thorups sæde ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nu har holdet for en sjælden gangs skyld haft en hel uge til at forberede sig. Håber og tror på at vi kommer til at se det i dag mod Hobro :)

I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lige minus Duelund, ligner det at de fleste fik deres vilje :)

Andersen
NK - Kian - Bodurov - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Rilwan - Kadlec
Pusic

Bænk
Wolanski, Banggaard, Bödvar, Duelund, Royer, Paul og Uréna

Besvar