TheLegend skrev:Jeg var utrolig negativ da jeg gik i seng i går, og jeg er stadig meget negativ i dag. Jeg har generelt altid støttet vores trænere igennem tiderne, men jeg må indrømme, at jeg aldrig har været den store fan af JT. Jeg mener, at mange af sejrene vi fik i starten i året udelukkende var fordi de stadig havde en vis % "Glenvildskab" i sig, og stadig havde deres gamle offensive næser i sig. Vores sprudlende offensive spil stoppede ret hurtigt inde i sæsonen så vidt jeg husker? Og når vores betondefensiv heller ikke fungere mere, ser det virkelig sort ud.
Enig
TheLegend skrev:Altså helt ærligt. Nu er der gået 7 kampe med 1 sejr, som flere nævner, og det offensive har jo langt hen ad vejen været direkte håbløst? Er der virkelig nogle der er uenige her? Der trænger til nogle nye ideer, og man skal for alt i verden prøve at banke noget vildskab i det hold her, ellers frygter jeg virkelig for foråret.
Tja.. delvis enig.
Synes i efteråret vi skal huske at der var VIRKELIG mange kampe, som klubben aldrig har prøvet før.
Offensiven mod AaB og FCK skal man også huske delvist er nyt og at det har stået overfor 2 af Danmarks bedste defensive mandskaber, der også havde lavet deres hjemmearbejde. Det burde ikke være nogen undskyldning, for vores offensiv burde også være noget af Danmarks bedste. Men synes det vil tjene ære med lidt nuancer i det.
TheLegend skrev: Jeg siger ikke at JT skal fyrres. Men han skal til at gøre noget, hvad må han selv finde ud af. Han har et hold, som på kortet bør spille langt bedre, end hvad tilfældet er.
Enig.
Virker til der mangles kommunikation og gejst både udenfor og indenfor banen, er min opfattelse.