Europa League

Om FC Midtjylland og Black Wolves
admin 3

Re: Europa League

Indlæg af admin 3 »

De tager på trænings lejre i Dubai. Hvor de blandt andet mødet malmø ff.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... mp/5872553

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

En sports journalist der faktisk stiller et godt spørgsmål og der kommer et godt svar til også :)
http://www.bold.dk/video/?id=13483

Sanchez94

Indlæg af Sanchez94 »

Arff skrev:
Skagen skrev:Ligger Manchester for langt oppe til at der bliver arrangeret bustur ?? Eller bliver det med fly tror I ?
Tog eller bus er mit bud. Det kommer til at koste 300.000,- at charter et fly, som der maks kan rumme 40-60 mand, hvilket bliver AAAAAAAAALT for dyrt - selv for millionærer ;)

Et kvalificeret gæt er, at det billigste er at arrangere turen selv, og så booke den samme tur som alle andre :-)
Så er det vidst heller ikke dyre at flyve, jeg mindes at AaB havde 3.000 på Old Trafford, og alle var med fly. Support klubben sendte hvis jeg husker rigtigt 4 fly afsted.
Jeg mindes at skulle give omkring 3000 for flybillet og indgangsbillet tilbage i 2008

Skagen

Indlæg af Skagen »

Jeg har været ved at undersøge det...

Hvis man er 2 der tager afsted, kan man gøre det for 2000 kr pr mand.. Det er fly billet fra Hamborg, hotel og indgangs billet...

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Sanchez94 skrev:
Arff skrev:
Skagen skrev:Ligger Manchester for langt oppe til at der bliver arrangeret bustur ?? Eller bliver det med fly tror I ?
Tog eller bus er mit bud. Det kommer til at koste 300.000,- at charter et fly, som der maks kan rumme 40-60 mand, hvilket bliver AAAAAAAAALT for dyrt - selv for millionærer ;)

Et kvalificeret gæt er, at det billigste er at arrangere turen selv, og så booke den samme tur som alle andre :-)
Så er det vidst heller ikke dyre at flyve, jeg mindes at AaB havde 3.000 på Old Trafford, og alle var med fly. Support klubben sendte hvis jeg husker rigtigt 4 fly afsted.
Jeg mindes at skulle give omkring 3000 for flybillet og indgangsbillet tilbage i 2008
Arff har helt ret. Skal vi ud og leje hele flyet er det i den prisklasse. Grunden til at du som enkeltperson eller mindre gruppe kan gøre det billigere, er fordi at i så køber de billige sæder i flyet. Skal vi ud og leje alle sæderne er det overhovedet ikke muligt at komme ned i det prisleje.

Samtidig er jeg nu ret overbevist om at AaB support ikke selv chartrede 4 fly, men blot formidlede kontakten til dem der udbød rejsen. Skal vi chartre et fly til Manchester, så skal der afregnes med det samme ved kasse 1, og så er det os der hænger på de tomme sæder hvis flyet ikke fyldes op.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Skagen skrev:Jeg har været ved at undersøge det...

Hvis man er 2 der tager afsted, kan man gøre det for 2000 kr pr mand.. Det er fly billet fra Hamborg, hotel og indgangs billet...
Samt en køretur til Hamborg, og så skal den ene være i stand til at køre bilen. Det er helt fint at folk selv arrangerer, men personligt ville jeg ikke gøre det når besparelsen i forhold til BW's tur kun er på højst 500 (så kommer der endda benzin oveni), og BW's tur er med cash back.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Bw tur er med bus i rigtig mange timer. Og det skræmme altså folk væk.

Flyver selv billund - stansted og kører fra stansted til manchester.

Incl 2 overnatning. Entre og bil med benzin.

Ca 2100kr

Flyver sent onsdag og først på aftenen fredag.

Kun 2 fridage.

Ingen stress.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Administrator skrev:
Skagen skrev:Jeg har været ved at undersøge det...

Samt en køretur til Hamborg, og så skal den ene være i stand til at køre bilen. Det er helt fint at folk selv arrangerer, men personligt ville jeg ikke gøre det når besparelsen i forhold til BW's tur kun er på højst 500 (så kommer der endda benzin oveni), og BW's tur er med cash back.
Hvis man var ude med det samme, var der en del at spare.
Har billet t/r København/Manchester til 750,- Onsdag aften til Fredag aften
Turen til københavn kan gøres for 90,- med studierabat på rødbillet.
Billet bliver vel 3-400,-
Så skal man have noget at sove i, i Manchester, men det koster ikke alverdens, hvis man forventer en brændt tur i Manchester's gader.

Jeg forventer at komme af med ca. 1800,- for det praktiske, og så kommer der selvfølgelig mad og de 100 bajere (Minimum).
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt, hvis nogen gerne vil tjene 'lette' penge, er der odds 300 for FCM vinder EL. :)

En interessant diskussion om vejen til EL finalen for holdene samlet ind under "dark side", "hold fra den iberiske halvø" og "outsiderne".
http://kassiesa.nl/uefa/forum2/viewtopi ... &start=120

Lidt for nørderne hen imod næste sæson :P
Tæt på at vi er matematiske sikret 'nemme' modstandere hentil gruppespillet.
https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... Nv4hXH3YuQ

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev: Lidt for nørderne hen imod næste sæson :P
Tæt på at vi er matematiske sikret 'nemme' modstandere hentil gruppespillet.
https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... Nv4hXH3YuQ
Ja, i Euro League ligger vi lige på vippen, til at blive seedet i sidste runde inden gruppespillet.
Men hvis vi skal i CL-kvalen, som du linker til, er der sgu lang vej til seedning hele vejen til gruppespillet! ;)
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

EL er i næste underside (eller faneblad). ;)
Hvis vi går i gruppespillet igen til næste sæson, må målet være at kunne sikrer point nok til at kunne komme i pot 3 i EL.

CL kvalificeringspoint, til Q3 er vi da ved at være der, men ja til Q4, 24-25 point, der er lidt endnu dog.

Der kan man snakke om at FCK er ved at have formøblet deres gode koefficient, kan det ikke passe de var på 50 koefficientpoint for nogle sæsoner siden. Også imponerende, men ærgerligt at de ikke har kunne forsvare den placering bedre. De har helt sikkert været i pot 1 i EL og været i pot 2 eller 3 i CL, kommer de vist ikke igen lige foreløbigt.

Besvar