SL: FCM - Hobro
-
Steffen am
Re: SL: FCM - Hobro
Nu er der vel også lidt forskel på den danske og den finske liga?
Så kan du selvfølgelig pointere Hobro er et markant bundhold, men er bange for at vi kommer til at se en ret stor revanche lyst, som også vil være med til at gøre kampen fysisk. Der er det ikke super med 17 årig Kairinen inde ved siden af Duelund, i min optik.
Men selvfølgelig, nu der ingen svenskere eller nordmænd er i truppen, kan det være det er ok med 2 finnere.
Så kan du selvfølgelig pointere Hobro er et markant bundhold, men er bange for at vi kommer til at se en ret stor revanche lyst, som også vil være med til at gøre kampen fysisk. Der er det ikke super med 17 årig Kairinen inde ved siden af Duelund, i min optik.
Men selvfølgelig, nu der ingen svenskere eller nordmænd er i truppen, kan det være det er ok med 2 finnere.
-
Steffen am
19 mand udtaget,
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-hobro
Vel forventet enten KBB eller Bödvar glider ud
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-hobro
Vel forventet enten KBB eller Bödvar glider ud
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Med Fck's nedslagtning af Aab kan vi spille os op på 3 pladsen. Det må ikke fejle. 3 point og 3-0 til Fcm over Hobro.
-
Steffen am
Lækkert nokTrueWolfMidt skrev:Med Fck's nedslagtning af Aab kan vi spille os op på 3 pladsen. Det må ikke fejle. 3 point og 3-0 til Fcm over Hobro.
For at nå 3. pladsen skal vi så vinde over Hobro med mindst 2 mål ikke?
Vigtigere er dog hvis vi vinder over Hobro i morgen og SønderjyskE næste weekend. Så har vi med stor sandsynlighed 2. pladsen, når tv-pengene bliver udbetalt (efter 22 runder)
-
Steffen am
Såfremt vi gør vores egen del mod Hobro og SønderjyskE, er jeg overbevist om Jonas Dal og Glen Riddersholm gerne vil hjælpe os til at sikrer 2. pladsen i 21. spillerunde
Men hold da op FCK ser stærke ud. Kan godt være man skulle overveje noget yoga.
Men hold da op FCK ser stærke ud. Kan godt være man skulle overveje noget yoga.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvis Fcm vinder med 2-0 har vi +12 i målscore og Aab har +11Steffen am skrev:Lækkert nokTrueWolfMidt skrev:Med Fck's nedslagtning af Aab kan vi spille os op på 3 pladsen. Det må ikke fejle. 3 point og 3-0 til Fcm over Hobro.![]()
For at nå 3. pladsen skal vi så vinde over Hobro med mindst 2 mål ikke?
Jeg syntes det var på en billig baggrund at de kom til at se gode ud. Åb er jo startet lige så dårligt som os.Steffen am skrev: Men hold da op FCK ser stærke ud. Kan godt være man skulle overveje noget yoga.
Ud over denne kamp har FCK ikke set specielt imponerende ud.
I foråret 14 tævede vi FCK 5-1 i parken, og der så vi skræmmende stærke ud, men vi ved jo allesammen hvordan resten af foråret gik
jeg håber selvfølgelig at FCM kommer med til europæiske turning efter sommer igen - men på samtidig ønsker jeg at thorup´s sæd koger/grilles - at han burde går af for FCM´s bedst.
sr jo eneste alternativ at han går af hvis han bliver ved at får dårlige restutater i Superligaen..
og håber satme at have Maciej skorza som chef træner hos os han ligner en del af glen - dog mere krudt i ham - og han har vundet 7 pokaler i polen. sikken mand han er..1,80 point snit pr kamp gennem 6 forskellige klubber - FLOT!!
sr jo eneste alternativ at han går af hvis han bliver ved at får dårlige restutater i Superligaen..
og håber satme at have Maciej skorza som chef træner hos os han ligner en del af glen - dog mere krudt i ham - og han har vundet 7 pokaler i polen. sikken mand han er..1,80 point snit pr kamp gennem 6 forskellige klubber - FLOT!!
Nu ordner vi lige Hobro i aften, gerne med en stor solid sejr. Så starter det en ny positiv stime med sejre. Der er forår i luften 
andersen
nissen - banggard - bodurov - novak
sparv
Sisto - Duelund - Poulsen - kadlec
pusic
big Paul er simpelthen ikke klar til 90 minutter det ligger ikke til ham - han er bedst til indskrifter..
men ved bare at Thorup bruger Duelund som kant - helt vanvittig!!!! synes jeg!
nissen - banggard - bodurov - novak
sparv
Sisto - Duelund - Poulsen - kadlec
pusic
big Paul er simpelthen ikke klar til 90 minutter det ligger ikke til ham - han er bedst til indskrifter..
men ved bare at Thorup bruger Duelund som kant - helt vanvittig!!!! synes jeg!
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Nu ved jeg ikke hvorfor man ville ønske at "koge thorup's sæd" men umiddelbart synes jeg at han skal have i aften med, til at modbevise kritikerne (undertegnede inklusiv).henker skrev:jeg håber selvfølgelig at FCM kommer med til europæiske turning efter sommer igen - men på samtidig ønsker jeg at thorup´s sæd koger/grilles - at han burde går af for FCM´s bedst.
Mht. polakken du nævner, så kunne jeg forestille mig at det vil være svært/dyrt at få ham fra Lech Poznan. Det er trods alt en klub der har spillet CL og kæmper med/vinder det polske mesterskab.
han er ledige på marked for øjeblikket.. 
-
Chiquizito92
Ja, det ville godt nok være bizartKongeren82 skrev:
Nu ved jeg ikke hvorfor man ville ønske at "koge thorup's sæd" men umiddelbart synes jeg at han skal have i aften med, til at modbevise kritikerne (undertegnede inklusiv).
Jeg tror dog, at der mangler et "e" ... Der menes nok (forhåbentligt!
-
Steffen am
Nu har holdet for en sjælden gangs skyld haft en hel uge til at forberede sig. Håber og tror på at vi kommer til at se det i dag mod Hobro
I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.
I øvrigt håber jeg da aldrig jeg hører en ægte FCM fan sige at han håber holdet dummer sig.
-
Steffen am
Lige minus Duelund, ligner det at de fleste fik deres vilje 
Andersen
NK - Kian - Bodurov - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Rilwan - Kadlec
Pusic
Bænk
Wolanski, Banggaard, Bödvar, Duelund, Royer, Paul og Uréna
Andersen