Vi står for stille på banen. Der er ingen der løber for hinanden og det går alt for langsomt. Stort set hver gang vi erobrede bolden, gav vi FCK mulighed for at komme på plads og stille alle mand bag bolden. Det var temmelig frustrerende at være vidne til.
Om det er spillernes skyld eller Thorups ved jeg ikke. Måske begge dele.
Noget skidt:
- Olssons dårligste kamp for FCM. Jeg er stor fan og tror på en stor fremtid for ham, men i går var det bare skidt
- Sisto. Mangler vilje og energi og stopper rytmen og spillet næsten hver gang han modtager bolden. Ja han laver et fantastisk godt mål engang imellem, men bortset fra de meget sjældne øjeblikke, bidrager han alt for lidt til holdet. Fint set herfra at han startede på bænken.
Det gode:
- Minutter til Banggaard som jeg synes gjorde det godt.
- Bodurov, som jeg ellers ikke er begejstret for, spillede en rigtig god kamp med mange vigtige indgreb.
- Urena gjorde en positiv forskel da han kom ind. Det var meget overraskende
- Paul. Det
var både godt og skidt fra hans side, og jeg er ikke tilhænger af konstante lange bolde frem til angrebet, men han vinder næsten alt i luften og får den ofte lagt godt af til en medspiller. Han skal derimod begrænse sine dribleture, men pt. bidrager han med væsentligt mere positivt end Pusic gør.